دسته‌بندی نشده

اتوماسیون هوش مصنوعی

اتوماسیون هوش مصنوعی

اتوماسیون هوش مصنوعی

مهندسی هوش مصنوعی رشته‌ای است که به‌روزرسانی‌های مدل‌های هوش مصنوعی را با استفاده از داده‌های سیستم‌هایی مانند اتوماسیون اداری، مدل‌ها و توسعه یکپارچه برای ارائه ارزش تجاری عملیاتی می‌کند. این توسعه یکپارچه به‌روزرسانی خودکار را با مدیریت قوی هوش مصنوعی ترکیب می‌کند و مهندس هوش مصنوعی فردی است که با تکنیک‌های سنتی یادگیری ماشینی مانند پردازش زبان طبیعی و شبکه‌های عصبی برای ساخت مدل‌هایی کار می‌کند که برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تقویت می‌کنند.

 

بهینه سازی عملیات تجاری

فناوری شمارش افراد از هوش مصنوعی برای ردیابی الگوها در ترافیک مشتری استفاده می‌کند تا به صاحبان مشاغل خرده‌فروشی بگوید که چه زمانی باید انتظار هجوم بازدیدکنندگان را داشته باشند و تراکم جمعیت را همیشه تحت کنترل نگه دارند، در حالی که فناوری تشخیص صف محاسبه می‌کند که افراد چقدر در صف منتظر هستند و قبل از آن به کارکنان اطلاع می‌دهند. صبر یک مشتری تمام می شود.

 

اتوماسیون هوش مصنوعی

اتوماسیون هوش مصنوعی

 

مدیریت پارکینگ را ساده کنید

دوربین‌های ANPR با استفاده از یادگیری عمیق، پلاک خودروها را با دوربین‌های با حساسیت بالا برای واضح‌ترین نمایش حروف و اعداد ضبط می‌کنند. هنگامی که این دوربین‌ها در ورودی و خروجی پارکینگ نصب می‌شوند، پاسخ‌های خودکار را برای باز کردن یا بستن دروازه و در صورت نیاز به پرسنل اطلاع‌رسانی می‌کنند که به طور قابل توجهی کارایی پارکینگ را در ساختمان‌های آپارتمانی، برج‌های اداری، پارک‌های تجاری و غیره بهبود می‌بخشد.

 

از محیط ها هوشمندانه محافظت کنید

فناوری AcuSense آلارم‌های کاذب ناشی از چراغ‌های جلو، ریزش برگ‌ها و حیوانات را به حداقل می‌رساند. بسته به تنظیمات کاربران، هشدارهای دقیق تخلف را برای افراد، وسایل نقلیه یا هر دو فعال می کند. این فناوری که در یک دوربین امنیتی یا یک ضبط کننده ویدیو تعبیه شده است، از یک تراشه هوش مصنوعی استفاده می کند تا حفاظت محیطی را به سطح جدیدی برساند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


رادار هوشمند

پارکینگ هوشمند

صنعت امنیت 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *