دسته‌بندی نشده

فناوری های ویدیویی هوشمند

فناوری های ویدیویی هوشمند

فناوری های ویدیویی هوشمند

برای بازگشایی ایمن، کسب و کار خود را به فناوری های ویدیویی هوشمند مجهز کنید

اکنون مشاغل در بسیاری از کشورها به تدریج بازگشایی می شوند و مردم می توانند به رستوران ها، ساختمان های اداری و فضاهای عمومی بازگردند. فرآیند بازگشایی ایمن به شدت به استراتژی‌های مؤثر بهداشت عمومی، از جمله افزایش آزمایش برای ویروس، فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت‌های اشغال، و فعالیت‌های پاکسازی و ضدعفونی بستگی دارد.

 

در بسیاری از کشورها، اندازه گیری دما و استفاده از ماسک معمولاً در محیط های تجاری و عمومی اجباری شده است. در حالی که فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های اشغال در مکان های عمومی مانند مراکز خرید و مراکز حمل و نقل ضروری تلقی می شود، اماکن کاری مانند ساختمان های اداری و پارک های صنعتی به دنبال راه حل هایی هستند که دارای ورودی های مجاز با اطمینان خاطر باشند.

 

در رفع محدودیت‌ها برای مشاغل و مناطق عمومی، فناوری‌های ویدیویی نوآورانه می‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را برای بازگشایی ایمن و مؤثر رعایت کنند و از آنها فراتر روند.

 

غربالگری دمای اولیه هنگام ورود

فناوری های ویدیویی هوشمند، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) در ایالات متحده، یک سازمان بهداشت عمومی بسیار مشهور، دستورالعمل های جدیدی را برای بازگشایی دفاتر صادر کرده است. CDC توصیه می کند قبل از ورود کارکنان به محل کار، بررسی های بهداشتی روزانه از جمله غربالگری دما را انجام دهید. برای دستیابی به این هدف، دوربین های امنیتی مجهز به فناوری فیلمبرداری ترموگرافی می توانند ابزاری موثر برای غربالگری سریع و ایمن دمای اولیه باشند. کاربردها شامل مدارس، پارک‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، مراکز خرید و هتل‌ها و غیره است.

 

راه حل های غربالگری دمای هایک ویژن انواع مختلفی از محصولات از جمله دوربین های ترموگرافی نصب شده، دوربین های حرارتی دستی، درب های فلزیاب و پایانه های دسترسی MinMoe را ارائه می دهد که می توانند به صورت انعطاف پذیر برای طیف وسیعی از کاربردها مستقر شوند.

فناوری های ویدیویی هوشمند

رعایت دستورالعمل های ماسک

استفاده از ماسک به عنوان اقدامی برای جلوگیری از قطرات تنفسی و محافظت از عموم مردم توصیه می شود. ماسک‌ها نیز معمولاً در دستورالعمل‌های بهداشتی جهانی برای بازگشایی گنجانده شده‌اند. از این رو، پیروی از این دستورالعمل برای بسیاری از سازمان‌ها حیاتی شده است. فناوری ویدئو می تواند به نظارت بر استفاده از ماسک های محافظ به روش های هوشمندانه و بدون مزاحمت کمک کند.

 

الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند تشخیص دهند که آیا فرد ماسک زده است یا خیر. سپس اگر ماسکی شناسایی نشود، سیستم یک اقدام از پیش تعریف شده را راه اندازی می کند، مثلاً یک پیام صوتی یا پیوندی به یک سیستم دسترسی برای رد ورود. این یک راه ساده برای نظارت بر وضعیت یا حتی یادآوری قوانین به مردم ارائه می دهد. دوربین های حرارتی و AcuSense هایک ویژن و همچنین پایانه های غربالگری دمای MinMoe برای تشخیص ماسک ها مجهز شده اند. یک رابط تخصصی در دستگاه‌های NVR DeepinMind Hikvision نیز می‌تواند برای نمایش بصری دما و وضعیت ماسک با هم استفاده شود که نظارت را بسیار آسان‌تر می‌کند.

کنترل دسترسی بدون لمس برای احراز هویت بهداشتی

مدارس و محل‌های کار قبلاً از سیستم‌های کنترل دسترسی سنتی و حضور و غیاب مانند کشیدن کارت شناسایی، کدهای پین یا اسکن اثر انگشت استفاده می‌کردند که کارکنان و دانش‌آموزان را ملزم می‌کردند که سطوح مشترک را مرتب لمس کنند. این فقط خطر گسترش عفونت را افزایش می دهد. با پایانه های کنترل دسترسی بدون لمس، سازمان ها نه تنها می توانند خطر را از بین ببرند، بلکه کارایی عملیاتی روزانه خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

 

 

پایانه های غربالگری دمای MinMoe هایک ویژن غربالگری دما، تشخیص ماسک و کنترل دسترسی و حضور و غیاب زمان را در یک مدل یکسان می کند. این سیستم فقط در صورت رعایت دستورالعمل‌ها، ورودی‌ها را اعطا می‌کند، که به ویژه در محل‌های کاری پرجمعیت مانند پارک‌های صنعتی و ساختمان‌های اداری مفید است.

 

و فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تراکم

فاصله گذاری اجتماعی نقش مهمی در “صاف کردن منحنی” در شیوع ویروس کرونا دارد. در کشورهای مختلف، فاصله فیزیکی توصیه شده ممکن است کمی متفاوت باشد، اما حفظ فاصله یک متر یا بیشتر (3-6 فوت) توصیه کلیدی مقامات بهداشتی باقی خواهد ماند.

 

علاوه بر این، مدیران فروشگاه ها همچنین باید مناطقی را که خریداران ممکن است در آن تجمع کنند شناسایی و کاهش دهند تا از فضاهای خرید ایمن اطمینان حاصل شود. فن‌آوری‌هایی که شامل فاصله‌گذاری اجتماعی و تشخیص اشغال می‌شوند را می‌توان در مکان‌هایی مانند اینها قرار داد تا به این فرآیند کمک کند.

 

 

سیستم کنترل جریان هایک ویژن

سیستم کنترل جریان هایک ویژن از فناوری شمارش افراد بسیار دقیق استفاده می کند. نمایشگر شفاف و پویا و هشدارهای بی‌درنگ تضمین می‌کند که هرگز از آستانه‌های ظرفیت از پیش تعریف‌شده تجاوز نمی‌شود، حتی در مکان‌هایی با ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد، مانند مراکز خرید و سوپرمارکت‌ها. یک تابلوی دیجیتال را می توان در قسمت های ورودی برای نمایش داده های اشغال در زمان واقعی و همچنین اطلاعات دما و ماسک ادغام کرد و به مشتریان اجازه می دهد بدانند چه زمانی ورود به محل امن است.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


بازدارندگی فعال

تصویربرداری حرارتی

هایک ویژن برنامه Hik-ePartner 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *