دوربین مداربسته

دوربین مداربسته صنعتی

دوربین های مداربسته صنعتی

دوربین های مداربسته صنعتی

دوربین های مداربسته صنعتی، رایج ترین نیاز سیستم های نظارت تجاری و صنعتی جلوگیری از سرقت و خرابکاری است. در سال‌ها و دهه‌های گذشته، راه‌حل‌های امنیتی صنعتی به دلیل تغییر محیط‌های بیرونی یا قابلیت‌های مگاپیکسل کم، اطلاعات تصویربرداری تقریباً بی‌فایده را ارائه می‌کردند.

 

دوربین های امنیتی تجاری / صنعتی

از اشتباهات رایج هنگام نصب دوربین های مداربسته در یک مکان صنعتی اجتناب کنید.

هنگامی که تصمیم می گیرید کدام دوربین مداربسته و ضبط کننده برای ساختمان صنعتی یا تجاری شما بهترین است، می تواند بسیار گیج کننده باشد.

دوربین مدار بسته در هر ثانیه چندین تصویر ثابت را ضبط می کند و هر تصویر از نقاط کوچک زیادی به نام پیکسل تشکیل شده است. هرچه پیکسل بیشتر باشد، جزئیات تصویر بیشتر است. راه حل واضح پس از آن این است که سیستم دوربین مدار بسته با بالاترین وضوح را انتخاب کنید اما یک مشکل وجود دارد. هرچه پیکسل های بیشتری استفاده کنید، سیستم شما زمان کمتری را ذخیره می کند و همچنین به ضبط مداوم 24 ساعت هفته نیاز دارید.

 

دوربین های مداربسته صنعتی

 

دوربین های با زوم اپتیکال برد بلند

نکته کلیدی این است که از دوربین هایی استفاده کنید که دارای لنزهای زوم اپتیکال خوبی هستند که به آنها اجازه می دهد پیکسل ها را در منطقه دورتر متمرکز کنند. ممکن است برخی از دوربین‌های نمای کلی وجود داشته باشد، اما داشتن دوربین‌هایی که امکان شناسایی واضح را در صورت وقوع اتفاقی فراهم می‌کنند، مهم است.

 

دسترسی از راه دور

تمامی سیستم های دوربین مداربسته ما از راه دور بر روی گوشی یا کامپیوتر شما قابل دسترسی هستند. می‌توانید فیلم‌های زنده، فیلم‌های ضبط‌شده قبلی و حتی از رویدادها از راه دور پشتیبان‌گیری کنید. در حالی که سیستم‌ها برای ضبط 24 ساعته طراحی شده‌اند، می‌توانید زمانی که سیستم حرکت را در یک منطقه تعریف‌شده توسط کاربر تشخیص دهد، نشانک‌هایی ایجاد کنید. حتی می‌توانید از سیستم دوربین مداربسته بخواهید در صورت تشخیص حرکت، یک ایمیل یا اعلان فشاری به تلفن شما ارسال کند.

 

در میان نمونه‌های گسترده داده‌های بزرگ، نقش جریان‌های ویدیویی از دوربین‌های مداربسته به همان اندازه مهم است که منابع دیگر مانند داده‌های رسانه‌های اجتماعی، داده‌های حسگر، داده‌های کشاورزی، داده‌های پزشکی و داده‌های حاصل از تحقیقات فضایی. ویدئوهای نظارتی سهم عمده ای در داده های بزرگ بدون ساختار دارند. دوربین های مداربسته در تمامی مکان هایی که امنیت اهمیت زیادی دارد اجرا می شود. نظارت دستی خسته کننده و وقت گیر به نظر می رسد. امنیت را می توان با عبارات مختلفی در زمینه های مختلف مانند شناسایی سرقت، تشخیص خشونت، احتمال انفجار و غیره تعریف کرد.

 

در مکان های عمومی شلوغ، اصطلاح امنیت تقریباً همه انواع رویدادهای غیرعادی را پوشش می دهد. در میان آنها تشخیص خشونت دشوار است زیرا شامل فعالیت گروهی است. تجزیه و تحلیل فعالیت غیرعادی یا عادی در یک صحنه ویدیوی جمعیتی به دلیل چندین محدودیت در دنیای واقعی بسیار دشوار است.

 

تجزیه و تحلیل ویدیوهای نظارتی شامل مجموعه‌ای از ماژول‌ها مانند تشخیص شی، تشخیص عمل و طبقه‌بندی اقدامات شناسایی‌شده به دسته‌هایی مانند غیرعادی یا عادی است.

 

دوربین های مداربسته صنعتی

 

تجزیه و تحلیل ویدیوی نظارتی

اهداف اصلی شناسایی شده که ارتباط موضوع را نشان می دهد در زیر فهرست شده است.

 

  1. نظارت مداوم بر فیلم ها برای انسان دشوار و خسته کننده است.
  2. تجزیه و تحلیل ویدئویی نظارت هوشمند راه حلی برای کارهای پر زحمت انسانی است.
  3. حداکثر دقت در شناسایی شی و تشخیص عمل مورد نیاز است.
  4. کارهایی مانند تجزیه و تحلیل جمعیت هنوز نیاز به بهبود زیادی دارند.
  5. پیش‌بینی حرکت یا اقدام یا خشونت خاص در شرایط اضطراری مانند ازدحام بسیار مفید است.
  6. در دسترس بودن داده های عظیم در فرم های ویدئویی.

 

داده های ویدئویی نظارتی به عنوان داده های بزرگ

داده‌های ویدئویی بزرگ به شکل افزایش تعداد دوربین‌های عمومی که به سمت مکان‌های عمومی قرار گرفته‌اند، تکامل یافته‌اند. تعداد زیادی از دوربین های عمومی تحت شبکه در سراسر جهان قرار دارند. یک جریان داده سنگین از دوربین های نظارت عمومی تولید می شود که به طور خلاقانه ای برای ثبت رفتارها قابل بهره برداری هستند.

بخش تحلیل عمدتاً شامل تجزیه و تحلیل فریم هایی است که از فیلم ها استخراج شده اند. بنابراین مجموعه داده شامل تصاویر نیز مفید هستند.

دوربین های حرارتی در حال افزایش محبوبیت هستند

با بهبود فناوری دوربین های امنیتی حرارتی، متخصصان امنیتی متوجه می شوند که آنها یک قطعه تجهیزات امنیتی همه کاره هستند. دوربین‌های حرارتی برای تشخیص آتش‌سوزی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، و همچنین در حال حاضر بخش اصلی سیستم‌های امنیتی ویدیویی هستند که سایت‌ها را در شرایط نور کم یا شب نظارت می‌کنند. ​دوربین‌های «روز به شب» نیز در بازار دوربین‌های مداربسته مورد توجه قرار می‌گیرند، که فناوری‌های معمولی ویدیویی و مادون قرمز را برای نظارت بر سایت‌ها به صورت 24 ساعت هفته ترکیب می‌کنند و نیاز به دو مجموعه دوربین مجزا را از بین می‌برند.

در کنار دوربین‌های مداربسته بولت یا دام معمولی ، دوربین‌های حرارتی را نیز می‌توان با جدیدترین فناوری تجزیه و تحلیل ویدیویی تقویت کرد.

دوربین های امنیتی باید به طور یکپارچه با زیرساخت های فناوری اطلاعات ادغام شوند.

 

نیاز به راه حل های دوربین مداربسته صنعتی

مکان‌های صنعتی معمولاً به دلیل عوامل متعددی در معرض خطر بیشتری از سرقت، نفوذ مجرمانه و نقض محیط هستند:

 

  • ماشین آلات، قطعات و مواد اولیه با ارزش بالا.
  • وسایل نقلیه سنگین، ابزار و تجهیزات بارگیری.
  • ساعات کار قابل مشاهده، با سایت‌های بدون پرسنل در طول شب و آخر هفته.
  • الزامات ورود خودروهای متعدد برای تحویل و ارسال.
  • زمین های وسیع و طرح های ساختمانی پیچیده.
  • ترکیبی از بازدیدکنندگان، رانندگان، پرسنل و مدیران سایت.

 

یک انبار صنعتی شلوغ، کارخانه تولید، محل ساخت و ساز یا تاسیسات فلزکاری اغلب دارای مجموعه ای منحصر به فرد از خطرات با نقاط ورودی متعدد مانند ورودی های اصلی، درب های کرکره ای، خروجی های اضطراری، ورودی های جانبی، جایگاه های بارگیری و ورودی های پارکینگ است.

 

هنگامی که راه پله‌ها، ساختمان‌های چند طبقه، نقاط کور، محل‌های ذخیره‌سازی و مسیرهای عابر پیاده بین محل‌های کاری یا تأسیسات را در نظر می‌گیرید، اهمیت نظارت دوربین مدار بسته برای محافظت از سایت صنعتی شما حیاتی می‌شود.

 

سیستم های دوربین مداربسته پیشرفته بسیار بیشتر از جلوگیری از فعالیت مجرمانه انجام می دهند. مدیران می‌توانند از آن‌ها برای ردیابی پیشرفت، نظارت بر پیاده‌روی سایت، برنامه‌ریزی تدارکات و تشخیص الگوهای رفتاری غیرعادی یا مشکوک، با گزینه‌هایی مانند تشخیص چهره با هوش مصنوعی، تشخیص خودکار پلاک، سیستم‌های ورود خودکار و ردیابی پیاده‌روی استفاده کنند.

 

دوربین مداربسته صنعتی ثابت

دوربین‌های تحت شبکه را می‌توان با دسترسی از راه دور برای مدیران تجهیز کرد تا از فیلم زنده خود استفاده کنند یا فیلم‌های قبلی را در صورت درخواست از هر دستگاه و مکانی فراخوانی کنند.

 

دوربین های مداربسته صنعتی

 

ویژگی های سیستم دوربین مدار بسته صنعتی

ویژگی‌های مناسب راه‌حل‌های دوربین مداربسته شما به چندین متغیر مهم بستگی دارد.

 

ویژگی هایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید عبارتند از:

  • دوربین مدار بسته بی سیم; ایده آل برای مکان ها یا محل های بدون منبع تغذیه، منبع تغذیه متناوب یا غیر قابل اطمینان، جایی که کابل کشی عملی نیست، یا جایی که خطر دستکاری زیاد است.
  • دوربین های PTZ قابلیت حرکت، شیب و زوم را ارائه می دهند و به اپراتورها اجازه می دهند تا به صورت دستی دوربین مدار بسته را جهت بررسی مشکلات احتمالی یا تعیین علت آلارم هدایت کنند.
  • دوربین‌های مداربسته دام در داخل و خارج با لنز مخفی استفاده می‌شوند تا مجرمان احتمالی نتوانند نحوه مواجهه دوربین را ببینند یا از اسکن تشخیص چهره اجتناب کنند.
  • دوربین های مادون قرمز و دید در شب برای مکان هایی که نیاز به نظارت در طول شب دارند بسیار عالی هستند و از LED های مادون قرمز برای روشن کردن منطقه نظارت و ضبط فیلم با کیفیت بالا حتی در نور طبیعی صفر استفاده می کنند.
  • دوربین های مداربسته روز/شب در هر زمانی از شبانه روز تصاویر واضحی را ثبت می کنند و می توانند به صورت یکپارچه در زیر نور مستقیم خورشید ضبط کنند و تابش خیره کننده، نور پس زمینه یا انعکاس جریان ویدیوی شما را حذف کنند.
  • دوربین‌های مداربسته حرارتی گرما را دریافت می‌کنند و می‌توانند به طور دقیق علت آلارم را تأیید کنند، حضور متجاوزان غیرمجاز را بدون ساعت شناسایی کنند، یا حتی سیگنال‌های حرارتی غیرعادی را از ماشین‌آلات، برق یا قطعات تشخیص دهند.

 

هوش امنیتی و دوربین مداربسته هوش مصنوعی:

تجزیه و تحلیل ویدئو از الگوریتم‌های پیشرفته برای تعیین ماهیت سوژه و ارسال آلارم‌های تایید شده با حداقل محرک‌های نادرست و نرخ تشخیص با دقت بالا استفاده می‌کند.

سیستم‌های امنیتی الکترونیکی شامل چندین دوربین و دستگاه برای تشخیص دمای بدن، فعال کردن حسگرهای تشخیص بی‌سیم یا مدیریت سیستم‌های کنترل دسترسی هستند.

 

سیستم‌های دوربین مدار بسته تجاری:

شناسایی تهدیدات، جلوگیری از مزاحمان و محافظت از دارایی‌ها

سیستم‌های دوربین مداربسته تجاری که نصب می‌کنیم به کاهش سرقت، خرابکاری و نظارت بر اماکن شما برای متجاوزان کمک می‌کنند. با ارائه طیف وسیعی از دوربین های مدار بسته تجاری، سیستم هایی که ما طراحی و نصب می کنیم شامل موارد زیر می شود:

  • مانیتورینگ دوربین مداربسته از راه دور و امنیت خارج از سایت
  • دوربین های امنیتی IP و سیستم های مداربسته فوق اچ دی
  • دوربین مدار بسته حرارتی، ANPR، و نظارت محیطی
  • سیستم‌های دوربین امنیتی تجاری خارجی برای شناسایی و جلوگیری از دزدان و متجاوزان طراحی شده‌اند. از سوی دیگر، سیستم‌های دوربین مداربسته داخلی که ما به کار می‌گیریم به صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا سرقت را شناسایی کرده و محل کار خود را ایمن نگه دارند.

 

حفاظت از دارایی ها، اماکن و افراد

فواید و مزایای دوربین مدار بسته بسیار زیاد است.

در اینجا مروری سریع بر اهمیت داشتن یک سیستم دوربین مداربسته حرفه ای نصب شده در محل شما آورده شده است:

  • متجاوزان را شناسایی کنید و تاثیر جرم و جنایت را کاهش دهید
  • با دوربین هایی که موقعیت مناسبی دارند از دزدان و خرابکاران جلوگیری کنید
  • از دارایی ها، درآمدها و عملیات محافظت کنید
  • آرامش خاطر و کاهش نگرانی
  • حفاظت کارکنان و حل اختلافات داخلی
  • خرابکاری را کاهش دهید و دزدان را در عمل دستگیر کنید
  • از پارکینگ های شرکت محافظت کنید
  • جلوگیری و شناسایی نوک پرواز و سایر مزاحمت ها

 

دوربین های مداربسته برای طیف وسیعی از تنظیمات داخلی و خارجی

هنگام استقرار یک سیستم دوربین مدار بسته تجاری جدید یا ارتقا یافته، انتخاب دوربین حیاتی است. دریافت فیلم دقیق، و همچنین دستیابی به پوشش کامل سایت، برای تحقق اهداف امنیتی یک کسب و کار ضروری است.

 

در کنار شبکه‌ای از تولیدکنندگان دوربین مداربسته که با دقت انتخاب شده‌اند، انواع دوربین‌های مداربسته تجاری که نصب می‌کنیم پوشش می‌دهند:

  1. دوربین مداربسته دام
  2. دوربین مداربسته بولت
  3. دوربین مداربسته PTZ (گردان)
  4. دوربین مداربسته گوشه
  5. دوربین مداربسته چشم ماهی
  6. دوربین مداربسته حرارتی

 

دوربین مداربسته صنعتی

ANPR صنعتی

سیستم های دوربین مداربسته صنعتی بیش از پیشگیری از جرم ارائه می دهند. با استفاده از سیستم‌های بی‌سیم و جدیدترین دوربین‌های مگاپیکسلی HD، سیستم‌های طراحی O.R.P که می‌توانند طیف گسترده‌ای از فرآیندهای عملیاتی مانند ردیابی تولید و نظارت بر تحویل را پوشش دهند، که می‌توانند روندها و وضعیت تجهیزات را نظارت کنند، می‌توانند به طور هوشمند از سیستم‌های کنترل دسترسی و همچنین استفاده کنند.

 

یک سیستم طراحی شده O.R.P می تواند هنگام فعال شدن سنسورها اعلان های خودکار را برای شما ارسال کند و نیاز به نظارت مداوم را نفی کند. این و همچنین تشخیص منطقه و ردیابی خودکار حرکت در سایت شما است، به این معنی که تعهدات بهداشتی و ایمنی و همچنین امنیت سایت پوشش داده می شود، حتی زمانی که سایت خالی است.

هنگامی که به سطح بالاتری از امنیت نیاز است، O.R.P سیستم‌های هشدار سفارشی و همچنین گارد ویدئو از راه دور را ارائه می‌دهد که در آن سیستم شما ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۳۶۵ روز در سال از یک مکان دور نظارت می‌شود. این همچنین می‌تواند در راستای سیستم‌های کنترل دسترسی استفاده شود، که در آن دوربین‌های ANPR (تشخیص خودکار پلاک شماره) به وسایل نقلیه‌ای که اجازه دسترسی به سایت را داده‌اند، اجازه می‌دهند و وسایلی را که در فهرست نیستند، باز می‌کنند. این سیستم خودکار شماره پلاک هر وسیله نقلیه ای را که به ورودی سایت می رسد ثبت می کند و تاریخچه ای را نگه می دارد که به راحتی قابل مشاهده است.

 

O.R.P طیف وسیعی از جدیدترین فناوری دوربین را در اختیار ما دارد، از جمله دوربین های گلوله ثابت، Dome و PTZ (Pan، Tilt، Zoom). تمام دوربین هایی که نصب می کنیم دوربین های HD مگاپیکسلی هستند، به طوری که حتی در هنگام زوم کردن، کیفیت تصویر فوق العاده بالا خواهد بود.

 

هر چقدر هم که الزامات دوربین مداربسته صنعتی یا سیستم امنیتی شما ساده یا پیچیده باشد، نظارت O.R.P هم تجربه و هم دانش لازم برای پیاده سازی یک سیستم خوب طراحی شده، استفاده آسان و انعطاف پذیر را دارد که بدون زحمت برای شما کار می کند.

 

جهت مشاهده نمونه تصاویر دوربین های پاوان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی مشخصات دوربین های با قابلیت های IP و PoE کلیک کنید یا با شماره ی 02149034000 تماس حاصل نمایید.

 

ما در پاوان کالا، طیف وسیعی از سیستم ها و خدمات را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم خانه یا محل کار شما کاملاً ایمن خواهد شد. نرم افزارهای تشخیص پلاک و تشخیص چهره از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تولید شده اند و در پاوان قابل ارایه میباشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مداربسته در آسانسور

دوربین مداربسته در رستوران ها

دوربین مداربسته در بیمارستان‌ها 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *