دسته‌بندی نشده

انتقال نظارت تصویری

انتقال نظارت تصویری

انتقال نظارت تصویری

چرا انتقال نظارت تصویری خود به ابر ایده خوبی است؟

با پیشرفت‌های اخیر در فناوری ابر و افزایش تقاضا برای کار از راه دور، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بیشتری به فکر مهاجرت زیرساخت‌های فیزیکی و امنیت ویدئویی خود به فضای ابری هستند. گزارش نظارت تصویری 2020 از IFSEC Global نشان داد که 44٪ از متخصصان امنیتی اکنون از فناوری مبتنی بر ابر در سیستم های نظارتی خود استفاده می کنند. با ذخیره داده ها در فضای ابری (به جای تجهیزات در محل)، کاربران می توانند از راه دور به فیلم های ویدئویی خود دسترسی داشته باشند، پیش نمایش/پخش فیلم های خود را داشته باشند و دستگاه های مرتبط را از هر نقطه از طریق اینترنت مدیریت کنند.

 

 

با توجه به مزایای بی‌شمار فناوری ابری، راه‌حل‌های مبتنی بر ابر مانند نظارت تصویری به عنوان یک سرویس (VSaaS) به سرعت در حال پیشرفت است و محبوبیت روزافزونی در میان کاربران و سازمان‌های تجاری کوچک و متوسط ​​(SMB) و سازمان‌هایی که به دنبال ارتقای مبتنی بر سرور سنتی خود هستند. سیستم های امنیتی ویدئویی با توجه به Marketsandmarkets، انتظار می‌رود بازار VSaaS از 2.2 میلیارد دلار در سال 2020 به 4.7 میلیارد دلار تا سال 2025 رشد کند، با نرخ CAGR 16.0 درصدی بین سال‌های 2020 و 2025. این داده‌ها نشان می‌دهد که این نوع راه‌حل نظارت ویدیویی مبتنی بر ابر تنظیم شده است. در سال های آینده شتاب می گیرد.

 

 یک انتخاب ایده آل برای SMB

پلتفرم محور VSaaS هزینه های کاربر را تا حد زیادی کاهش می دهد، مدیریت برنامه ها را ساده می کند، و زیرساخت نظارت نظارت را انعطاف پذیرتر و قابل توسعه تر می کند. مقرون به صرفه تر از راه حل های امنیتی ویدیویی سنتی است زیرا کاربران می توانند هزینه های خود را در طول مدت قرارداد به اشتراک بگذارند و فقط برای خدماتی که واقعا استفاده می کنند پرداخت کنند. برای شرکت های کوچک و متوسط ​​که فاقد بودجه ساخت و ساز فناوری اطلاعات و پرسنل حرفه ای هستند، VSaaS می تواند به آنها کمک کند تا به سرعت سیستم های خود را بسازند و پیکربندی کنند، همچنین به طور مستقل و راحت بدون هیچ زحمتی نصب سرور در محل کار و نگهداری کنند. علاوه بر این، مقیاس پذیری قوی آن به آنها اجازه می دهد تا به سرعت راه حل خود را بر اساس نیازهای توسعه کسب و کار خود گسترش دهند.

پس از یادگیری در مورد VSaaS، ممکن است اکنون فکر کنید: “کدام VSaaS را انتخاب کنم؟” خب، می‌توانید پلتفرم COS Cloud جدید داهوا را امتحان کنید و خودتان ببینید. این یک سیستم خدماتی متقابل و مبتنی بر ابر ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد دستگاه های موجود در سایت را مدیریت کنند و از طیف کاملی از خدمات لذت ببرند.

 

برای روشن کردن اطلاعات بیشتر در مورد آن، در اینجا برخی از مزایای پلتفرم ابری داهوا COS و نحوه به حداکثر رساندن فرصت‌های تجاری و ایجاد ارزش بیشتر برای نصب‌کنندگان و کاربران نهایی آورده شده است:

انتقال نظارت تصویری

 

  1. مدیریت یکپارچه چند سیستمی

علاوه بر مدیریت متمرکز ویدئو، VSaaS همچنین مدیریت هشدار، عملیات و نگهداری دستگاه و همچنین خدمات دیگر را ارائه می دهد. به این ترتیب، Dahua COS Cloud Platform یک پلتفرم انبوه متشکل از دستگاه‌های مختلف مانند Dahua IPC، NVR، اینترکام ویدیویی، کنترل دسترسی، محصولات زنگ هشدار و غیره است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌های موجود در محل را مدیریت کنند و از طیف کاملی از خدمات لذت ببرند. در هر زمان در هر نقطه. همچنین راه حل های راحت از جمله تشخیص و تعمیر مشکلات از راه دور 24/7، عملیات هشدار، سرویس ذخیره سازی ابری و غیره را به نصابان ارائه می دهد.

 

 

  1. نصب و نگهداری آسان

یکی از مزایای اصلی یک پلت فرم ابری، پیکربندی، بهره برداری و نگهداری دستگاه ساده آن است که به نصب کنندگان کمک زیادی می کند تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. همچنین پورتال وب و اپلیکیشن موبایل بصری را برای نصب کنندگان فراهم می کند تا به راحتی مشتریان و دستگاه ها را مدیریت کنند. برنامه Dahua COS Pro به نصاب‌ها اجازه می‌دهد بدون همراه داشتن لپ‌تاپ در محل نصب کنند. نصب کننده ها می توانند وارد صفحه وب دستگاه شوند تا تمام تنظیمات را از راه دور از طریق پورتال وب COS Pro انجام دهند. دستگاه‌های مختلفی را می‌توان به پلتفرم اضافه کرد، که سپس می‌توان آن‌ها را به صورت دسته‌ای پیکربندی کرد.

 

  1. تشخیص و تعمیر مشکل از راه دور

مدیریت سلامت دستگاه هرگز با پلتفرم Dahua COS به این سادگی و راحت نبوده است. هنگامی که یک دستگاه از کار می افتد، یک اعلان فشار بلافاصله در داشبورد و برنامه تلفن همراه ظاهر می شود و به کاربران امکان می دهد مشکل را پیدا کرده و از راه دور آن را حل کنند. این سیستم همچنین به طور خودکار مشکل را پیدا می کند و راه حل های ممکن را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها را راهنمایی می کند تا گام به گام مشکل را برطرف کنند. بسیاری از مشکلات خطا را می توان از راه دور حل کرد، بنابراین تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.

 

 

  1. تضمین امنیت و قابلیت اطمینان

در حالی که VSaaS به تدریج در صنعت پذیرفته می شود، داده های پردازش شده و ذخیره شده در ابر همچنان نگرانی مردم را در مورد امنیت داده ها افزایش می دهد. پلتفرم Dahua COS بر اساس زیرساخت توسعه یافته توسط Amazon Web Services (AWS)، پیشروترین فروشنده محاسبات ابری در جهان است. این به شدت از پروتکل های امنیتی برتر صنعت و بهترین شیوه ها پیروی می کند و استانداردهای بالای حفاظت از حریم خصوصی را اجرا می کند.

 

 

  1. حالت کسب و کار جدید برای رشد شود

پیکربندی انبوه، تعمیر و نگهداری دستگاه و عملیات هشدار پلت فرم ابری فرصت های جدیدی را برای نصب کنندگان و ارائه دهندگان خدمات فراهم می کند و به آنها کمک می کند تا روابط خود را با کاربران نهایی بهبود بخشند و رشد سریع سود را درک کنند. جدا از تحویل راه حل های سنتی و نصب دستگاه، نصاب ها همچنین می توانند خدمات اضافی از جمله تشخیص از راه دور 24/7، درمان خطا از راه دور، عملیات هشدار و غیره را برای کاربران نهایی ارائه دهند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


خانه هوشمند

صنعت امنیت در سال 2022 

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *