دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته سازمانی

دوربین مدار بسته سازمانی

امنیت سازمانی: تنها سیستم دوربین مدار بسته سازمانی که به طور خودکار افراد را دنبال می کند و به یاد می آورد، فکر می کند و واکنش نشان می دهد.

نظارت خودکار افراد، چهره‌ها، وسایل نقلیه و پلاک‌ها را می‌توان با بسیاری از دستگاه‌های امنیتی هوشمند دیگر برای برنامه‌های امنیتی سازمانی تقریباً نامحدود مرتبط کرد. سناریوهای بیشماری که در آن استفاده از اطلاعات ویدئویی مناسب به طور خودکار ارزشمند است:

  • امنیت سازمانی – با تهدیدات شرکت شما می توان به طور خودکار برخورد کرد. اطلاعات ویدیویی را می توان به طور خودکار برای پشتیبانی تصمیم ارائه کرد.
  • سلامت و ایمنی – هر حادثه در محل کار را می توان به طور خودکار بررسی کرد. علت دقیق و مسئولیت هر گونه آسیب قابل شناسایی است.

 

کارایی کارکنان – کارگران غیرقانونی را می توان بلافاصله شناسایی کرد و اقدامات آنها را می توان برای پیگیری حرکات آنها زیر نظر گرفت.

وضعیت سایت از راه دور – سایت های از راه دور را می توان بررسی کرد تا اطمینان حاصل شود که طبق برنامه ساخته شده اند. همچنین اینکه افراد صحیح در زمان های مناسب در مکان ها کار می کنند.

 

دوربین مدار بسته سازمانی

امنیت سازمانی – اطلاعات نظارت تصویری

آگاهی از موقعیت همه افراد و وسایل نقلیه در مجاورت شرکت شما:

تمام اطلاعات ویدئویی ضبط شده و نمایه شده را می توان برای شناسایی و کاهش خودکار انواع خطرات استفاده کرد. تهدیدات امنیتی را می توان بیشتر مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال، اطلاعات شناخته شده مظنونان نیز می تواند به طور خودکار با استفاده از پایگاه های داده تاریخی در دسترس قرار گیرد. مانند مقامات دولتی یا رسانه های اجتماعی.

نظارت تصویری، دوربین های مدار بسته و سیستم های دوربین مدار بسته تحت IP عملا برای بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران در همه جا حاضر و ضروری شده‌اندهدف اصلی آن‌ها تامین امنیت فیزیکی، افزایش ایمنی و پیش‌گیری از جرم است. این دوربین ها همچنین پیچیده تر، مجهز به بسیاری از ابزارهای ارتباطی، سخت افزار و سیستم عامل تعبیه شده در میان افزارشان شده اند.

با این حال ، بیشتر تحقیقات به امروز عمدتا بر جنبه های حریم شخصی چنین سیستم هایی متمرکز شده است، و طور کلی مسائل مربوط به امنیت سایبر را به طور کلی و حملات لایه بصری (مفاهیم تصویرسازیبه طور خاص پرداخته نشده است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نوآوری دوربین مداربسته

اتاق کنترل دوربین مدار بسته

هوش مصنوعی و نگهبانان امنیتی

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *