دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری

مشاهده محصولات پیشنهادی مناسب ساختمان های اداری و تجاری

 

دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری

سیستم های دوربین مداربسته مناسب برای ساختمان های اداری و تجاری این امکان را به کاربران می دهد تا تصاویر افراد را به همراه اطلاعات شخصیشان ثبت نماید و امنیت محیط و همچنین نیرو های امنیتی را به طور چشمگیری افزایش دهد. از این رو تمامی رخداد ها و تردد افراد تحت نظر قرار می گیرد و میتوان از اخلال و بی نظمی در ساختمان جلوگیری نمود.

 

دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری

دوربین مدار بسته در اماکن تجاری

در محیط های تجاری که اغلب اشیا و اجناس گران قیمت وجود دارد، به دوربین هایی با کیفیت بالای ضبط تصاویر و نظارت دقیق بر آمد و شدها نیاز است. در گام نخست خرید دوربین مدار بسته برای این اماکن به مشورت و حضور یک کارشناس در محیط مربوطه، برای در نظر گرفتن نوع تکنولوژی دوربین مدار بسته، تعداد دوربین، جهت قرار گیری و محل نصب نیاز است. پس از مشخص شدن موارد ذکر شده نوبت به نوع لنز و کیفیت تصاویر انتقالی از نمایشگر دوربین و همچنین حجم فضای ذخیره سازی آن می باشد که با توجه به نوع نیاز خریدار تعریف می شود.

 

دوربین مداربسته در مجتمع اداری چه مزیت هایی دارد؟

  • سیستم هشدار دهنده
  • امکان تصویر برادری از صفحه
  • ضبط و پردازش همزمان داده ها
  • کنترل دسترسی به دیگر کاربران
  • برقراری ارتباط با دیگر دستگاه ها و کاربران از طریق ایمیل با دوربین مداربسته مناسب برای مجتمع اداری-تجاری

 

شرکت ها

با افزایش تعداد زیادی، امکانات و گزینه های زیادی برای مدیریت سازمانی وجود دارد. اقدامات مدیریت سازمانی را قادر می سازد تا انعطاف پذیرتر، جامع تر و کارآمدتر باشند.

 

تجربه و دانش انباشته شده در صحنه های مختلف سازمانی، و ارائه راه حل های نظارت سازمانی جامع، انعطاف پذیر، کارآمد و مقرون به صرفه است که می تواند برای انواع صحنه های نظارت سازمانی اعمال شود.

 

بررسی اجمالی راه حل

دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری

دوربین مداربسته مناسب ساختمان های اداری و تجاری

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.