دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در آسانسور

دوربین مداربسته در آسانسور

دوربین مداربسته در آسانسور

نصب دوربین مداربسته در آسانسور، بسیاری از ما هر روز از آسانسور استفاده می کنیم.

اگرچه آسانسورها معمولاً بسیار ایمن هستند، اما ممکن است چندین اتفاق بیفتد، مانند گیر افتادن یا خرابی آسانسور، آدم ربایی یا حتی حمله تروریستی. آنها در برابر خرابی آسیب پذیر هستند، زیرا آنها به عنوان یک وسیله حمل و نقل عالی عمل می کنند.

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در آسانسور چیست؟

  1. دوربین مداربسته به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی عمل می کند.
  2. به جلوگیری از جرم کمک می کند.
  3. حمایت قانونی را فراهم می کند.
  4. می تواند به بهبود خدمات مشتری کمک کند.
  5. به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.
  6. آرامش خاطر را ارائه می دهد.
  7. به شناسایی مجرم در صورت وقوع جرم کمک می کند.

 

دوربین مداربسته در آسانسور

 

مزایای نصب دوربین مداربسته در آسانسور

  1. دوربین مداربسته به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی عمل می کند.

در صورت بروز حادثه، می‌توانید از فیلم‌های دوربین مداربسته استفاده کنید تا مشخص شود چه مشکلی رخ داده و چه کسی مسئول است. همچنین می تواند به بررسی جرایم رخ داده در آسانسور کمک کند.

بسیاری از اماکن تجاری دوربین های مداربسته را به عنوان یک اقدام احتیاطی در آسانسور خود نصب کرده اند.

 

  1. به جلوگیری از جرم کمک می کند.

وجود دوربین های مداربسته می تواند مجرمان احتمالی را از ارتکاب جرایمی مانند خرابکاری یا حمله در آسانسور باز دارد. در صورت وقوع جرم، می‌توانید از فیلم‌های دوربین مداربسته برای شناسایی مجرم و کمک به دستگیری آنها استفاده کنید.

 

  1. حمایت قانونی را فراهم می کند.

اگر در آسانسوری که دوربین مداربسته نصب شده جنایتی رخ دهد، می‌توان از این فیلم به عنوان مدرک در دادگاه استفاده کرد. اگر متهم به جرمی هستید که مرتکب نشده اید، این می تواند برای اثبات بی گناهی شما مفید باشد. همچنین می تواند به تضمین محکومیت علیه طرف مجرم کمک کند.

 

  1. به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.

هنگامی که دوربین های مداربسته در آسانسور نصب می شوند، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. این در تضاد با سایر اقدامات امنیتی مانند نگهبانان امنیتی است که می تواند بسیار پرهزینه باشد.

دوربین های مداربسته می توانند برای مدت طولانی بدون نیاز به تعمیر یا تعویض کار کنند. معمولاً تنها کاری که باید انجام شود تمیز کردن دوره ای لنزها برای اطمینان از شفاف ماندن آنهاست.

 

  1. آرامش خاطر را ارائه می دهد.

نصب دوربین های مداربسته در آسانسور می تواند آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد، زیرا بدانید که ملک شما تحت نظارت است. اگر ملک خود را برای مدت طولانی بدون مراقبت رها کنید، این می تواند به ویژه مفید باشد. همچنین اگر نگران جرم و جنایت در منطقه خود هستید، می تواند به آرامش ذهن شما کمک کند.

 

  1. به شناسایی مجرم در صورت وقوع جرم کمک می کند.

اگر جنایتی در آسانسور شما رخ دهد، می توان از فیلم دوربین مداربسته برای شناسایی مجرم استفاده کرد. این می تواند در تضمین محکومیت علیه طرف مجرم مفید باشد.

همچنین می تواند به جلوگیری از ارتکاب جنایات بیشتر توسط همان شخص کمک کند. وقتی مجرمان بدانند که تحت نظر هستند، کمتر مرتکب جرم می شوند. این یکی از مهمترین مزایای نصب دوربین مدار بسته در آسانسور شما می باشد.

 

دوربین مداربسته در آسانسور

مهمترین مزایای نصب دوربین مداربسته در آسانسور

آسانسورها یکی از متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در هر ساختمان تجاری هستند، به این معنی که در برابر جرم و جنایت نیز آسیب پذیر هستند. علاوه بر احتمال سرقت یا خرابکاری، آسانسور می تواند به عنوان وسیله ای برای فرار برای مجرمانی که در جای دیگری از ساختمان مرتکب جرم شده اند نیز استفاده شود.

 

به این دلایل، داشتن یک اقدام امنیتی که می تواند به جلوگیری از جرم و ارائه شواهد در صورت وقوع حادثه کمک کند، مهم است. نصب دوربین مداربسته در آسانسورها می تواند مزایای متعددی از جمله پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد آرامش خاطر به مستاجران و کارکنان داشته باشد.

 

اگر در نظر دارید این معیار امنیتی را به ساختمان خود اضافه کنید، با یک نصاب معتبر کار کنید تا از نصب و عملکرد مناسب اطمینان حاصل کنید. دوربین های مداربسته به ایجاد امنیت نه تنها در درب ورودی بلکه در همه مناطق کمک می کند.

 

سیستم دوربین مداربسته به شما کمک می‌کند تا با تصاویری که از راه دور قابل مشاهده هستند، آنچه را که در داخل و اطراف ساختمان شما اتفاق می‌افتد، مشاهده کنید تا بتوانید در مواقع اضطراری یا فعالیت مشکوک اقدامات لازم را انجام دهید.

 

امنیت ویدئویی قوی و قابل اعتماد در ساختمان تجاری یا آپارتمانی شما ضروری است. بررسی ها نشان می دهد که جرایم در مکان های دارای دوربین مداربسته 13 درصد کاهش می یابد. دوربین های امنیتی آسانسور به عنوان یک عامل بازدارنده جرم و وسیله ای برای تضمین حداکثر ایمنی در ساختمان شما عمل می کنند.

 

چه نوع دوربینی برای امنیت آسانسور بهتر است؟

آیا برای نصب آسانسور به نوع خاصی از دوربین نیاز دارید؟ بله، همه دوربین های امنیتی در آسانسورها به خوبی کار نمی کنند. دوربین های امنیتی آسانسور به دلیل رفت و آمد و حرکت مداوم خود، نیاز به ملاحظات بیشتری برای قابلیت های اتصال و نظارت دارند. در واقع، اکثر کسب و کارها یک دوربین ثابت مانند دوربین امنیتی IP ثابت برای آسانسورها را انتخاب می کنند.

یک دوربین IP برای آسانسورها می تواند داده های کنترل و تصویر را از طریق اینترنت دریافت و ارسال کند. علاوه بر این، این دوربین ها اغلب دارای فضای ذخیره سازی داخلی و امکان اشتراک گذاری آسان داده ها به دلیل عملکرد IP هستند.

دوربین‌های IP همچنین ویدئویی با کیفیت فوق‌العاده بالا را ارائه می‌دهند.

 

بهترین دوربین های آسانسور کدامند؟

به دلیل محدودیت فضا، دوربین های امنیتی آسانسور نباید فضای زیادی را اشغال کنند. بهترین دوربین های امنیتی برای آسانسورها کوچک، آسان برای نصب و ارائه ویژگی های پیشرفته برای بهبود امنیت خواهد بود. با دوربین‌های دام و دوربین‌های آسانسور گوشه، نصب آسان است و به‌عنوان دوربین‌های امنیتی آسانسور بسیار محبوب است.

 

ویژگی های برتر دوربین های امنیتی آسانسور

  • کیفیت تصویر با وضوح بالا. دوربین‌های دام یا گوشه‌ای کوچک باید تصاویری با کیفیت بالا در شرایط نوری مختلف ارائه دهند. به دنبال دوربین هایی با وضوح 2 مگاپیکسل یا 4 مگاپیکسل باشید تا بالاترین سطح جزئیات را از سیستم امنیتی ویدئویی آسانسور خود دریافت کنید.

 

  • قابلیت های مادون قرمز و برد دینامیکی. یک دستگاه دوربین امنیتی آسانسور مجهز به بهینه سازی نور کم امکان فیلمبرداری واضح و قابل اعتماد را حتی در شرایط کم نور فراهم می کند. علاوه بر این، با باز و بسته شدن درها، شرایط نور در آسانسور می تواند در عرض چند ثانیه از بسیار روشن به بسیار تاریک شود. دوربین ها باید کیفیت تصویر را به سرعت تنظیم کنند تا با شرایط نوری متغیر در داخل و اطراف آسانسور سازگار شوند.

 

  • میدان دید وسیع. دوربین آسانسور شما برای بهترین امنیت باید از دیوار به دیوار و از کف تا سقف فیلم بگیرد. دوربین های گوشه ای با میدان دید وسیع برای آسانسورهای بزرگتر مفید هستند، مانند آنهایی که معمولاً برای جابجایی تجهیزات بزرگ استفاده می شوند. دوربین های پانوراما 360 درجه یکی دیگر از گزینه هایی است که پوشش کاملی را در مناطق وسیع ارائه می دهد. گزینه دیگر سرمایه گذاری روی یک دوربین آسانسور با لنز متغیر است.

 

  • لنزهای وریفوکال. دوربین وریفوکال که با قابلیت زوم و چرخش لنز ساخته شده است، گزینه خوبی برای آسانسوری است که ممکن است نیاز به تغییر میدان دید از راه دور داشته باشید.

 

  • ضبط صدا. هر دوربین آسانسوری دارای میکروفون داخلی برای ضبط صدا نیست، اما این یک ویژگی بسیار مفید در حوادث امنیتی است.

 

دوربین مداربسته در آسانسور

 

آیا دوربین آسانسور ضروری است؟

مردم مجبور می شوند آسانسور را با غریبه ها به اشتراک بگذارند و بدون نصب دوربین های امنیتی ممکن است احساس ناامنی یا تهدید کنند. اقدامات امنیتی مناسب مانند دوربین‌های آسانسور که می‌توانند ویدیو و صدای باکیفیت ضبط کنند، بازدارنده عالی جرم هستند.

 

دوربین آسانسور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک دوربین آسانسور خوب باید کیفیت تصویر و صدای عالی داشته باشد و بتواند داده های ضبط شده را سریع و ایمن به اشتراک بگذارد. دوربین ها به طور فزاینده ای ابزارهای تحلیلی را برای کمک به رسیدگی موثرتر به جرایم در بر می گیرند. یک دوربین خوب برای آسانسور نیز باید در برابر خرابکاری بادوام باشد.

 

چرا باید از دوربین ثابت برای آسانسور استفاده کنم؟

یک دوربین ثابت تضمین می کند که همه مناطق در محدوده دید آن همیشه ضبط می شود، به این معنی که هیچ چیزی را از دست نمی دهد. یک دوربین ثابت در آسانسورها فیلمبرداری با کیفیت بالا را تضمین می کند و معمولاً به پهنای باند کمی برای اجرا نیاز دارد.

 

چرا باید از دوربین IP برای آسانسور استفاده کنم؟

یک دوربین IP می تواند با خیال راحت و ایمن فیلم و داده ها را به صورت آنلاین ذخیره و به اشتراک بگذارد. این به اشتراک گذاری فیلم های مهم را آسان می کند، به این معنی که میتوان با جرایم احتمالی به طور موثر برخورد کرد. نصب دوربین IP در آسانسورها نیز آسانتر است.

 

جهت مشاهده نمونه تصاویر دوربین های پاوان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی مشخصات دوربین های با قابلیت های IP و PoE کلیک کنید یا با شماره ی 02149034000 تماس حاصل نمایید.

 

ما در پاوان کالا، طیف وسیعی از سیستم ها و خدمات را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم خانه یا محل کار شما کاملاً ایمن خواهد شد. نرم افزارهای تشخیص پلاک و تشخیص چهره از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تولید شده اند و در پاوان قابل ارایه میباشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دستگاه NVR چیست؟

دوربین های PTZ چیست؟

دوربین مداربسته در فرودگاه

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *