دسته‌بندی نشده

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته جدی ترین مشکل در صنعت دوربین مداربسته:

حوادث معمولاً دور از دوربین‌های مداربسته اتفاق می‌افتند، زیرا آنها فقط در جایی قرار می‌گیرند که مردم انتظار دارند دوربین چیزی را ثبت کند.

ظرفیت ذخیره سازی ویدیو محدود است زیرا اطلاعات ویدیویی بیهوده زیادی ضبط می شود.

اثر بازدارنده دوربین مداربسته هیچ شباهتی به قبل از آن ندارد که همه از این مشکلات جدی مطلع شوند.

کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

هر سال، سازمان‌های امنیتی در سراسر جهان میلیون‌ها دلار و هزاران ساعت کار انسانی را هدر می‌دهند و تلاش می‌کنند تا تنها چند ثانیه از شواهد ویدیویی مهم، از روزها یا ماه‌ها، فیلم ضبط‌شده را بیابند. اکثریت قریب به اتفاق این تلاش‌ها، روزانه به گزارش‌های طولانی در مورد اینکه چرا مدارک دوربین مدار بسته در دسترس نبود یا نمی‌توان استفاده کرد، منجر می‌شود. این معمولاً به این دلیل است که این حادثه بسیار دور از دوربین مداربسته کار می‌کرد، یا به‌دلیل اینکه دوربین در جهت اشتباهی اشاره می‌کرد، کاملاً از دست می‌رفت.

راه حل کیفیت فیلم دوربین مدار بسته

این ویدیو نشان می دهد که چگونه سایر سیستم های نظارت تصویری نظارت شده و سیستم های امنیتی دوربین مداربسته مستقل به دلیل کیفیت ضعیف فیلم دوربین مدار بسته پایین تر هستند. برای اینکه از ویدئوهای دوربین مداربسته هر دوربین به طور موثر استفاده شود، برای نرم افزار تجزیه و تحلیل ویدئویی با کیفیت، و/یا به عنوان اطلاعات بصری با کیفیت برای اقدام، و/یا شواهد با کیفیت برای محکومیت، دوربین مدار بسته باید تصاویر نزدیک از حادثه را ثبت کند.

دوربین‌های جهت ثابت – باید به‌صورت مستقل استفاده شوند یا در مواردی که تعداد زیادی وسیله نقلیه یا افرادی که از مکان‌های باریک یک سایت دور عبور می‌کنند، نظارت شود.

 

دوربین‌های PTZ – فقط در صورتی می‌توانند برای مناطق تهدید سطح پایین استفاده شوند که دائماً توسط عوامل نظارت کنترل و نظارت شوند.

 

 عوامل تاثیر گذار بر کیفیت فیلم دوربین مداربسته:

 یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت فیلم دوربین مداربسته لنز آن است . لنز دوربین مداربسته نقش مهمی در ارائه تصویر با کیفیت بالا دارد. لنز ها به دو دسته تقیسیم میشوند :

  • لنز ثابت : لنز ثابت همیشه فاصله ی کانونی ثابتی دارد . این یعنی این که پس از نصب ،زاویه دید دوربین ثابت است و نمی توان آن را تغییر داد.
  • لنز وریفوکال متغیر (Vari-focal): لنزهای وریفوکال امکان تغییر فاصله کانونی به صورت دستی، آن هم در یک بازه مشخصی را دارند. لنز وریفوکال دارای زوم اپتیکال می باشند.
 یکی دیگ  از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت فیلم دوربین مداربسته رزولوشن تصویر آن است: واحد اندازهگیری رزلوشن مگاپیکسل است. هرچه رزلوشن دوربین بالا باشد وضوح تصویر و کیفیت فیلم بالاتر خواهد رفت. البته شما باید بدانید که چه دوربینی با چه رزلوشنی را در کجا قرار دهید. به عنوان مثال برای فضای بیرون باید از دوربین با کیفیت بالا جهت خواندن پلاک دوربین استفاده کرد. در حالی که برای یک اتاق 3*3 اصلا نیاز به دوربین با کیفیت بسیار بالا نیست.
برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

خدمات پشتیبانی دوربین مدار بسته 

اتاق کنترل دوربین مدار بسته

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *