رتبه بندی دوربین مداربسته

رتبه بندی دوربین مداربسته

رتبه بندی دوربین مداربسته، مهم نیست در کجا قرار دارید، زمستان احتمالاً شرایط آب و هوایی نامناسبی را به همراه دارد، از دمای سرد یخی گرفته تا باران یا برف شدید. آیا دوربین های فضای باز که نصب کرده اید می توانند در برابر فصل مقاومت کنند؟

پس مهم است که رتبه بندی دوربین های مناسب برای سناریوی واقعی خود را در فضای باز بدانید.

 

رتبه IP67

نگاه کردن به رتبه IP در دوربین‌ها ساده‌ترین راه برای تشخیص اینکه آیا دوربین می‌تواند محیط‌های بیرونی را مدیریت کند یا خیر است. دوربین با درجه بندی IP65، IP66، IP67 یا IP68 به این معنی است که دوربین محافظت کامل در برابر گرد و غبار و درجات مختلف مقاومت در برابر آب را (IP65) تا عمق 1 متری غوطه ور شدن در آب (IP68) ارائه می دهد.

 

درجه بندی دما

در حالی که ممکن است یک دوربین در فضای باز از نظر آب و گرد و غبار رتبه بندی شود، این امر به طور خودکار آن را برای همه کاربردهای دمای خارج از منزل واجد

شرایط نمی کند. درجه‌بندی دما را در دوربین‌ های خاص بررسی کنید و توجه داشته باشید که محدوده دمایی هر دوربین را برای اطمینان از اینکه نیازهای خاص استقرار شما را برآورده می‌کند، یادداشت کنید.

 

عناصر گرمایشی

برای کاربردهای سرد، بهتر است به دنبال دوربین هایی با بخاری داخلی باشید. این ویژگی به دوربین ها اجازه می دهد تا در برابر دمای شدید زمستان مقاومت کنند. توجه به این نکته ضروری است که دوربین های دارای بخاری داخلی در مقایسه با دوربین های بدون بخاری به برق بیشتری نیاز دارند.

 

تیغه های برف پاک کن

برای محیط‌های بیرونی که باران، برف یا مه گرفتار می‌شوند و به PTZ‌های پرقدرت نیاز دارند که می‌توانند جزئیات دوردست را ثبت کنند، به دنبال تیغه‌های برف پاک کن داخلی باشید. این ویژگی کوچک تضمین می کند که لنز دوربین از آب و سایر زباله ها پاک است، بنابراین بدون توجه به شرایط آب و هوایی، قابل استفاده است.

 

تحمل ولتاژ

نیاز نهایی ممکن است عجیب به نظر برسد، اما حفاظت از ولتاژ یک ویژگی مهم است که اغلب برای دوربین های فضای باز نادیده گرفته می شود. بسیاری از دوربین‌ها می‌توانند 25 درصد تغییر ولتاژ وارد شده به دوربین را تحمل کنند، که برای استقرار در فضای باز مهم است، زیرا شرایط محیطی می‌تواند به راحتی بر

منبع برق تأثیر بگذارد. برای محافظت پیشرفته‌تر، دوربین‌های خاص محافظت‌شده در برابر صاعقه را می‌توان با درجه حفاظت از نوسانات تا 8 کیلوولت یافت.

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.