دسته‌بندی نشده

در مورد دوربین های PTZ چقدر می دانید؟

در مورد دوربین های PTZ چقدر می دانید؟

در مورد دوربین های PTZ چقدر می دانید؟ PTZ مخفف عبارت pan-tilt-zoom است. به این معنی که قابلیت چرخش در راستای افقی و عمودی و زوم کردن بر روی هدف را دارد. دوربین های PTZ از نظر شکل ظاهری جزو دسته دوربین‌های گنبدی شکل (dome) هستند. البته این دوربین ها بسیار پیشرفته تر از دوربین دام بوده و دارای ویژگی های جذابی هستند.

دوربین‌های Pan Tilt Zoom )PTZ) مفید هستند زیرا البته می‌توانند حرکت، شیب و زوم کنند، اما برخی از مدل‌ها دارای ویژگی‌های نوآورانه‌ای هستند که سیستم امنیتی شما را به سطح بالاتری می‌برد

 

درست یا نادرست: روشنایی IR همیشه روی PTZ ها بی اثر است زیرا فاصله زوم بسیار بیشتر از قابلیت سیستم یکپارچه IR است.

نادرست حالت اولویت زوم که با داهوا PTZ های انتخابی موجود است، پوشش IR بهینه را در هر تنظیم بزرگنمایی ارائه می دهد. دوربین مجموعه‌های مختلفی از روشن‌کننده‌های مادون قرمز یکپارچه دارد که بسته به اینکه دوربین در حالت زاویه باز یا بزرگ‌نمایی شده است، روشن و خاموش می‌شوند. این به شما یکنواختی روشنایی در زوایای باز و کاهش قدرت را در زوایای باریک می‌دهد.

 

در مورد دوربین های PTZ چقدر می دانید؟

 

درست یا نادرست: همه دوربین های PTZ برد بلند از مشکلاتی مانند تاری، لرزش و فوکوس کند رنج می برند.

نادرست الگوریتم فوکوس پیش‌بینی‌کننده داهوا (PFA) که در PTZ‌های منتخب موجود است، این مشکلات را برطرف می‌کند و وضوح ویدیو را با فوکوس خودکار پرسرعت و مداوم بهبود می‌بخشد. PFA از فناوری فوکوس پیشرفته برای اطمینان از دقت و پیش بینی تنظیم فاصله سوژه استفاده می کند. این بدان معناست که بر خلاف PTZ های سنتی که در آن هنگام تغییر موقعیت دوربین، تصویر به فوکوس باز می گردد، دوربین های دارای PFA در طول فرآیند بزرگنمایی فوکوس را حفظ می کنند.

 

 

کدام ویژگی حرکات زوم شیب دوربین را برای ردیابی خودکار هدف در حال حرکت کنترل می کند؟

ردیابی خودکار. این ویژگی که در دوربین‌های داهوا 5 اینچی و بالاتر از AI PTZ موجود است، به PTZ اجازه می‌دهد هدف متحرک را شناسایی کرده و به طور خودکار آن را در سراسر دامنه حرکتی دوربین دنبال کند. این قابلیت را می توان با فعال کردن ویژگی IVS در PTZ افزایش داد، که باعث می شود هدف را در هنگام عبور از منطقه مشخصی از مرزبندی ردیابی کند.

 

 

EIS مخفف چیست و چه کاری انجام می دهد؟

تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی برخی از لرزش‌ها و تاری‌های همراه آن را که در یک محیط بادخیز یا مکانی با ترافیک در نزدیکی وجود دارد خنثی می‌کند. EIS میدان دید ثابت‌تری را فراهم می‌کند و گزینه‌های نصب را گسترش می‌دهد، زیرا PTZ می‌تواند بر روی یک میله یا در یک شکل آویز آویز نصب شود بدون اینکه تحت تأثیر بی‌رویه لرزش قرار گیرد. به علاوه، با حرکت کمتر دوربین، در پهنای باند و فضای ذخیره سازی صرفه جویی می کنید!

 

 

علاوه بر این، سایر دوربین‌های PTZ نیز به OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال تصویر مجهز هستند. این راه حل سخت افزاری نیازی به برش تصویر ندارد زیرا از بازخوانی حسگر کامل برای گرفتن تصاویر استفاده می کند. این به کاهش اعوجاج تصویر کمک می کند و فیلم های طبیعی تری تولید می کند که به طور قابل توجهی بهتر از EIS هستند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


رادار هوشمند

پارکینگ هوشمند

دوربین 4 اینچی یونیویو

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *