دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته برای زمستان

دوربین مداربسته برای زمستان

دوربین مداربسته برای زمستان

دوربین های مداربسته برای زمستان به ویژه انواع Outdoor آنها که در محیط های بیرونی نصب می شوند باید در برابر شرایط آب و هوایی نامطبوع مانند بارش برف، وزش باد، گرد و غبار، باران، سرمای شدید و … مقاوم باشند.

دوربین های مداربسته اغلب در شرایط آب و هوایی متفاوتی نصب می گردند. شرایط آب و هوایی، سطح روشنایی، میزان و زاویه تابش آفتاب، گرما و سرما همگی می توانند بسیار بر عملکرد دوربین ها تاثیر گذار باشند. برای مثال مناطقی وجود دارند که سرمای طاقت فرسایی در اکثر زمان های سال دارند. پس دوربین هایی که می بایست در این نقاط نصب شوند باید از مقاومت بالایی در برابر سرما و بارش برف و باران سنگین برخوردار باشند.

دوربین مداربسته برای زمستان          دوربین مداربسته برای زمستان

انتخاب و خرید دوربین مداربسته متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی

کشور عزیز ما، ایران که به دارا بودن چهار فصل متنوع مشهور است، در هر یک از فصول، دارای آب و هوا و شرایط جوی مختلفی هستند. در برخی از شهرها نیز تابستان بسیار گرما و زمستان با سرمای طاقت فرسا را شاهد هستیم. بنابراین در هنگام خرید دوربین مداربسته، می بایست دوربینی را انتخاب کنیم که توان مقاومت در دماهای بالا و بسیار پایین را داشته باشد. همانطور که می دانیم اغلب دوربین ها، در فضاهای بیرونی نصب می شوند، بنابراین در فصل زمستان و پاییز در معرض شرایط مختلفی چون بارش باران و برف، وزش بادهای شدید، گرد و غبار، سرمای شدید و … هستند. در ادامه به نکات حائز اهمیت در خرید دوربین مداربسته مناسب زمستان، می پردازیم.

اقدامات اولیه پیش از انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای زمستان

پیش از این که به سراغ دیدن مدل های مختلف دوربین مدار بسته و مقایسه آن ها با یکدیگر بروید، لازم است که به چند نکته توجه کنید و چندین مورد را رعایت کنید. برای آن که انتخاب مناسبی داشته باشید که به بهترین نحو کار خود را انجام دهد.

ویژگی های اصلی دوربین مداربسته مناسب برای زمستان

اکنون که تمامی مواردی که لازم است پیش از انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای زمستان، به آن ها توجه کنید را می دانید، ویژگی های مهمی که برای خرید یک دوربین مداربسته مناسب لازم است بدانید را در ادامه به شکل لیست در آورده ایم. یک دوربین مداربسته مناسب برای زمستان، باید در حد قابل قبولی از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

 

هوزینگ داشته باشد

هوزینگ به پوشش یا سرپوشی گفته می شود که به جهت محافظت از دوربین ها در مقابل باران، برف و تگرگ به دور آن پوشیده می شود و از آن حفاظت می کند. لازم است که برای جلوگیری از آسیب دیدن لنز و بدنه دوربین، از این پوشش برای مراقبت کردن از آن استفاده شود

از استاندارد IP مناسبی برخوردار باشد

استاندارد IP به میزان مقاومت یک دوربین مداربسته، در مقابل عوامل محیطی و طبیعی مانند باران، رطوبت، گرد و خاک و … گفته می شود. به طور مثال، در خصوص گرد و خاک، معیار IP از عدد یک تا شش است که شش به معنای بیشترین و یک به معنی کمترین مقاومت است.

 

علاوه بر سرما، در مقابل عوامل دیگر نیز مقاومت داشته باشد

همان طور که در بخش های قبل ذکر شد، تنها سرما نیست که دوربین باید در مقابل آن مقاوم باشد. در زمان خرید، حتما از فروشنده بخواهید تا دوربینی به شما معرفی کند که علاوه بر سرما، در مقابل سایر عوامل طبیعی و محیطی نیز مقاوم باشد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


خانه هوشمند

چگونه دوربین مداربسته مناسب انتخاب کنیم

آشنایی با دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *