مخفی کردن دوربین مداربسته

مخفی کردن دوربین مداربسته

دلایل مخفی کردن دوربین مداربسته، احتمال اینکه این دوربین ها توسط سارقین مشاهده و غیرفعال شوند، کم می شود.

دوربین های بی سیم پنهان در فضا، زیبایی منزل شما را از بین نمی برند و همچنین میهمانان راحت تر خواهند بود.

دوربین های پنهان WiFi در منزل می توانند برای کنترل پرستار بچه شما مؤثر باشند.

 

دوربین هایی که در دید هستند به عنوان عامل بازدارنده سرقت استفاده می شوند و دوربین های مداربسته جاسوسی در آن نزدیکی  قرار می گیرند تا در صورت غیرفعال شدن دوربین اول، همه چیز را ضبط کنند.

 

از یک دوربین مداربسته مخفی یا دوربین کوچک استفاده کنید

قطعاً برای انجام این کار اگر دوربین امنیتی کوچک باشد و سیم نداشته  باشد بسیار راحت تر است و یکی از بهترین راه ها می باشد.

این دوربین ها قابل حمل هستند بنابراین شما می توانید آن را در هر مکانی مخفی کنید تا درب جلو، پارکینگ، ایوان یا باغ خود را تماشا کنید.

تعدادی از دوربین های امنیتی مخفی برای استفاده داخل لامپ های خارجی، ساعت های زنگ دار یا آداپتورهای شارژ طراحی شده اند که

دیگر نیاز به پنهان کردن آنها نمی باشد. اما این دوربین ها ممکن است وضوح تصاویر بالا با جزئیات صورت یا شماره صفحه نداشته باشند.

 

دوربین مداربسته را در زیر سقف نصب کنید

اکثر دوربین های کوچک اگر در زیر آشیانه ها نصب شوند، تقریباً نامعلوم هستند. از آنجا که دوربین کوچک است و بدنه آن سفید است زیاد مشخص نیست ولی اگر واقعاً به دنبال آن باشید، آن را خواهید یافت. هرچه اندازه دوربین های امنیتی کوچکتر باشد، راحت تر می توان آن را دور از دید مردم قرار داد.

آیا مخفی کردن دوربین مداربسته یا استفاده از دوربین مخفی قانونی است؟

به طور کلی شما می توانید فیلم ها را با یک دوربین مخفی برای داخل یا خارج از منزل خود ضبط کنید. اما در محلی که خصوصی است مجاز به این کار نیستید.

 

دوربین فضای باز را در لانه پرندگان قرار دهید

لانه سنتی پرندگان مکان مناسبی برای مخفی کردن دوربین های امنیتی می باشد.

مدل محصور شده فقط با یک روزنه کوچک در قسمت جلویی، این امکان را به دوربین می دهد تا فیلم ها را در محیط بیرون ضبط کند و محل امنی برای پیشگیری از آسیب به دوربین است. مطمئن شوید که هیچ مانعی جلوی دید دوربین نباشد تا بتواند آنچه را می خواهید ضبط کند.

 

دوربین مداربسته را نزدیک درختان یا بوته ها قرار دهید

شاخه ها و برگ ها می توانند محل خوبی برای مخفی کردن دوربین مداربسته در فضای باز باشند. به این نکته توجه کنید که اکثر دستگاه های ضبط موجود در بازار ضد آب نیستند بنابراین هنگام پنهان کردن آنها باید از ریختن باران یا آب خودداری کنید.

برای اینکه دوربین مشخص نباشد می توانید آن را رنگ آمیزی کنید تا به رنگ محیط اطراف تبدیل شود. (اما با این کار گارانتی دوربین را از دست خواهید داد)

 

دوربین مداربسته مخفی را در پشت پنجره شیشه ای نصب کنید

استفاده از پنجره روش مناسبی است. حتی اگر دوربین توجه سارقین را جلب کند، غیرفعال کردن آن مشکل است و حداقل برای این کار زمان نیاز است.

نهایتاً اگر سارقین دوربین را پیدا کنند، فیلم ها و تصاویر آن

برای دستگاه های شما ارسال می شوند.

استفاده از دوربین مداربسته از پشت پنجره برای ضبط در منزل، ممکن

است بر روی دید در شب و تشخیص حرکت تأثیر داشته باشد. برای

رفع این مشکل، روشنگرهای مادون قرمز یا نور مرئی نصب کنید.

 

دوربین مداربسته را در اشیاء روزمره پنهان کنید

اکثراً می خواهند دوربین خانگی خود را با وسایلی که از قبل دارند مخفی کنند. این وسایل می تواند شامل موارد زیر باشد:

قفسه کتاب، گیاهان روی میز، جعبه های بافت، خرس عروسکی پر شده، سنگهای مصنوعی، گلدان آویز. به عنوان مثال شما می توانید دوربین را بین اسباب بازی ها، گلدان های گیاهان و قفسه کتاب قرار دهید.

بهتر است بیش از یک دوربین در محل خود نصب کنید و یکی از آنرا به صورت مخفی تنظیم کنید.

 

دوربین های امنیتی را با روکش مخفی کنید

پوشش ها بهترین گزینه برای مخفی کردن دوربین های امنیتی است کافیست آنها را با روکش مناسب بپوشانید تا با محیط اطراف آن ترکیب شود.به عنوان مثال می توانید دوربین را با روکش سفید، مانند لباس بپوشانید و آن را در زیر سقف قرار دهید. همچنین می توانید آن را با رنگ مشکی تغییر دهید تا این ترکیب به محیط تبدیل شود. در این صورت فقط یک شخص کنجکاو آن را خواهد یافت.

 


برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.