محاسبه گر آنلاین قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر

 در این صفحه میتوانید با نرم افزار محاسبه گر آنلاین قیمت دوربین مداربسته  و دزدگیر، به راحتی تخمینی از قیمت دوربین مداربسته (AHD) و قیمت دزدگیر(سیمکارتی و خط ثابت) برای فضاهایی مانند منزل، آپارتمان، محل کار، حیاط و پارکینگ و… داشته باشید.

فقط کافیست در منوی فوق تعداد دوربین برای فضای داخلی و بیرونی به همراه دستگاه ضبط و همچنین تعداد سنسور حرکتی (چشمی) داخلی و بیرونی و سنسورهای باز شدن یا ضربه و لرزش برای درب و پنجره را انتخاب کنید و بلافاصله مجموع قیمت آنها را ملاحظه کنید.

در این نرم افزار محاسبه قیمت دوربین مداربسته، دوربین های AHD با رزولوشن دومگاپیکسل درنظر گرفته شده است و سنسورهای دزدگیر باسیم میباشد و همه تجهیزات حداقل یکسال گارانتی دارند.

 نکته مهم اینکه این مبلغ در محاسبه گر آنلاین قیمت دوربین مداربسته و دزدگیر بدون محاسبه هزینه های لوازم جانبی از جمله کابل، هارد، داکت و همچنین بدون اجرت نصب و راه اندازی می باشد که البته برای دریافت قیمت های کامل و دقیق می توانید با ارسال  نام و شماره تماس خود از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت پاوان الکترونیک بهره بگیرید و یا با شماره تماس 02149034000  ارتباط بگیرید.

دقت فرمایید که در انتخاب دستگاه ضبط تصاویر فوق، مجموع تعداد دوربین ها با تعداد کانال ورودی دستگاه متناسب باشد به عنوان مثال اگر شما 2 دوربین داخلی و 4 دوربین بیرونی انتخاب میکنید و جمعاً ۶ دوربین می خواهید، حتما دستگاه ۸ کاناله را انتخاب کنید و همانطور که مشخص است دستگاه های ضبط دارای کانال ورودی ۴ و 8و 16 کاناله هستند. هرگونه توضیحات بیشتر و تقاضا های دیگر از جمله: تعداد دوربین بیشتر از ۱۶ عدد و کاربرد دوربین در فضاهای خاص مانند پلاک خوانی، طلا فروشی و ورودی صدا و آنالیز تصاویر و همچنین سنسورهای دزدگیر وزنی و سنسورهای دودی و حرارت و یا تعداد ریموت دزدگیر بیشتر از 2 عدد را می توانید در سایر خدمات مورد نیاز وارد کنید تا بتوانیم برآورد دقیق تری را برای شما ارائه نماییم.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای فضای شما

 برای انتخاب دوربین مداربسته در ابتدا لازم است بدانید که برای فضای داخلی از دوربینهای نوع دام و برای فضای بیرونی از دوربین‌های بولت استفاده میکنیم، همچنین دوربین های بی­سیم و سیم­کارتی و مخفی و چرخشی نیز متناسب با کاربرد آنها انتخاب میشود.

 دوربین های مدار بسته داخلی و بیرونی دارای کیفیت تصویر مختلف هستند کیفیت و رزولوشنی که برای دوربین های داخلی معمولاً استفاده می شود، FullHD یا همان ۲ مگاپیکسل می باشد که مناسب منزل، راهرو، آسانسور و شرکت و دفتر کار که دارای وسعت کمی هستند می باشد.

کیفیت و رزولوشنی که برای دوربین های بیرونی توصیه می شود نیز به وسعت و فاصله ها  بستگی دارد که معمولاً کیفیت ۴ مگاپیکسلی توصیه می شود که برای کوچه و خیابان، لابی و ورودی پارکینگ مناسب است چنانچه برای فضا های متفاوت تری نیاز به دوربین مداربسته دارید باید با دقت و بررسی بیشتری اقدام به انتخاب دوربین کنیم فضاهایی مانند طلافروشی و صرافی که کیفیت بسیار بالایی لازم دارند و یا بزرگراه ها و خیابان هایی که به تصویر واضحی در روز  و به خصوص در شب نیاز دارند و یا پارکینگ و درب ورودی که نور شدیدی رو­به­روی دوربین قرار می گیرد همه از موارد چالش برانگیز است.         

                                     

برای خرید و نصب دوربین مداربسته و دزدگیر به مشاوره نیاز است؟

بله، جواب این سوال به وضوح مشخص است که برای خرید یک سیستم نظارت امنیتی که از اجزای مختلف تشکیل شده و نیاز به یکپارچگی، جانمایی، کابل کشی، بسترسازی و محاسبه مدت زمان ضبط و خدمات پس از فروش دارد حتماُ به مشورت و راهنمایی از جانب افراد باتجربه و کارشناس احتیاج دارد.

به قول معروف هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. بنابراین در زمان انتخاب سیستم های ایمنی و امنیتی نباید فقط به ارزان قیمت بودن یا گران بودن اکتفا کرد.

دریافت راهنمایی و مشاوره از افرادی که با این سیستم ها آشنایی دارند حتماً در جلوگیری از هزینه مجدد و دوباره کاری تاثیر گذار است

در زمان انتخاب و خرید دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن چه چیزهایی را باید بدانیم؟

 دوربین مداربسته نخرید… تا وقتی این مطالب را نمیدانید !!!

 1– دوربین­مدار بسته چه تکنولوژی هایی دارد؟

  •  دوربین مداربسته آنالوگی: Analog-AHD-CVI-TVI
  • دوربین مداربسته تحت شبکه IP

2– دوربین مداربسته چه شکل های ظاهری دارد؟

  •  دام (مناسب فضای داخلی)
  • بولت (مناسب فضای بیرون)
  • صنعتی(مناسب فضاهای صنعتی)
  •  اسپیددام(قابلیت چرخشی و زوم)
  • مینیاتوری(ریز و مخفی)
  • بی سیم(مناسب داخل خانه و رومیزی)

3- انواع دوربین مداربسته چه قیمتی دارند؟

  •  دوربین بیسیم: حدود قیمت 1 تا 2 میلیون تومان
  • دوربین سیم کارتی: حدود قیمت ۳ تا ۵ میلیون تومان
  • دوربین آنالوگی: حدود قیمت هر دوربین ۵۰۰ هزار تا 2 میلیون تومان ، به دستگاه ضبط جداگانه نیز نیاز دارد.
  • دوربین تحت شبکه: حدود قیمت هر دوربین 1 میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان حتی ۱۰ میلیون تومان، بسته به قابلیت‌های مختلف و برند آن، به دستگاه ضبط جداگانه نیز نیاز دارند.
  • دوربین اسپید دام: حدود قیمت هر دوربین ۷ میلیون تا 30میلیون تومان، بسته به تکنولوژی و قابلیت­های آن.
  • دوربین خودرویی: حدود قیمت ۳ میلیون تا ۵ میلیون تومان.
  • دوربین پینهول یا سوزنی: حدود قیمت ۵۰۰ هزار تا 2میلیون تومان
  • دوربین مخفی: که خرید و فروش و کاربرد آن مجاز نمی باشد.
  •  دوربین خورشیدی: حدود قیمت 3 میلیون تا 6 میلیون تومان

 در تمام موارد فوق، قیمت لوازم از جمله هارد یا رم حافظه، دستگاه ضبط، کابل، منبع تغذیه، بسترسازی نیز باید لحاظ شود.

4- سیستم دوربین مداربسته از چه اجزایی تشکیل میشود؟

  1. در تکنولوژی آنالوگی:
  •  دوربین مداربسته – دستگاه ضبط تصاویرDVR یا XVR – هارد (وسترن دیجیتال بنفش) – کابل کواکسیال ترکیبی (یا کابل کواکسیال و کابل برق جدا) – منبع تغذیه (آداپتور)- کانکتور BNC  و لوازم بستر سازی مانند داکت و لوله و .. – همچنین لوازم اختیاری مانند برق اضطراری و مانیتور هم استفاده میگردد.

2. در تکنولوژی تحت شبکه:

  •  دوربین مداربسته – دستگاه ضبط تصاویر NVR – هارد (وسترن دیجیتال بنفش)- کابل شبکه (Cat6) – سوییچ شبکه ) ترجیحا PoE) – سوکت شبکه و لوازم بستر سازی مانند داکت و لوله و .. – همچنین لوازم اختیاری مانند برق اضطراری و مانیتور هم استفاده میگردد.

5- دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر؟

این سوال برای خیلی از افراد پیش می آید که آیا ایجاد امنیت با دوربین انجام میشود یا با دزدگیر.

جواب این سوال اینست که هر دو سیستم دوربین و دزدگیر در کنار هم میتوانند امنیت کامل را برای ما فراهم کنند. یعنی سیستم دوربین مداربسته بعنوان عامل پیشگیرانه و برای مشاهده اتفاقات به ما کمک میکند و سیستم دزدگیر بعنوان اعلام نفوذ و جلوگیری از اتفاقات عمل میکند.  هر زمان که از هر دو سیستم دوربین و دزدگیر باهم استفاده کنیم دیگر دغدغه ای برای امنیت محل خود نخواهیم داشت.

شرکت پاوان الکترونیک و وبسایت پاوان کالا با سالها تجربه در زمینه تجهیز اماکن مختلف به سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر ، آمادگی دارد تا هر گونه سوالات و درخواست های شما را در این زمینه بصورت رایگان پاسخگو باشد.

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن یا همان اعلام سرقت، وظیفه اطلاع رسانی و هشدار هرگونه ورود یا دسترسی غیر مجاز به اماکن تحت پوشش را دارد.

بزرگترین مزیت دزدگیر اماکن، امکان بازدارندگی آن هنگام ورود غیر مجاز و اعلام هشدار در لحظه می باشد و به همین دلیل کاربردی ترین ابزار برای حفاظت در مقابل سرقت می باشد.

سیستم اعلام سرقت از چه اجزایی تشکیل میشود؟

  1. ورودی ها
  • سنسور حرکتی (داخلی و بیرونی)
  • سنسور درب و پنجره مغناطیسی
  • سنسور لرزش و شکست شیشه
  • کلیه اعلام خطر
  1. کنترل پنل مرکزی
  2. خروجی ها
  • آژیر
  • تلفن کننده
  • رله خروجی

تفاوت سنسور حرکتی داخلی و بیرونی چیست؟

سنسور های حرکتی داخلی که از پر کاربردترین اجزای سیستم اعلام سرقت است، توانایی تشخیص هر گونه حرکت را در محدوده تحت پوشش خود دارند.

این سنسورها معمولا زاویه دید 90 درجه با عمق 12 متر را  دارند. برای مکان هایی که درآن حیوان خانگی وجود دارد می توان از سنسور های حرکتی وزنی استفاده کرد تا حرکت حیوانات کوچک مثلاً کمتر از 20 کیلوگرم را فیلتر کند و باعث ایجاد آلارم کاذب نشود.

سنسور های حرکتی بیرونی برای تجهیز محیط های بیرونی و پیرامونی مانند حیاط، تراس، پشت بام و …. طراحی نشده اند تا هر گونه تلاش برای ورود به ساختمان را پیش از نفوذ تشخیص دهد.

مزیت سنسور حرکتی بیرونی این است که امکان حفاظت از محیط پیرامون ساختمان را قبل از نزدیک شدن سارق به ورودی ساختمان خواهیم داشت. در سنسور حرکتی بیرونی تجهیزات لازم برای جلوگیری از آلارم های کاذب که ممکن است با حرکت احتمالی درختان و حیوانات و … به وجود بیاید، پیش بینی شده و فیلتر می گردد و به دلیل عملکرد پیچیده تر سنسور های حرکتی بیرونی، با لطبع قیمت بالاتری نسبت به سنسورهای حرکتی داخلی دارند.

شرکت پاوان الکترونیک و وبسایت پاوان کالا با سالها تجربه در زمینه تجهیز اماکن مختلف به سیستم دوربین مداربسته و دزدگیر ، آمادگی دارد تا هر گونه سوالات و درخواست های شما را در این زمینه بصورت رایگان پاسخگو باشد.

در پاوان کالا، طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم خانه یا محل کار شما کاملاً ایمن است، از جمله نصب و بررسی ایمنی جامع دزدگیرهای سرقت و مجموعه ای از دستگاه های امنیتی برای راحتی شما. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، همین امروز با شماره تماس 02149034000 تماس بگیرید.