دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه

مشاهده محصولات پیشنهادی مناسب مغازه و فروشگاه

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه، یکی از اماکنی دوربین مدار بسته جهت نظارت و امینیت آن ضروری می باشد فروشگاه ها و مغازه ها هستند. کنترل پرسنل ، کنترل محصولات ، کنترل صندوق و در نهایت جلوگیری از سرقت همگی از جمله مهمترین عوامل نیاز به دوربین مدار بسته در این اماکن هستند.

مراکز تجاری و فروشگاه ها از مهم ترین مراکزی هستند که نیاز مبرم و همیشگی به نظارت و کنترل توسط دوربین های مداربسته دارند .

دوربین های مداربسته در فروشگاه ها و مراکز تجاری جهت به حداقل رساندن اشتباهات انسانی در مراودات تجاری و هم چنین جلوگیری از سرقت و کنترل و سنجش کار کارمندان می باشد.

برای راه اندازی یک کسب و کار و یا ادامه دادن و پایداری در کارتان همانطور که خرید و فروش لازمه هر تجارتی می باشد حفظ اموال و دارایی و حساب های مالی شما امری تردید ناپذیر است چرا که سهل انگاری در این زمینه ممکن است روند سودآوری کسب و کارتان را دچار اختلال کند. یکی از مواردی که این روزها نباید از آن غافل شد دوربین مداربسته مغازه است.

 

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه

 

ویژگی های آن

برای حفاظت و نظارت تصویری در محیط فروشگاهی و تجاری دوربین های مداربسته باید دارای خصوصیات خاصی باشند که برخی از آن ها عبارتند از :

  •  دارای قابلیت تشخیص چهره باشند
  • دوربین های بالای صندوق قابلیت زوم داشته باشند
  •  دارای کیفیت و رزولوشن بالایی باشند
  • یک سیستم دوربین امنیتی گران قیمت برای حفظ نظارت کامل مالک مورد نیاز است

 

مرکز خرید

یک مرکز خرید دارای یک یا چند ساختمان است که مجموعه‌ای از مغازه‌ها را به نمایش می‌گذارند. در سال‌های اخیر، مراکز خرید بزرگ‌تر و بیشتری در سراسر جهان ساخته شده‌اند. در مراکز خرید، شرایط پیچیده و افراد مختلف وجود دارد، نظارت تصویری وظیفه پیشگیرانه و رسیدگی اضطراری را بر عهده دارد. یک سیستم کامل نظارت تصویری می تواند به مردم کمک کند تا اکثر مشکلات امنیتی را حل کنند و سرمایه گذاری در امنیت انسانی را کاهش دهند.

پاوان کالا  می تواند بهتر از اموال مشتریان و مشاغل در مراکز خرید محافظت کند.

 

بررسی اجمالی راه حل

  • چالش ها

دزدی، اختلافات معاملاتی

نیاز به مکان یابی سریع و بازرسی اضطراری

ترتیب نامتوازن کارکنان امنیتی و نگهداری ضعیف سیستم

هزینه بالای مرکز داده و نیروی کار

 

  • راه حل ها

نظارت تمام وقت HD بدون نقطه کور محیط های خرید را ایمن می کند

VMS با کاربری آسان و یکپارچه

معماری پیشرفته NGN برای نگهداری آسان

قابلیت اطمینان بالا و طراحی مقرون به صرفه برای دستگاه ذخیره سازی IP

 

چیدمان مرکز خرید

سناریوهای مرکز خرید

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه

دوربین مداربسته مناسب مغازه و فروشگاه

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.