دسته‌بندی نشده

روند شکل دهنده صنعت امنیت

روند شکل دهنده صنعت امنیت

روند شکل دهنده صنعت امنیت

10 روند شکل دهنده صنعت امنیت : طبق جمع بندی روندهای Hikvision، افزایش استفاده از محاسبات لبه می تواند هوش مصنوعی را در همه جا قرار دهد.

در ماه‌های اخیر، حملات امنیت سایبری افزایش یافته است زیرا مجرمان به دنبال سوء استفاده از همه‌گیری ویروس کرونا، آسیب‌پذیری‌های نیروی کار از راه دور و موارد دیگر هستند. با ادامه یافتن جزئیات از هک و پیامد عظیم SolarWinds، بسیاری از سازمان‌ها در حال ارزیابی قابلیت‌های امنیت سایبری خود هستند.

هایک ویژن گزارشی را منتشر کرد که در آن 10 روند امنیتی برتر برای سال 2021 را تشریح کرد.

 

فناوری ویدیوی هوشمند به واکنش COVID-19 کمک می کند

همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، شرکت‌ها از مجموعه وسیعی از فناوری‌های مختلف از تصویربرداری حرارتی و هوش مصنوعی (AI) برای کاهش شیوع COVID-19 در محل کار استفاده می‌کنند. هایک ویژن توضیح می‌دهد که «فناوری ویدیوی هوشمند» «پتانسیل زیادی برای کمک به شرکت‌ها برای حفظ امنیت کارکنان و مشتریان خود در حین بازگشت به کار نشان داده است». طبق بیانیه مطبوعاتی، فناوری‌هایی برای فعال کردن تأیید بدون تماس (تشخیص چهره/اثر کف دست، کدهای NFC/QR) «به شدت در حال ترویج هستند».

 

رویکردی چند بعدی به ادراک

همانطور که در مثال قبلی نشان داده شد، فناوری‌های متعدد سیستم‌های نظارتی را قادر می‌سازد تا انواع داده‌ها را برای درک بهتر یک محیط ضبط کند. بر اساس این گزارش، سازمان‌ها همچنین از رادار، قابلیت‌های چند طیفی، حسگرهای رطوبت و موارد دیگر در سیستم‌های ویدئویی استفاده می‌کنند. به گفته هایک ویژن، این قابلیت‌های درک می‌تواند در تغییر صنعت امنیت «بنیادی» باشد.

امنیت

امنیت 5G را تقویت می کند

انتظار می رود که 5G تحول دیجیتال را در سراسر صنایع تسریع کند. در بخش امنیتی، هایک‌ویژن پیش‌بینی می‌کند که 5G منجر به استفاده گسترده از دوربین‌های بی‌سیم و «تسهیل استقرار گسترده و سریع برنامه‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های لبه» شود.

 

ادغام چندین سیستم امنیتی

این نسخه مزایای بی‌شمار ادغام چندین سیستم امنیتی (ویدئو، پیشگیری از آتش‌سوزی، مدیریت اضطراری و کنترل دسترسی) را در یک پلتفرم توضیح می‌دهد. همانطور که تصور می شود، یک پلت فرم امنیتی یکنواخت کارایی را برای متخصصان امنیتی افزایش می دهد و خطر از دست دادن خطرات احتمالی را کاهش می دهد.

 

بر اساس این انتشار، “همگرایی راه حل های امنیتی را مقیاس می کند. زیرساخت های موجود نیازهای آینده را در همان پلت فرم مرکزی برآورده و مدیریت می کند.”

 

تبدیل دیجیتال با قابلیت امنیتی ویدئویی

همه گیری ویروس کرونا تحول دیجیتال را در صنایع از جمله استفاده از اتوماسیون و هوش مصنوعی تسریع کرده است. در ماه‌های اخیر، بسیاری از سازمان‌ها از دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی برای کاهش شیوع COVID-19 استفاده کرده‌اند. این قابلیت‌ها همچنین می‌توانند در تغییر شکل بخش امنیتی نقش داشته باشند.

 

در این بیانیه آمده است: «روند تحول دیجیتال در بسیاری از شرکت‌ها فرصت‌های بزرگی را برای شرکت‌های امنیتی فراهم می‌کند تا دامنه خود را گسترش دهند و نقش مهمی در آینده دنیای هوشمند ایفا کنند.

 

راه حل های امنیتی به ابر منتقل می شوند

بسیاری از سازمان ها در ماه های اخیر از راه حل های ابری و چند ابری برای فعال کردن نیروی کار از راه دور استفاده کرده اند. شتاب راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر ابر در فهرست روندهای Hikvision در رتبه هفتم قرار دارد. این راه حل ها که امنیت، ذخیره سازی، تجزیه و تحلیل، مدیریت و موارد دیگر را ادغام می کنند، «استقرار را بسیار ساده تر می کنند» و سازمان ها را «مقدار قابل توجهی در زمان» و بیشتر صرفه جویی می کنند.

 

به دلیل افزایش محاسبات لبه، هوش مصنوعی «همه جا» خواهد بود

سایت خواهر ما، ZDNet، اخیراً مطلبی در مورد محاسبه لبه‌ای که به یک «نقطه عطف» در سال 2021 برخورد می‌کند، پست کرده است. هایک ویژن پیش‌بینی می‌کند که محاسبات لبه می‌تواند صنعت امنیت را در ماه‌های آینده متحول کند و بیان می‌کند که «احتمال خوبی» وجود دارد که محاسبات لبه می‌تواند ایجاد کند. “هوش مصنوعی در همه جا.”

 

در این بیانیه آمده است: «با افزایش محاسبات لبه‌ای و الگوریتم‌های بهینه‌شده هوش مصنوعی، مشاهده دوربین‌های امنیتی در آینده نزدیک برای کمک به بهبود امنیت در جوامع محلی و کارایی سیستم‌های داده، کارهای هوشمندانه‌تری را به عهده خواهند گرفت.»

 

باز کردن اکوسیستم های هوش مصنوعی

اکوسیستم‌های کاربردی هوش مصنوعی باز رتبه نهم را در جمع‌بندی گرایش‌های Hikvision که صنعت امنیت را شکل می‌دهند، دارند. به گفته هایک ویژن، برای سازمان‌ها «نسبتاً متداول» است که در بسیاری از صنایع، پلتفرم آموزشی هوش مصنوعی را به مشتریان ارائه دهند، و این رویکرد «اکنون در زمینه امنیت فیزیکی در حال ظهور است».

 

“مشتریان درک عمیق تری درباره کسب و کار خود دارند و با استفاده از پلتفرم های آموزشی باز هوش مصنوعی برای آنها کارآمدتر و موثرتر خواهد بود تا الگوریتم های خود را بر اساس داده ها و نیازهای امنیتی و تجاری خاص خود توسعه دهند.” انتشار گفت.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری داهوا بر فضای باز

فناوری های ویدیویی هوشمند

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *