دسته‌بندی نشده

تستر دوربین های مداربسته

تستر دوربین های مداربسته

تستر دوربین های مداربسته

تستر دوربین های مداربسته: چرا تسترهای دستی به نصب کنندگان امنیتی کمک می کنند تا بر بزرگترین چالش های خود غلبه کنند

نسل جدیدی از ابزارهای دستی می توانند به نصب کنندگان امنیتی کمک کنند تا بر چالش های کلیدی صنعت غلبه کنند و از صرفه جویی قابل توجه در زمان و هزینه بهره مند شوند.

Tim Widdershoven، مدیر بازاریابی TREND Networks می‌گوید: «علیرغم اینکه بازار امنیت در حال تغییر است، ما شاهد هستیم که بسیاری از کسب‌وکارها دوربین‌های امنیتی IP را با استفاده از لپ‌تاپ‌ها پیکربندی، نصب و عیب‌یابی می‌کنند، اگرچه این کار زمان‌بر و بی‌اثر است. “بسیاری از مزایای بهره وری ممکن با رویارویی با رایج ترین چالش های خود در محل کار با رویکردی جدید برای آزمایش تجهیزات بی اطلاع هستند.”

 

فناوری های نوظهور

مسلماً بزرگ‌ترین روندی که در سال‌های اخیر صنعت امنیت را تحت تأثیر قرار داده، تغییر به دوربین‌های دیجیتال IP از فناوری‌های آنالوگ بوده است. نصاب‌ها مجبورند تجهیزات ناآشنا و در حال تکامل سریع را جابجا کنند و دانش جدیدی را برای پاسخگویی به تقاضای مشتری به دست آورند. با انواع متعدد دوربین مداربسته، به علاوه پیکربندی های مختلف و روش های اتصال، نصب و عیب یابی می تواند زمان بر و پیچیده باشد.

 

تستر دوربین مداربسته IP دستی از نصاب ها در این انتقال پشتیبانی می کند، با ویژگی هایی برای کمک به صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری ، که به تکنسین های تازه کار امکان اتصال و پیکربندی دوربین های IP را به سرعت و آسانی می دهد. حتی در نصب های پیچیده، کاربران ممکن است فقط نیاز به استفاده از یک تستر داشته باشند که به رفع نیاز به آموزش عمیق و وقت گیر کمک می کند.

تستر دوربین های مداربسته

یکپارچه سازی شبکه

تیم توضیح می‌دهد: «دوربین‌های مداربسته آنالوگ با زیرساخت‌های خاص خود، یک سری سخت‌افزار و کابل‌ها برای کنترل دوربین‌ها نصب شده است. با این حال، دوربین‌های امنیتی IP معمولاً در یک شبکه موجود نصب می‌شوند که از قبل از رایانه‌ها، تلفن‌ها یا دستگاه‌های IoT (اینترنت اشیا) پشتیبانی می‌کنند. اکنون نصب‌کنندگان باید حوزه کاملاً جدیدی را در مورد نحوه عملکرد یکپارچه‌سازی شبکه درک کنند تا بتوانند نصب را انجام دهند

 

ابتدا، بررسی اینکه شبکه دارای پهنای باند برای پشتیبانی از دوربین ها و جلوگیری از کیفیت پایین تصویر است، به عنوان مثال، مهم است. تستر SignalTEK 10G را می توان برای تعیین حداکثر پهنای باند تا 10 گیگابیت بر ثانیه و شناسایی مناطق دارای گلوگاه استفاده کرد. پس از نصب، همچنین می‌توان از آن برای عیب‌یابی سریع‌تر مشکلات اتصال اترنت با استفاده از ابزارهای تشخیصی مانند گزارش رویداد ۷۲ ساعته استفاده کرد که به تشخیص سریع‌تر مشکلات اتصال متناوب کمک می‌کند.

در طول راه اندازی و نگهداری، SecuriTEST IP همچنین می تواند برای طیف وسیعی از نیازهای عیب یابی شبکه و تست های پیشرفته، از جمله ردیابی کابل، طول، نقشه سیم، و تست کیفیت، استفاده شود که نیاز نصاب ها را برای حمل چندین ابزار از بین می برد.

 تغییر استفاده از دوربین ها

دوربین ها به طور فزاینده ای برای اهداف وسیع تری مورد استفاده قرار می گیرند، نه فقط برای مشاهده جرم، مانند تشخیص شماره پلاک، کنترل دسترسی، و نظارت بر آتش. به عنوان مثال، با توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، از نصب دوربین‌ها برای کمک به پیروی از سیاست‌های کووید استفاده شده است.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


مشاوره امنیتی

سرور دوربین مدار بسته

هوش مصنوعی و نگهبانان امنیتی 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *