دوربین مداربسته مناسب فرودگاه ها

دوربین مداربسته مناسب فرودگاه ها

دوربین مداربسته مناسب فرودگاه ها، از آنجایی که فرودگاه یکی از صنایعی است که ابتدا از سیستم امنیتی استفاده می کند، اپراتورهای آن جا توجه زیادی به توسعه و کاربردهای فناوری امنیتی دارند. با این حال، استفاده از سیستم نظارت تصویری در فرودگاه چالش برانگیز است زیرا تعداد زیادی مسافر، ورودی و خروجی، سالن‌ها، راهروها، پیشخوان‌های ورود و سناریوهای پیچیده وجود دارد.

ضرورت استفاده از دوربین های مداربسته در جامعه امروزی بسیار زیاد شده است و شما می توانید استفاده از دوربین های مداربسته را در هر مکانی مشاهده کنید. دوربین های مداربسته می توانند تا حد زیادی امنیت جانی افراد را تامین کنند. در بیشتر مکان های عمومی برای تامین امنیت از سیستم های امنیتی استفاده می شود.

یکی از مکان هایی که دوربین های مداربسته در آنجا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد فرودگاه ها می باشند.

 

اکنون، ما یک راه حل جدید نظارت بر فرودگاه را ارائه می دهیم که بسیار کارآمد، بسیار قابل اعتماد و بسیار قابل ارتقا است. به اپراتورهای فرودگاه پایگاه داده اولیه را برای کاربردهای بیشتر، مانند درک موقعیت، بهینه سازی خدمات و تجزیه و تحلیل هوشمند، ارائه می دهیم، که عملیات فرودگاه را بهتر می کند.

 

چالش ها و راه حل ها

  • چالش ها

سرقت، خرابکاری

نیاز به مکان یابی سریع و بازرسی اضطراری

هزینه بالای مرکز داده و شبکه

ظرفیت توسعه ضعیف سیستم

 

  • راه حل ها

نظارت تصویری در تمام هفت روز هفته

ادغام با سیستم امنیتی شخص ثالث

شبکه سیستم منحصر به فرد، راه حل قابل اعتماد و کارآمد

طراحی قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای دستگاه ذخیره سازی IP

 

چیدمان فرودگاه ها

دوربین مداربسته مناسب فرودگاه ها

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.