دوربین مداربسته

دوربین مداربسته در بانک ها

دوربین مداربسته در بانک ها

دوربین مداربسته در بانک ها

دوربین مداربسته در بانک ها، بانک ها از امن ترین موسسات در جهان هستند.

همه ما پول خود را به بانک‌ها می‌سپاریم و انتظار داریم آن‌ها را امن نگه دارند.

یکی از راه‌هایی که بانک‌ها می‌توانند به محافظت از پول ما کمک کنند، نصب یک سیستم نظارت تصویری پیشرفته است. بانک‌ها به دنبال نوآوری‌های جدیدتر در فناوری دیجیتال و وضوح HD هستند تا بتوانند اثربخشی سیستم‌های امنیتی ویدیویی خود را افزایش دهند.

 

دوربین مداربسته در بانک ها

 

سیستم های نظارت برای بانک ها و اتحادیه ها

  • هر تعداد دوربین که برای مکان‌هایتان نیاز دارید نصب کنید.
  • دوربین های خود را از راه دور از هر دستگاهی نظارت و پخش کنید.
  • اعلان‌های هشدار را در تلفن همراه خود دریافت کنید.
  • از تجزیه و تحلیل‌های داخلی مانند تشخیص چهره، شمارش افراد و عبور از خط برای ثبت اطلاعات دقیق استفاده کنید.

 

مزایای تجهیزات نظارتی بانک و اتحادیه ها

  • پیشگیری از سرقت
  • بررسی یک جرم
  • جلوگیری از کلاهبرداری چک
  • برداشت‌های جعلی از خودپرداز
  • نظارت بر چندین مکان
  • یکپارچه سازی سیستم هشدار
  • ذخیره‌سازی ویدیوی دیجیتال
  • نظارت 24 ساعته
  • شناسایی داده ها
  • اعتماد مشتری
  • دسترسی از راه دور

 

خطرات نظارت تصویری بانکی

داشتن سیستم نظارت تصویری تنها یکی از اقدامات مختلف است که یک بانک باید برای ایمن سازی اموال خود انجام دهد.

از آنجایی که بانک ها مکان های عمومی هستند و امنیت بالایی را می طلبند، استفاده از نظارت تصویری در بانک یک عمل پذیرفته شده است.

 

راه اندازی دوربین امنیتی شعبه بانک

  • ضروری است که دوربین های نظارتی را در همه خروجی ها و ورودی ها نصب کنید تا بتوانید ویدیو و همچنین تصاویری از ورود و خروج هر مشتری بانک بگیرید.
  • دوربین‌های امنیتی را در تمام دستگاه‌های خودپرداز نصب کنید تا تصاویر و فیلم‌های واضح از چهره‌های مشتری را نظارت و ضبط کنید.
  • دوربین ها را به درستی قرار دهید تا کلیه تراکنش های بانکی به ویژه در مناطق عابر بانک را از نزدیک زیر نظر داشته باشید.

 

دوربین مداربسته در بانک ها

 

اهمیت سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته در بانک ها

بانک ها یکی از نهادهای مرکزی هستند که بیش از همه نیاز به داشتن ویژگی های امنیتی دارند. در دنیای امروز، دیدن این همه افراد درگیر کلاهبرداری ناراحت کننده است.

 

دسترسی از راه دور به فیلم

هنگامی که حرکت در یک منطقه تشخیص داده شود، هشدار داده می شود. آنها می توانند به یک برنامه یا نرم افزار مشاهده ویدیو از راه دور دسترسی داشته باشند تا ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. این به صرفه جویی در زمان با تعیین از راه دور کمک می کند که آیا یک تهدید واقعی وجود دارد یا خیر.

 

کاهش سرقت های خودپرداز و خرابکاری

دستگاه های خودپرداز در بسیاری از موارد شکسته و مورد سرقت قرار گرفته اند. ممکن است به تحقیقات کمک شود و مجرمان با استفاده از دوربین های مداربسته منصرف شوند.

 

افزایش اعتماد مشتری

مشتریان یک بانک مجهز به دوربین های امنیتی احتمالاً هنگام ورود به مؤسسه، احساس امنیت شخصی خود را افزایش می دهند. این اطمینان‌بخش است که بدانید بانک در تلاش است تا احتمال رفتار غیرقانونی را کاهش دهد و در نتیجه سیستم امن‌تری ایجاد کند.

 

ذخیره سازی داده های دیجیتال

در نتیجه پیشرفت‌ها در فناوری دیجیتال، اکنون می‌توان فیلم‌های نظارتی را به‌طور کارآمد، مفید و در دسترس ذخیره کرد و به الگوریتم‌های جستجوی پیشرفته‌ای اجازه می‌دهد که به مشخص کردن حوادث خاص و شناسایی سریع‌تر و دقیق‌تر مظنونان کمک کند.

اهمیت دوربین های مداربسته فقط به ایمنی محدود نمی شود. به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک می کند. و بانک ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 

دوربین مداربسته در بانک ها

 

چگونه از فناوری نظارت در بانک ها استفاده می شود؟

جلوگیری از سرقت و خرابکاری: نصب سیستم های امنیتی ویدئویی یک راه منطقی برای یک موسسه مالی مانند بانک برای کاهش دفعات فعالیت مجرمانه در محل است. سیستم های امنیتی برای جلوگیری از مجرمان احتمالی که قصد سرقت، خرابکاری، سرقت، حمله، کلاهبرداری، یا هر نوع رفتار مخرب یا مشکوک دیگری را دارند، ضروری هستند. در حالت ایده‌آل، تمام مکان‌ها و مناطقی که عموم مردم به آن دسترسی دارند باید توسط دوربین‌های امنیتی پوشش داده شوند.

نظارت بر مناطق بحرانی: هرچه دوربین های امنیتی بانکی گسترده تر باشند، می توانند در جلوگیری از وقوع جرم مفیدتر باشند.

حفظ آگاهی در تمام ساعات شبانه روز: اطمینان از پوشش کامل و 24 ساعته مکان های بانکی تضمین می کند که فیلم بدون توجه به زمان روز ضبط می شود. علاوه بر ثبت تمام فعالیت‌ها و حوادث، فیلم‌های ضبط‌شده حتی می‌توانند با ارائه هشدارها یا تجزیه و تحلیل به پرسنل امنیتی برای ثبت فعالیت‌های غیرمجاز در خارج از ساعات کاری، فعالیت‌های آینده را کاهش داده یا از آن جلوگیری کنند.

احساس ایمنی برای کارکنان و مشتریان: ایجاد اعتبار و اعتماد بین بانک‌ها و مشتریان بانک ممکن است سال‌ها طول بکشد، اما می‌تواند به سرعت با یک حادثه خشونت‌آمیز یا اتهامات ناپسند از بین برود. نصب و نگهداری سیستم های نظارت تصویری قابل اعتماد خطر وقوع حادثه را به حداقل می رساند، در حالی که بانک ها را به شواهد ویدیویی برای رد اتهامات و حفظ اعتبار مجهز می کند.

 

ویژگی های ضروری برای سیستم های نظارت بانکی

دید در شب: چه یک سیستم DVR با دوربین‌های آنالوگ، یک سیستم NVR با دوربین‌های IP، هر سیستم امنیتی نظارت بر مناطقی با فعالیت احتمالی خارج از ساعات کاری یا بعد از تاریکی هوا باید دارای عملکرد دید در شب باشد. اگر فیلم‌هایی از این دست کیفیت قابل استفاده نداشته باشند، فعالیت‌ها یا رویدادهای شبانه احتمالاً قابل استفاده نیستند و حتی ممکن است اصلاً قابل مشاهده نباشند.

ضبط 24 ساعته: هر سیستم نظارت تصویری که کمتر از حد قابل اعتماد باشد، در معرض خطر از دست دادن فیلم حوادث مهم است.

 

ویژگی های ضروری سیستم های هشدار بانکی

وضوح بالا : دوربین‌های امنیتی بانک‌ها با فناوری WDR کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند و هیچ کارمند بانکی نادرست نمی‌تواند از دوربین‌های بانک فرار کند.

دید در شب عالی : سیستم‌های امنیتی دید در شب که در بانک‌ها یا دستگاه‌های خودپرداز 24 ساعته استفاده می‌شوند می‌توانند در صورت وقوع سرقت به شناسایی چهره انسان کمک کنند.

ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ: از آنجایی که برخی بانک‌ها ملزم به نگهداری فیلم‌های دوربین بانکی برای مدت نسبتاً طولانی هستند، سیستم‌های هشدار امنیتی برای بانک‌هایی که فضای ذخیره‌سازی کافی دارند، می‌توانند بدون کاهش کیفیت فیلم، فیلمبرداری بدون اتصال را به شما ارائه دهند.

 

جهت مشاهده نمونه تصاویر دوربین های پاوان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی مشخصات دوربین مداربسته کلیک کنید یا با شماره ی 02149034000 تماس حاصل نمایید.

 

ما در پاوان کالا، طیف وسیعی از سیستم ها و خدمات را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم خانه یا محل کار شما کاملاً ایمن خواهد شد. نرم افزارهای تشخیص پلاک و تشخیص چهره از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی تولید شده اند و در پاوان قابل ارایه میباشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین مداربسته در فرودگاه

دوربین های مداربسته حرارتی

دوربین های PTZ چیست؟ 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *