دسته‌بندی نشده

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو: یونی‌ویو دوربین‌های جدید شبکه Easystar 4K را معرفی کرد.

سری Easystar 4K سری جدیدی است که از Easystar و تعریف 4K پشتیبانی می کند. وضوح بالای 4K کیفیت تصویر بهتر و جزئیات بیشتری را ارائه می دهد. در این بین ایزی استار تضمینی برای ارائه تصاویر رنگارنگ در محیط های کم نور است. این می تواند به طور موثر مشتریانی را که دارای الزامات Easystar و وضوح بالا هستند راضی کند.

 

4K با کیفیت فوق العاده بالا

محصولات سری Easystar 4K از وضوح فوق العاده 4K پشتیبانی می کنند. با وضوح بالا، می‌توانیم جزئیات بیشتری از تصویر مانند رنگ اتومبیل، شماره پلاک و غیره را مشاهده کنیم. چه در حال تماشای ویدیوهای نظارتی در زمان واقعی یا بازیابی ویدیوها باشد، می‌تواند جزئیات بیشتری از تصویر ارائه دهد و اطلاعات بیشتری را نشان دهد.

 

Easystar، انتخاب سطح پایه برای دید در شب

دوربین‌های IP Easystar از سنسور CMOS با نور پشتی استفاده می‌کنند که استفاده از نور را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. طراحی عنبیه F1.6 قابلیت جمع آوری نور را بهبود می بخشد. حداقل نور تا 0.005 لوکس است. مهمتر از همه، فناوری منحصر به فرد U-ISP ثبت شده UNV، وضوح و روشنایی تصاویر را بهبود می بخشد. دوربین‌های IP Easystar با ترکیبی عالی از سخت‌افزار و نرم‌افزار، تصاویر رنگارنگ با کیفیت بالا را در نور کم ارائه می‌کنند.

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

عملکرد قابل اعتماد

دوربین های IP سری Easystar در سایر شرایط محیطی نیز عالی هستند. کل سری محصولات از سطح ضد آب و گرد و غبار IP67 پشتیبانی می کنند که می تواند نیازهای محیط های بیرونی را برآورده کند. همه آنها از فاصله مادون قرمز طولانی همراه با فناوری نور کم برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا در تمام ساعات شبانه روز پشتیبانی می کنند.

 

سناریوهای کاربردی

سری UNV Easystar 4K را می‌توان در مدارس، میدان‌ها، مراکز خرید، هتل‌ها، بیمارستان‌ها یا هر صحنه‌ای با نور کم در داخل و یا خارج از منزل استفاده کرد. محصولات Easystar با وضوح بالا 4K برای برخی از صحنه‌هایی که به دوربین‌های با کیفیت بالا نیاز دارند مانند پارکینگ‌ها، ایستگاه‌ها و غیره مناسب هستند.

 

این مزایا باعث می‌شود سری UNV Easystar 4K متمایز شود و انتخاب‌های بیشتری را در سناریوهای کاربردی در نور کم به مشتریان ارائه دهد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


داهوا 2022 

بازدارندگی فعال

فناوری های ویدیویی هوشمند

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *