دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه

مشاهده محصولات پیشنهادی مناسب مدرسه و دانشگاه

 

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه، دوربین مداربسته مدرسه به نفع معلمانی است که به آزار دانش آموزان متهم میشوند اما در واقع بی گناه هستند و یا بالعکس میتوان از آن به عنوان مدرک جهت آزار و خشونت برخی از معلمان در مقابل دانش آموزان استفاده نمود. استفاده از دوربین مداربسته به کاهش خشونت در مدارس می انجامد.

نصب دوربین مداربسته مدرسه در جایی که جلوی چشم همگان باشد در قبال رفتارهای ناشایست و خرابکاری برخی از دانش آموزان و حتی سارقان عامل بازدارنده محسوب میشود.

دانشگاه ها مانند بسیاری از مراکز دیگر و برای ایجاد حس امنیت برای دانشجویان و مدیران دانشگاه تجهیزات آزمایشگاهی کارگاهی و آموزشی(که در حال حاضر قیمت بسیار بالایی دارند)

وجود سیستم های امنیتی (دزدگیر) و نظارتی (دوربین مداربسته) موجب حفظ و حراست فضاها ، اموزشکده ها و محل های آموزشی را به فضای ایمن آرام تبدیل میکند.

 

متأسفانه، مدارس و دانشگاه‌ها هنوز به طور مرتب قربانی تخریب و سرقت در محل می‌شوند، به خصوص در آخر هفته‌ها و تعطیلات که مدرسه معمولا بدون نگهبان است. دوربین مداربسته برای مراکز آموزشی، در مناطقی که لوازم با ارزشی دارند قرار می‌گیرند تا به عنوان یک بازدارندگی بزرگ در برابر سارقان و خرابکارانِ فرصت طلب عمل کنند. این مناطق می‌تواند شامل باشگاه ورزشی، آزمایشگاه و بخش مدارک دانشجویان باشد که اهمیت زیادی برای دانشگاه و مدارس دارند.

 

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه

 

مکانهای برتر برای دوربین های امنیتی مدارس کجا هستند؟

همه ورودی ها و خروجی های اصلی:

  1.      راهروها
  2.      محیط ساختمان
  3.      کتابخانه ها
  4.      آزمایشگاه های رایانه
  5.      سالن ها
  6.      زمین های بازی و مناطق متفرقه
  7.      میادین ورزشی
  8.      پارکینگ

 

محوطه دانشگاه

تعداد حوادث مراکز آموزشی در حال افزایش است و ایمنی مراکز آموزشی در سال های اخیر به موضوع داغ تبدیل شده است. تضمین ایمنی برای دانش آموزان و معلمان یکی از مهم ترین پایه های دانشگاه است. برای دستیابی به پیشرفت تحصیلی عالی و افزایش محبوبیت مراکز آموزشی، اداره حراست باید یک سیستم امنیتی موثر ایجاد کند و سیستم نظارت تصویری کامل شرط لازم است.

 

اکنون ما راه حل های نظارتی جدیدی را ارائه می دهیم که کارآمد، بسیار قابل اعتماد و مقیاس پذیر هستند. این می تواند یک سیستم نظارت تصویری کامل برای مراکز آموزشی فراهم کند که نقش مهمی در پیشگیری قبل از تصادف، فرماندهی اضطراری در هنگام تصادف و مکمل های شواهد پس از تصادف ایفا می کند. این یک خط دفاعی است که از ایمنی و اموال دانشجویان، اساتید و دانشگاه ها محافظت می کند.

 

بررسی اجمالی راه حل

  • چالش ها

خرابکاری مخرب، سرقت، تصادف رانندگی و غیره.

نیاز به مکان یابی سریع و بازرسی برای موارد اضطراری

ترتیب نامتعادل کارکنان امنیتی

هزینه بالای مرکز داده و شبکه

نگهداری ضعیف سیستم

  • راه حل ها

نظارت تصویری در تمام هفت روز هفته بدون نقطه کور، از منطقه آموزشی تا محل زندگی

پلت فرم مدیریت یکپارچه با عملکردهای فراوان

طراحی قابل اعتماد و مقرون به صرفه بالا برای دستگاه ذخیره سازی IP

معماری پیشرفته NGN، نگهداری آسان

 

چیدمان دانشگاه

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه

سناریوهای  دانشگاه

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه

دوربین مداربسته مناسب مدرسه و دانشگاه


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.