دسته‌بندی نشده

هایک ویژن برنامه Hik-ePartner

هایک ویژن برنامه Hik-ePartner هایک ویژن برنامه Hik-ePartner خود را برای تقویت تجارت برای نصب کنندگان راه اندازی می کند هایک ویژن ، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های IoT با ویدئو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، اپلیکیشن جدید تلفن همراه خود را برای نصب‌کنندگان راه‌اندازی کرده است: Hik-ePartner. هایک ویژن به‌عنوان یک شریک قابل اعتماد برای نصاب‌ها، دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به کار و گسترش فرصت‌های تجاری خود است. برنامه Hik-ePartner برای ادغام ویجت‌های مفید برای تسهیل نصب و ارائه پشتیبانی فروش و بازاریابی هر روز طراحی شده است. برنامه Hik-ePartner یک پلتفرم مدیریتی مفید است که در آن نصب‌کنندگان می‌توانند به راحتی به تمام اطلاعات محصول، تبلیغات و جزوه‌های بازاریابی Hikvision دسترسی داشته باشند، همچنین به برنامه وفاداری و غیره بپیوندند. به طور خاص، با برنامه Hik-ePartner، نصب کنندگان از: 1) جستجوی مستقیم محصول برنامه Hik-ePartner دارای یک انتخابگر محصول مفید است که به نصب کنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از نام و اعداد مدل، عملکردهای محصول و گزینه های لوازم جانبی به راحتی و به سرعت حرکت کنند. نصب‌کننده‌ها همچنین می‌توانند محصولات ترجیحی خود را در فهرست «مورد علاقه» برای فراخوانی سریع در آینده ذخیره کنند. 2) نصب بدون دردسر با اسناد و ویدئوهای گسترده اسناد و ویدیوهای "چگونه" با دانش نصب گسترده به کار روزانه آنها کمک می کند. یک ابزار محاسبه پارامتر و مشخصات اضافی، نصاب ها را قادر می سازد تا مناسب ترین محصولات را برای مشتریان خود توصیه کنند. 3) یک برنامه پاداش جذاب به سادگی با اسکن شماره سریال یا کد موجود در بسته های محصولات هایک ویژن، نصاب ها می توانند امتیاز کسب کنند و هدایایی را از طریق پست مستقیم هایک ویژن دریافت کنند. 4) تبلیغات مختلف با اعلان های فشار نصب‌کننده‌ها می‌توانند اعلان‌های فشاری را در برنامه‌شان فعال کنند تا تبلیغات فروش به‌موقع را از Hikvision دریافت کنند تا به آن‌ها در دستیابی به جدیدترین محصولات و صرفه‌جویی در هزینه کمک کنند. 5) وثیقه بازاریابی به روز نصب‌کننده‌ها می‌توانند همه جزوه‌های عرضه‌شده به بازار مانند اینفوگرافیک‌ها، One-Swipes (راهنماهای فروش بصری) و بسته‌های راه‌حل‌های مربوط به مشاغل کوچک و متوسط را پیدا کنند. آخرین اخبار Hikvision را نیز می توان به طور مستقیم پیدا کرد، بنابراین نصب کنندگان می توانند اطلاعات جالب و مفیدی را از طریق رسانه های اجتماعی با همتایان به اشتراک بگذارند. ادغام با Hik-ProConnect Hik-ePartner اکنون به طور یکپارچه با برنامه Hik-ProConnect یکپارچه شده است، که گفته می شود، نصب کنندگان با استفاده از Hik-ProConnect می توانند با همان حساب به پلتفرم Hik-ePartner وارد شوند. این عملکرد اضافه شده با افزایش کارایی و افزایش تجربه کاربر، جریان کار روان تری را برای نصب کنندگان ایجاد می کند.

هایک ویژن برنامه Hik-ePartner

هایک ویژن برنامه Hik-ePartner خود را برای تقویت تجارت برای نصب کنندگان راه اندازی می کند

هایک ویژن ، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های IoT با ویدئو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، اپلیکیشن جدید تلفن همراه خود را برای نصب‌کنندگان راه‌اندازی کرده است: Hik-ePartner. هایک ویژن به‌عنوان یک شریک قابل اعتماد برای نصاب‌ها، دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به کار و گسترش فرصت‌های تجاری خود است. برنامه Hik-ePartner برای ادغام ویجت‌های مفید برای تسهیل نصب و ارائه پشتیبانی فروش و بازاریابی هر روز طراحی شده است.

 

برنامه Hik-ePartner یک پلتفرم مدیریتی مفید است که در آن نصب‌کنندگان می‌توانند به راحتی به تمام اطلاعات محصول، تبلیغات و جزوه‌های بازاریابی Hikvision دسترسی داشته باشند، همچنین به برنامه وفاداری و غیره بپیوندند. به طور خاص، با برنامه Hik-ePartner، نصب کنندگان از:

هایک ویژن

1) جستجوی مستقیم محصول

برنامه Hik-ePartner دارای یک انتخابگر محصول مفید است که به نصب کنندگان اجازه می دهد تا با استفاده از نام و اعداد مدل، عملکردهای محصول و گزینه های لوازم جانبی به راحتی و به سرعت حرکت کنند. نصب‌کننده‌ها همچنین می‌توانند محصولات ترجیحی خود را در فهرست «مورد علاقه» برای فراخوانی سریع در آینده ذخیره کنند.

 

2) نصب بدون دردسر با اسناد و ویدئوهای گسترده

اسناد و ویدیوهای “چگونه” با دانش نصب گسترده به کار روزانه آنها کمک می کند. یک ابزار محاسبه پارامتر و مشخصات اضافی، نصاب ها را قادر می سازد تا مناسب ترین محصولات را برای مشتریان خود توصیه کنند.

 

3) یک برنامه پاداش جذاب

به سادگی با اسکن شماره سریال یا کد موجود در بسته های محصولات هایک ویژن، نصاب ها می توانند امتیاز کسب کنند و هدایایی را از طریق پست مستقیم هایک ویژن دریافت کنند.

 

4) تبلیغات مختلف با اعلان های فشار

نصب‌کننده‌ها می‌توانند اعلان‌های فشاری را در برنامه‌شان فعال کنند تا تبلیغات فروش به‌موقع را از Hikvision دریافت کنند تا به آن‌ها در دستیابی به جدیدترین محصولات و صرفه‌جویی در هزینه کمک کنند.

 

5) وثیقه بازاریابی به روز

نصب‌کننده‌ها می‌توانند همه جزوه‌های عرضه‌شده به بازار مانند اینفوگرافیک‌ها، One-Swipes (راهنماهای فروش بصری) و بسته‌های راه‌حل‌های مربوط به مشاغل کوچک و متوسط ​​را پیدا کنند. آخرین اخبار Hikvision را نیز می توان به طور مستقیم پیدا کرد، بنابراین نصب کنندگان می توانند اطلاعات جالب و مفیدی را از طریق رسانه های اجتماعی با همتایان به اشتراک بگذارند.

 

ادغام با Hik-ProConnect

Hik-ePartner اکنون به طور یکپارچه با برنامه Hik-ProConnect یکپارچه شده است، که گفته می شود، نصب کنندگان با استفاده از Hik-ProConnect می توانند با همان حساب به پلتفرم Hik-ePartner وارد شوند. این عملکرد اضافه شده با افزایش کارایی و افزایش تجربه کاربر، جریان کار روان تری را برای نصب کنندگان ایجاد می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


ترافیک هایک ویژن

تصویربرداری حرارتی

استفاده از داهوا در پارکینگ ها 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *