دسته‌بندی نشده

امنیت پیشرفته، جامعه ایمن تر

امنیت پیشرفته، جامعه ایمن تر

امنیت پیشرفته، جامعه ایمن تر

امنیت پیشرفته، جامعه ایمن تر: هایک ویژن راه حل های باز، نوآورانه و حرفه ای شهر ایمن را ارائه می دهد تا امنیت، کارایی و هوشمندی شهری را به سطح جدیدی برساند.

 

با توجه به اقداماتی که در بالا ذکر شد، به راحتی می توان دریافت که هر توسعه شهر ایمن یک فرآیند چند مرحله ای خواهد بود. هر گام در مرحله جدید، امکانات و فرصت های جدیدی را به همراه دارد. نمودار زیر طیف کاملی از سیستم های کنترل ارائه شده توسط هایک ویژن را برای این فازها نشان می دهد.

فاز 1: پایه و اساس یک سیستم امنیتی شهری را ایجاد کنید که به رشد خود ادامه خواهد داد

امنیت پیشرفته، جامعه ایمن تر

سیستم کنترل زمینی

هایک ویژن دوربین های امنیتی طراحی شده برای سناریوهای پیچیده شهری را ارائه می دهد تا نیازهای امنیت عمومی را برآورده کند. سیستم کنترل زمینی زیربنای امنیت شهری است. دوربین ها در مناطق کلیدی و در جاده های اصلی شهر به طور مداوم اطلاعات ارزشمندی را در اختیار تصمیم گیرندگان قرار می دهند.

 

سیستم کنترل هوا

با استقرار PTZ با نرخ زوم بالا، سیستم های موقعیت یابی، دوربین های PanoVu، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات ضد پهپاد در نقاط مرتفع شهر، یک سیستم حفاظت از فضای هوایی شکل می گیرد. ترکیب گره های پویا و ایستا و ترکیب ادراک جهانی و ثبت جزئیات، سیستم کنترل هوا را به بخشی جدایی ناپذیر از امنیت شهری تبدیل می کند.

 

سیستم کنترل موبایل

نظارت ثابت معمولاً صحنه های مهم شهری را پوشش می دهد، اما دامنه آن محدود است. برای کل شهر، این بدان معناست که هنوز نقاط کوری وجود خواهد داشت. سیستم کنترل موبایل برای حل این مشکل طراحی شده است. این سیستم متشکل از دوربین‌های بدنه و گنبدهای PTZ قابل حمل برای پاسخ‌های انعطاف‌پذیر و چابک است که امکان استقرار سریع در مواقع اضطراری و جاهایی که نظارت ثابت در دسترس یا امکان‌پذیر نیست، را ممکن می‌سازد.

 

سیستم کنترل دزدگیر

نصب یک سیستم کنترل هشدار، منابع انسانی را تا حد زیادی کاهش می دهد، اما این باید بر اساس دقت دقیق ساخته شود. فناوری تشخیص هوشمند هایک ویژن تضمین می کند که آلارم های دریافت شده توسط مرکز فرماندهی معتبر و شایسته پاسخگویی هستند. در عین حال، اجرای هشدارهای اضطراری در شهر احساس امنیت را برای غیرنظامیان افزایش می دهد زیرا افسران پلیس می توانند با افرادی که در معرض خطر و تهدید هستند قبل از وقوع یک رویداد تماس تصویری برقرار کنند.

فاز 2: معرفی یک سیستم کنترل جدید که سطح هوشمند شهر امن را بالا می برد

سیستم کنترل هوشمند

با تکامل فناوری‌های هوش مصنوعی، امنیت شهری با پیشرفت‌های بی‌سابقه در بهره‌وری، وارد یک عصر هوشمند هیجان‌انگیز و جدید می‌شود. Hikvision با قابلیت‌های گسترده هوش مصنوعی و درک عمیق صنعت امنیت مبتنی بر ویدئو، الگوریتم‌های یادگیری عمیق اختصاصی خود را در دستگاه‌های ادراک هوشمند در حوزه‌های لبه و دستگاه‌های محاسباتی قدرتمند در فضای ابری ادغام می‌کند. در نهایت، این داده‌های مؤثر و دقیق را تولید می‌کند و برنامه‌های امنیتی حتی کاربردی‌تری را بر اساس آن داده‌ها ارائه می‌کند.

 

مرکز اطلاعات

پنج لایه سیستم های کنترلی برای ایجاد پوشش جامع از یک شهر گرد هم می آیند، اما این کافی نیست. یک شهر امن کامل به ناچار نیاز به ساخت یک سیستم مرکزی دارد. این مغزی خواهد بود که هزاران دستگاه را در شهر به هم متصل می کند. به منظور ایجاد یک سیستم مرکزی بصری، بی‌درنگ و هوشمند، هایک‌ویژن مجموعه‌ای از تجهیزات مرکزی از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی ویدئویی بدون نقص، نمایشگرهای صفحه‌نمایش بزرگ با وضوح بالا، و انتقال به محاسبات مرکزی، داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی را ارائه می‌کند. امکانات آموزش الگوریتم علاوه بر این، هایک ویژن همچنین یک سیستم کاربردی قدرتمند را برای ارائه و به اشتراک گذاری قابلیت های کاربردی غنی و چند بعدی خود بر اساس پردازش داده ها و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد.

فاز 3: با شرکا و کاربران نهایی در سرتاسر جهان راه جدیدی را ایجاد کنید

تعداد زیادی از منابع ویدئویی قرار داده شده در شهر در مرحله اول کار را پایه گذاری کرد، به طوری که ارتقاء هوشمند در فاز دوم داده های فراوانی را تولید می کند. این به داده‌های اینترنت اشیا شهر تبدیل می‌شود، که همراه با اطلاعات تجاری مشتریان، به درک عمیق‌تر و فعال کردن سیستم‌ها و خدمات امنیتی شهری محلی کمک می‌کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تشخیص حرکت هایک ویژن

هایک ویژن فناوری امنیتی

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *