دسته‌بندی نشده

استراتژی دوربین مداربسته

استراتژی دوربین مداربسته

استراتژی دوربین مداربسته

استراتژی دوربین مداربسته، تنها دوربین‌های مدار بسته امنیتی و نظارتی کاملاً خودکار و چندوظیفه‌ای جهان. دولت ها و مقامات محلی حمایت مالی برای دیگران را تایید می کنند. با مزایای کل نگر:

  • برخی از جوامع از طریق جریمه های رانندگی کمک می کنند و از امنیت عمومی افزایش یافته سود می برند.
  •  برخی از عامل احساس خوب امنیت مشترک هستند و از جاده های ایمن تر بهره مند می شوند.

استراتژی های دوربین مدار بسته امروزی برای اتوماسیون سیستم و یکپارچه سازی سیستم ها هستند. برای بهترین آگاهی موقعیتی، بهترین دوربین های نظارتی برای کار با بهترین خدمات نظارت از راه دور مورد نیاز است. این منجر به بهترین هر دو جهان می شود، جایی که اتوماسیون هوشمند با هوشیاری انسان عمل می کند. برای حقیقت کامل، این مشارکت عنصر کلیدی انسانی امنیت را بهینه می کند. نه برای کشف و ضبط حوادث و نمایه سازی شواهد آن، بلکه برای اینکه حوادث با جزئیات کافی گزارش شوند تا به سریع ترین و مؤثرترین روش رسیدگی شود. پرسنل امنیتی شما زمان بیشتری برای واکنش و اتخاذ تصمیمات کلیدی برای پاسخ دادن دارند.

استراتژی دوربین مداربسته در کنترل امنیتی دائماً هوشیار

مهمتر از همه، دوربین بهتر می‌تواند به مشتری آگاهی موقعیتی و کنترل بهتری بر انواع تهدیدات امنیتی، توسعه و نتایج بیشتری بدهد. کارکنان امنیتی می توانند از هشدارهای امنیتی اولیه مطمئن باشند و می توانند به خوبی آماده مداخله و هشدار دادن به مظنون باشند یا در لحظه ای که انتخاب می کنند، مجرم را دستگیر کنند، در حالی که مدارک ویدئویی با کیفیت بالا را برای اطمینان از محکومیت جمع آوری می کنند.

استراتژی دوربین مداربسته پاکسازی سریع جنایت

پس از تأیید نقض امنیتی و هشدار پاسخ توسط سرویس های نظارت از راه دور، به مقامات محلی مربوطه اطلاعاتی مبنی بر ورود شخصی به منطقه داده می شود. همچنین می توان شرح مفصلی از اینکه چه کسی این حادثه را مرتکب شده است، مظنون در کجا قرار دارد، در کجای سایت بوده و چه کارهای دیگری انجام داده است به آنها نشان داده شود.

 

اگر مظنونان در حین حادثه دستگیر شوند – حتی اگر آنها کلاه یا هر نوع ماسکی به چهره داشتند، اطلاعات ویدیویی دقیق پزشکی قانونی لباس خاص آنها (آرم مارک، مواد و غیره) معمولاً اعتراف را تشویق می کند. حتی اگر مظنونان از صحنه فرار کنند، این شواهد ویدیویی دقیق به مقامات کمک می کند تا در تحقیق، شناسایی، شناسایی و محکومیت آنها کمک کند.

 

استاندارد صنعت و ثبت اختراع تنظیم شده است

مثال:

  1. دوربین PTZ بازدارنده استاندارد و امنیت و نظارت کاملاً خودکار
  2. دوربین PTZ در فضای باز

این دوربین یک دوربین چندوظیفه‌ای است که بسیاری از سیستم‌های آنالیز ویدیویی برای چندین کاربرد با هم کار می‌کنند. نصب، نگهداری و پشتیبانی به صورت پیکربندی سخت افزاری. این الزامات پوشش امنیتی و نظارت هر سایت از راه دور را برآورده می کند. حل بسیاری از مشکلات سیستم های امنیتی مستقل، خدمات نظارت سرنشین دار و گشت های امنیتی نگهبان سرنشین دار.

 

نصب دوربین مدار بسته

موانع متداول متعددی در ارائه دوربین های مداربسته مداربسته مرسوم به عنوان بخشی از یک کمپین ایمنی وجود دارد تا هر منطقه ای را با امنیت مورد نیاز تامین کند. نبود مبلمان خیابانی در مکان‌های مناسب، کارهای عمرانی طولانی برای اجرای کابل‌های ارتباطی و برق، و نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی، تنها چند مانع هستند.

 

مانیتورینگ دوربین مدار بسته

تاکنون نظارت و امنیت دوربین مداربسته در محیط‌های پیچیده و چالش برانگیز از نظر فنی مشکل‌سازترین بوده است و این امر بیشترین فشار را بر منابع برای پشتیبانی وارد می‌کند. هر ساله، سازمان‌های امنیتی در سرتاسر جهان میلیون‌ها دلار و هزاران ساعت کار را هدر می‌دهند و تلاش می‌کنند تا تنها چند ثانیه از شواهد ویدیویی مهم، از روزها یا ماه‌ها، فیلم ضبط شده را بیابند. اکثریت قریب به اتفاق این تلاش‌ها روزانه به گزارش‌های طولانی در مورد اینکه چرا مدارک دوربین مدار بسته در دسترس نبود یا نمی‌توان استفاده کرد، منجر می‌شود. این معمولاً به این دلیل است که حادثه بسیار دور از دوربین مداربسته کار می‌کرد، یا به دلیل اینکه دوربین در جهت اشتباهی اشاره می‌کرد، کاملاً از دست می‌رفت.

 

نتایج حاصل از سیستم های مداربسته قدیمی

جنایتکاران جرم خود را در عرض چند ثانیه با برنامه ریزی دقیق انجام می دهند و در حال حاضر قبل از اطلاع کارکنان امنیتی فرار می کنند. این بدان معناست که حتی اگر مجرمان دستگیر شوند، در بسیاری از مواقع به دلیل عدم وجود مدارک ویدئویی دوربین مداربسته نمی توان آنها را به دست عدالت داد. این رویداد به‌عنوان حل‌نشده طبقه‌بندی می‌شود و ارزش زیرساخت امنیتی مشتری می‌تواند آشکارا بی‌ارزش دیده شود.

سایر فناوری های دوربین مدار بسته

متخصصان امنیت و نظارت دوربین مدار بسته نتوانسته اند این مشکلات دیرینه را حل کنند. راه‌حل‌های فن‌آوری کنونی جهان ثابت شده‌اند که پیچیده نیستند – به اپراتور انسانی «بیش از حد اطلاعات» و اغلب اشباع مطلق «مثبت‌های کاذب» ارائه می‌کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


لوازم جانبی دوربین‌های مداربسته

سرور دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته برای زمستان

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *