دسته‌بندی نشده

ایمن سازی استاندارد پارکینگ

ایمن سازی استاندارد پارکینگ

ایمن سازی استاندارد پارکینگ

استفاده از نوآوری برای ایمن سازی استاندارد پارکینگ کامیون

هنگامی که شرکت لجستیک فرانسوی PKM Logistique در حال ساخت یک سایت جدید بزرگ در Clairoix، فرانسه بود، آنها به فروشنده SAS Serenity برای راه حل امنیتی آن مراجعه کردند. SAS Serenity یک راه حل پیچیده را با استفاده از محصولات Hikvision ارائه کرد – در واقع بیش از 120 مورد از آنها، از جمله دوربین های IP 4K، دوربین های Fisheye 360، محصولات کنترل دسترسی و HikCentral VMS. با این حال، یکی از چالش برانگیزترین بخش های این نصب، تقویت حفاظت در پارکینگ های کامیون بود، جایی که وسایل نقلیه اغلب کالاهای با ارزش بالایی را در داخل خود داشتند.

 

 

این شرکت برای انطباق با گواهینامه «TAPA» باید از امنیت بالایی در پارکینگ کامیون برخوردار باشد. انجمن حفاظت از دارایی های حمل و نقل (TAPA) انجمنی است که تولید کنندگان جهانی، ارائه دهندگان تدارکات، و شرکت های حمل و نقل را متحد می کند تا ضررهای ناشی از زنجیره های تامین بین المللی را کاهش دهد. الزامات امنیتی پارکینگ تاپا (PSR) یک استاندارد صنعتی است که بر سطح امنیت پارکینگ برای ارائه دهندگان تدارکات نظارت می کند.

 

یکی از چالش های این پروژه ارائه ارزش های محصولات نوآورانه جدید به آنها و جلب اعتماد آنها به آخرین نسل از محصولات در صنعت بود.

 

ایمن سازی استاندارد پارکینگ

راه حل شامل تعدادی لایه امنیتی بود

اولاً، کامیون‌ها فقط در صورتی می‌توانند وارد شوند که دوربین‌های ANPR پلاک‌خوان دسترسی‌های از پیش ضبط‌شده را تأیید کنند. این دوربین ها به دلیل ماهیت پیشرفته فناوری، توانایی آنها در ارتباط با پایگاه داده موجود و نصب آسان آنها انتخاب شده اند.

 

برای یک لایه امنیتی بیشتر، برای تکمیل این واقعیت که این منطقه در وسط یک سایت بسیار محافظت شده قرار دارد، دوربین های حرارتی در اطراف کل حاشیه پارک کامیون قرار داده شده است. دوربین‌های Thermal Bi-Spectrum به دلیل پیچیدگی، حسگرهای ویدئویی دوگانه و حالت تشخیص نفوذ بسیار قابل اعتماد انتخاب شدند.

 

 

کل محوطه پارکینگ کامیون نیز توسط دوربین های 180 درجه PanoVu نظارت می شود تا دیدی جهانی از منطقه ارائه دهد. آنها علیرغم اندازه جمع و جور خود کیفیت تصویر چشمگیری را در روز و شب ارائه می دهند. آنها نیز به راحتی نصب می شوند و با سیستم موجود مرتبط می شوند.

 

سمت “انسانی” معادله نیز پوشش داده شده است، و رانندگان از طریق اقدامات کنترل دسترسی قبل از بازگشت برای تحویل کامیون ها تایید می شوند.

 

مجموع این اقدامات پارکینگ کامیون را بسیار ایمن کرد و PKM Logistique را قادر ساخت تا به اعتبار TAPA دست یابد. این امر به مشتریان خود اطمینان زیادی نسبت به PKM برای حمل و نقل و محافظت از کالاهای خود از نقطه تحویل به محل تحویل می دهد.

 

این سایت قرار است گسترش یابد – در واقع آنها یک رودخانه را منحرف می کنند تا منطقه و ارتباط با سایر وسایل حمل و نقل را افزایش دهند. این گسترش می تواند حتی به نوآوری های بیشتری از جمله راه حل های رباتیک منجر شود.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


خانه هوشمند

انتقال نظارت تصویری 

هایک ویژن و محصولات هوشمند

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *