دسته‌بندی نشده

اجلاس جهانی شرکای Uniview

اجلاس جهانی شرکای Uniview

اجلاس جهانی شرکای Uniview

خلاصه سومین اجلاس جهانی شرکای Uniview

تبدیل و تکامل: یونی ویو سومین اجلاس جهانی شرکای خود را با عنوان «تبدیل. تکامل یابد.” در قالب پخش زنده برای اولین بار در طول دهمین سالگرد آن. در این رویداد مجازی فقط دعوت‌نامه، بحث‌هایی در مورد اینکه چگونه صنعت نظارت می‌تواند با چالش‌های پس از COVID-19 مقابله کند – که انتقال به یک آینده عادی و پس از همه‌گیری را مجبور می‌کند، ارائه شد. مدیرعامل Univew، Hermit Zhang، افتتاحیه ای قوی برای اجلاس ارائه داد و Ximen Yan، رئیس بخش تجارت بین الملل، برداشت سریع خود را در مورد تحولاتی که Uniview قرار است انجام دهد ارائه داد تا آن را برای تکامل در آینده آماده کند. بیش از 1500 شریک در این جلسه شرکت کردند. دستیابی به موفقیت در اجلاس مجازی نماد شکل گیری جدید قله ها است.

Uniview از سال 2011 در صنعت امنیت چین حضوری طولانی مدت و متعهد دارد و در حال حاضر تیمی متشکل از بیش از 4000 کارمند در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و سایر عملیات ها دارد. از سال 2014، منابع خود را به بازارهای خارج از کشور اختصاص داد تا نیازهای رو به رشد سایر کشورها را برآورده کند.

 

یافته های کلیدی از ارائه ها عبارتند از:

  • Uniview در محصولات ردیابی گرما موفق شد
  • Uniview خطوط ویدئو کنفرانس را راه اندازی کرد
  • طرح نظارت هوشمند Uniview SMB همه صنایع را قادر می سازد تا نظم را سازماندهی مجدد کنند، کارایی را بهبود بخشند و به رشد دست یابند.
  • Uniview برای حفظ رویکرد بازاریابی خود فعالیت بازاریابی دیجیتال را در سال 2019 تا 2021 افزایش داد و نتایج قابل توجهی دریافت کرد.

 

نوسازی محصول، اصلاح راه حل ها و نوآوری فناوری و البته تحول در بازاریابی دیجیتال از جمله موضوعات مهمی بود که در این اجلاس مطرح شد.

 

نشستن در خط مقدم صحنه: خدمات جدید، محصول جدید

لیو، مدیر بازاریابی محصول، گفت، یونی‌ویو مجموعه‌ای کامل از تجهیزات ردیابی گرما را راه‌اندازی کرد تا به مقابله با تغییر ناگهانی زندگی و تجارت کمک کند. محصولات جدید در جایی که بیشتر مورد نیاز بود مورد آزمایش قرار گرفتند. لیو همچنین خاطرنشان می کند، خط جدید کنفرانس ویدئویی برای سازگاری کاربران با سبک زندگی جدید، تحقق ارتباطات غیر تماسی کیفی در دوران پس از همه گیری، طراحی شده است. او رویکرد شرکت را برای سازماندهی مجدد و تغییر دسته محصولات به گونه ای نشان داد که امنیت هوشمند، خانه هوشمند و تجارت هوشمند را پوشش دهد.

اجلاس جهانی شرکای Uniview

اجلاس جهانی شرکای Uniview

خارج از صحنه: اصلاح صنعتی برای راه حل های نظارتی

طرح نظارت هوشمند SMB همه صنایع را قادر می سازد تا نظم را سازماندهی مجدد کنند، کارایی را بهبود بخشند و به رشد دست یابند. در حالی که خطوط تولید در Uniview در حال گسترش است، راه حل های هوشمند مطابق با الگوریتم هایی مانند، شمارش افراد، کنترل جریان افراد، جلوگیری از نفوذ هوشمند و غیره به عموم معرفی می شوند که انتظار می رود ظرفیت مدیریت کسب و کار را بهینه کنند. جویس، مدیر محصول در Uniview، تصمیم خود را برای تقویت موثر مشاغل کوچک و متوسط ​​که با تحول صنعتی از طریق رویکرد راه حل قابل تنظیم مبتنی بر نیاز و فناوری خود را تقویت می کند، توضیح داد.

 

پشت صحنه چه شکلی است؟

فناوری پشت راه حل های نظارت هوشمند و نمایندگان آن.

مدیر محصول فعلی، جیسون، که رویکرد شرکت در مورد الگوریتم‌های هوشمند، فناوری‌های Tri-Guard و ColorHunter را تشریح کرد. وی خاطرنشان کرد، از دوربین‌های سنتی گرفته تا دوربین‌های یادگیری عمیق، Uniview به ارتقای فناوری در عملکرد تصویر، تجزیه و تحلیل ویدیو، هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ و غیره و بهبود قابلیت‌های نوآوری ادامه خواهد داد.

 

این اجلاس با چند دستاورد مهم، از جمله راه اندازی ابزارهای کنفرانس آنلاین، و همچنین ابزارهای خانه هوشمند، به پایان رسید و انتقال محصول از نظارت سنتی به خانه هوشمند/ کسب و کار هوشمند را تکمیل کرد. این اجلاس همچنین به شرکای سلطنتی و فداکار برای اجرای برجسته پاداش داد و تشویق کرد که در سال 2022 با تعهدات قوی تر به فداکاری مداوم بازگردند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


بازدارندگی فعال

تصویربرداری حرارتی 

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *