دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان

مشاهده محصولات پیشنهادی مناسب جاده و خیابان

 

دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان

دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان، مسلماً شما دوربین‌های مداربسته‌ ای که در خیابان ها جاده ها و اماکن عمومی نصب شدند را تا کنون مشاهده کرده‌اید. این دوربین ها باید دارای میدان دید گسترده ای باشند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

این نوع دوربین ها در فضای باز نصب می شوند. باید به این نکته توجه کرد که دوربینی را انتخاب کنیم که در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد مقاومت لازم را داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است که برای نظارت مناسب در شب هنگام در تونل ها بهتر است که دوربین های مداربسته دید در شب به کار برده شود و در خیابان ها و معابر عمومی دوربین مداربسته گردان مورد استفاده قرار گیرد.

 

دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان

 

مزایای استفاده از دوربین ها مدار بسته ترافیکی

  • کمک به مسافران :یکی کاربردهای این دوربین ها بدین صورت است که رسانه ها از طریق تصاویر ارسالی آنها وضعیت ترافیکی، تصادفی و آب و هوایی بزگراه یا جاده موردنظر را به مردم اطلاع می دهند و مسافران باتوجه به اخبار بدست آمده زمان و مسیر مناسب را انتخاب می کنند.

 

  • تصمیم گیری در مورد وضعیت جاده ها و بزرگراه ها :غیر از اینکه تصاویر دریافتی از این دوربین ها ما را ازوضعیت ترافیکی و آب و هوایی جاده یا خیابان موردنظر خبر دار می کند؛ در صورتیکه مشکلات ترافیکی بوجود آمده از سوی وضعیت جاده باشد می توان تصاویر آنرا برای بررسی به مسئولین راه و ترابری ارسال نمود تا نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

 

  • رعایت قوانین اجباری :برخی از رانندگان تمایلی به رعایت از این قوانین در جاده و یا خیابان مورد نظر نمی باشند که با نصب دوربین ترافیکی در محل موردنظر باعث می شود که راننده بخاطر جریمه نشدن قانون را رعایت کرده تا مشکلی گریبان گیر خودش و دیگران نشود.

 

بزرگراه

بزرگراه های اصلی اغلب توسط دولت هایی که معمولاً آنها را توسعه و نگهداری می کنند نامگذاری و شماره گذاری می شوند. با این حال، موضوع ایمنی یک چالش بزرگ برای بزرگراه است که ممکن است باعث فشار ترافیک شود. به منظور حفظ عملکرد طبیعی بزرگراه، سیستم نظارت بر ترافیک با کمک سیستم های مختلف مانند سیستم دوربین مدار بسته، سیستم کنترل علائم ترافیکی، سیستم علائم پیام متغیر و غیره، داده های بلادرنگ را یکپارچه می کند و مدیریت جاده را آسان می کند.

 

سیستم نظارت به افسران بزرگراه کمک می کند تا تصادف را به سرعت پیدا کنند و سرعت واکنش را بهبود بخشند.

 

چالش ها و راه حل ها

  • چالش ها

محیط سخت در فضای باز مانند گرد و غبار، باران، برف و غیره.

سرعت بالا؛ نور بسیار کم و نور قوی ماشین در شب

انتقال از راه دور و استحکام شبکه

نیاز به مدیریت واحد و واکنش سریع اضطراری

 

  • راه حل ها

دوربین IP با کیفیت بالا و سازگار با شرایط آب و هوایی

حالت کم تاری، نور ستاره و عملکرد HLC به بهبود کیفیت تصویر کمک می کند

از راه حل شبکه RPR/RRPP قابل اعتماد و اقتصادی استفاده کنید

مدیریت یکپارچه در مرکز کنترل با عملکردهای فراوان

 

طرح بزرگراه

دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان

سناریوهای بزرگراه

دوربین مداربسته مناسب جاده و خیابان


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.