دسته‌بندی نشده

نوآوری دوربین مداربسته

نوآوری دوربین مداربسته

نوآوری دوربین مداربسته

نوآوری دوربین مداربسته: مکان هایی که افراد زیادی در آن جمع می شوند، هدف جنایت، بی نظمی و کشتار دسته جمعی هستند. اما همیشه از نظر فنی مشکل سازترین زمینه برای ارائه امنیت بوده است.

ارزش شرکت امنیتی یک سازمان آشکارا در طول حوادث و تحقیقات پرمخاطب دیده می شود.

در این مواقع اضطراری ارزش داشتن ویدیو با کیفیت کافی گران بها است

 

عملکرد عملیاتی – نقاط بازرسی امنیتی

تخصص طراحی پروژه امنیتی ما هنگام بهینه سازی سیستم های آن برای موفقیت عملیاتی دوباره برجسته می شود. برای کارآمدترین جریان افراد و وسایل نقلیه. ورود و خروج آنها باید بدون ایجاد تاخیر انجام شود. برای جریان افراد و وسایل نقلیه از طریق مناطق یک شرکت امنیتی. استفاده از راه حل های نظارت می توان بر اساس تعادل موثر عملیات روزانه سایت و تهدیدات امنیتی بهینه کرد. این بدان معنی است که طراحی پردازش کامپیوتری و جریان داده ها برای عملیات زنده در زمان واقعی بهینه شده است. برای افزایش عملکرد امنیتی و به حداقل رساندن وقفه های جریان ترافیک.

 

نوآوری دوربین مداربسته

این موفقیت امنیتی عملیاتی شامل زمان و چه اطلاعاتی برای ارسال به چه کسی است. اولین پاسخ دهنده می تواند جزئیات و تصاویر مظنون را به گوشی هوشمند خود ارسال کند. می توان به آنها دستورات عملیاتی داد تا آنها را دنبال یا دستگیر کنند.

 

خدمات فناوری نرم افزار

موفقیت امنیتی را برای مشتریان خود با ارائه خدمات فناوری نرم افزار سفارشی به ارمغان می آورد. برای هر پروژه امنیتی، توسعه دهندگان نرم افزار با توجه به تخصص و مهارت های خود انتخاب می شوند. این متخصصان، مناسب‌ترین الگوریتم‌های نرم‌افزار تجزیه و تحلیل ویدیو را از کتابخانه فنی انتخاب می‌کنند و آن‌ها را برای هر یک از نیازهای فنی دقیق مشتری تغییر می‌دهند.

 

پروژه امنیت – نصب و پشتیبانی مداوم

تولیدکنندگان رقیب محصولات امنیتی سود خود را از فروش محصولات ارزان قیمت با حجم بالا به دست می‌آورند که به «جابجایی جعبه» معروف است. راه حل های محصول را با پشتیبانی و آموزش مداوم و با یک برنامه بهبود مستمر ارائه می دهد. همه این خدمات مستمر برای مشتریان ما ضروری است که جلوتر از مجرمان باقی بمانند و هزینه های عملیاتی را به حداقل برسانند.

 

بهترین نوآوری دوربین مدار بسته

ثبت اختراعات بین المللی برای نوآوری دوربین مدار بسته خود گواهی بر توسعه و پشتیبانی از نرم افزار تشخیص چهره برای مدت طولانی تر از هر سازمان دیگری در جهان است. تخصص ما در ارائه موفقیت آمیز سیستم تشخیص چهره از تجربیات جمع آوری شده در این طولانی ترین دوره زمانی است. همچنین، ما سایر ارائه دهندگان نرم افزار تشخیص چهره را که در بازار تاسیس شده اند، ارزیابی کرده ایم. همه اینها از مشکلات عمومی شناخته شده این صنعت رنج می برند. هیچ کدام از آنها توانایی شخصی سازی نرم افزار خود را ندارند.

 

یکی از نوآوری های دوربین مداربسته:

استفاده از پنل خورشیدی در دوربین مدار بسته

باتوجه به مصرف کم دوربین‌های مدار بسته یکی از بهترین روش‌های پاسخگویی به توان لازم این سیستم‌ها از پنل خورشیدی است، در بسیاری مواقع با مکان‌هایی مانند انبار، کارگاه، باغ و … که فاقد برق هستند، نیازمند تأمین امنیت برای تجهیزات و سرمایه قرار گرفته در این مکان‌ها می‌باشند. شرکت الکامپ استفاده از سیستم خورشیدی، جهت تأمین انرژی دوربین‌های مدار بسته را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.

ما با این روش، هزینه شما را در مقایسه با ثبت نام و تخصیص و انتقال و کابل کشی، کاهش می‌دهد. در برخی مواقع امکان برق رسانی به این مکان‌ها عملاً وجود ندارد و می‌بایست امنیت مکان را نیز تأمین کرد؛ در این حالت بهترین گزینه، استفاده از همین پکیج هاست.

برق خورشیدی به عنوان یک منبع جایگزین این روزها به شدت مورد توجه بوده و کاملاً شایستگی این توجه را نیز دارد و ما نیز با توجه به هزینه‌های بالای کابل کشی و برق مصرفی در مکان‌های دور افتاده تر حتماً این سیستم را به مشتریان خود سفارش اکید می‌دهیم.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشاوره امنیتی

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *