دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی همانطور که از نامش پیداست، نوع خاصی از دوربین است که مشابه لامپ های LED رشته ای و کم مصرف طراحی شده و به سختی از لامپ های معمولی تشخیص داده می شود. به همین دلیل از این دوربین ها به عنوان دوربین های جاسوسی نیز استفاده می شود، بنابراین سارقان یا افرادی که تحت نظر هستند نمی توانند آنها را پیدا کنند. دوربین مداربسته لامپی مکانیزمی مشابه با چشم ماهی دارد، به همین دلیل به آنها دوربین های مداربسته چشم ماهی نیز می گویند.

 

انواع دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی بیسیم: این لامپ‌ ها اتصالات اینترنتی را از طریق دستگاه های Wi-Fi دریافت می کنند. این دوربین ها دارای گیرند وای فای هستند، از آن برای دریافت اینترنت بی سیم و از همان گیرنده برای ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می کنند.

 

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور:

در این دوربین ها مکانی برای قرار دادن سیم کارت وجود دارد و می توانید سیم کارت متصل به اینترنت را در آن قرار دهید. از آنجایی که این دوربین ها نیازی به تجهیزات وای فای ندارند، تشخیص آنها دشوار است و بهترین انتخاب برای امنیت هستند.

 

دوربین لامپی دید در شب:

این دوربین ها برای استفاده از امواج مادون قرمز برای عکاسی طراحی شده اند و به راحتی می توانند از فضاهای تاریک و غیر نور عکسبرداری کنند. این دوربین ها بهترین انتخاب برای کارگاه ها و فضاهای زیرزمینی هستند و به ما امکان ثبت تصاویر با کیفیت را می دهند.

 

کیفیت دوربین لامپی

ضبط تصویر Full HD و 1080p و همچنین فناوری فشرده سازی H.264 می تواند به ضبط و ذخیره سازی تصویر با کیفیت بالا دست یابد. از آنجایی که این محصول عملکرد اتصال کارت حافظه را دارد، می توانید بدون نگرانی از کمبود فضای ذخیره سازی، کارت حافظه ای با ظرفیت مورد نیاز تهیه کنید.

 

مزایای دوربین مخفی لامپی

 نصب ساده و راحت: فرض کنید یک لامپ معمولی را در محل آن نصب کرده اید. شما نیازی به منبع تغذیه ندارید و هیچ وسیله جانبی دیگری

برای استفاده با دوربین وجود ندارد.

قیمت ارزان: قیمت دوربین های مداربسته لامپی در مقایسه با دیگر انواع دوربین های مداربسته بسیار مناسب و ارزان می باشد.

امکان نظارت 360 درجه: دوربین های مداربسته لامپی می توانند به  شکل 360 درجه نظارت کامل را بر محیط اطراف خود داشته باشند.

داشتن قابلیت های منحصر به فرد: دوربین های مداربسته لامپی جزء دوربین های مداربسته بیسیم بوده و برای ذخیره کردن داده های خود نیازمند کارت حافظه های میکرو هستند.

 

 معایب دوربین مخفی لامپی

این نوع دوربین ها به دستگاه های ذخیره کننده متصل نمی شوند: این دوربین ها از هیچ نوع دستگاه ذخیره کننده ای پشتیبانی نمی کند و شما مجبور هستید تا برای ذخیره کردن تصاویر مورد نیاز خود از کارت حافظه های میکرو استفاده کنید.

تصاویر در این نوع دوربین ها به شکل پانوراما ضبط می شوند: یکی از نقاط ضعف مربوط به استفاده از دوربین های مداربسته

لامپی را وجود تصاویر پانوراما شکل داده است؛ که تشخیص جزئیات در این مدل از تصاویر بسیار سخت بوده و شما بایستی زمان زیادی را برای این منظور صرف کنید.

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.