دوربین مداربسته در پارکینگ

هدف اصلی یک سیستم مداربسته در کسب و کارها، بهبود کیفیت خدمات و امنیت و جلوگیری از سرقت و سایر جرایم است. البته که دوربین ها نمی توانند از وقوع جرایم جلوگیری کنند، اما می توانند به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کنند که منجر به کاهش فعالیت نرخ جرم در ناحیه تحت نظارت می شود. به همین دلیل است که در تمامی مراکز عمومی برای حفظ امنیت افراد و اموال آنها ضروری است تا از دوربین مداربسته استفاده گردد.

سیستم های مداربسته جدید دارای  قابلیت های فراوانی هستند. علی الخصوص که از تکنولوژی هوشمند نیز بهره می برند و به همین دلیل به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای امنیتی و نظارتی در اماکن مختلف باشند. این دوربین ها مجهز به نرم افزارهای مدیریتی قدرتمندی هستند که از انواع قابلیت های تصویری اعم از شمارش افراد، تشخیص نفوذ، تشخیص پلاک و … پشتیبانی می کنند.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

  1. شناسایی سارقین: سارقین به راحتی می توانند در بخش های مختلف پارکینگ پنهان شوند. شما می توانید پتانسیل وقوع سرقت را با مانیتورینگ محل از طریق سیستم مداربسته خود کاهش دهید و شواهد را ثبت کنید.

 

  1. جلوگیری از سرقت خودروها: پارکینگ ها مانند یک معدن طلا برای سارقین هستند. علاوه بر سرقت خودرو لوازم موجود در اتومبیل ها نیز در معرض خطر

می باشند. شما می توانید با تجهیز پارکینگ توسط سیستم مداربسته احساس امنیت را برای مشتریان خود هنگامی که از اتومبیل خود دور هستند فراهم کنید.

 

  1. تشخیص دستکاری دوربین توسط خرابکاران: هنگامیکه دوربین توسط افراد خرابکار مورد دستکاری (مانند تغییر زاویه دید، فوکوس و پوشاندن لنز با پارچه یا

اسپری) قرار می گیرد، دوربین با استفاده از قابلیت ضد دستکاری (Tampering Detection) خود می تواند با فعال کردن سیستم آلارم، فرد خاطی را شناسایی کند.

 

 فضای داخلی پارکینگ

ساختمان اصلی یک پارکینگ بزرگ، مهم ترین بخش آن است؛ زیرا در یک فضای سربسته قرار دارد که ممکن است از روشنایی خوبی نیز برخوردار نباشد. همچنین

کنترل و مدیریت آن در هنگام بروز احتمالی جرم و یا تصادفات، سخت تر از یک محیط روباز است. در ادامه به برخی از راهکارهای موثر برای رفع مشکلات این

چنینی اشاره نموده ایم.

 

استفاده از دوربین های چند سنسوره:

یکی از راهکارهای جالب، استفاده از دوربین های چند سنسوره پانورامیک است. این دوربین ها با داشتن 4 تا 8 عدد سنسور می توانند تصاویری پانورامیک با زوایای 180 یا 360 درجه از محیط را ارائه و فضای بزرگی از محیط را پوشش دهند.

 

استفاده از دوربین های مخصوص شب:

فضای داخلی پارکینگ ها معمولا از روشنایی مناسبی برخوردار نیست و در تاریکی دید مناسبی نخواهید داشت. اما برای حل این مشکل می توانید از دوربین هایی که برای نور بسیار کم ساخته شده اند استفاده کنید. طراحی این دوربین ها به نحوی است که در کمترین روشنایی نیز تصاویر واضح و با کیفیتی ارائه می کنند.

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.