دسته‌بندی نشده

داهوا در اجرای کامل بی‌طرفی کربن

داهوا در اجرای کامل بی‌طرفی کربن

داهوا در اجرای کامل بی‌طرفی کربن

داهوا در اجرای کامل بی‌طرفی کربن اقدام می‌کند

بی‌طرفی کربن حالتی از انتشار گازهای گلخانه‌ای یا دی‌اکسید کربن «خالص صفر» است که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط کشورها، شرکت‌ها، محصولات یا فعالیت‌های انسانی در یک دوره زمانی معین تولید می‌شود. می توان از طریق جنگل کاری، حفظ انرژی، کاهش انتشار و سایر ابتکارات مرتبط به آن دست یافت.

 

داهوا به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل هوشمند اینترنت اشیا مبتنی بر ویدئو در جهان، مسئولیت اجتماعی خود را با اجرای طیف گسترده‌ای از استراتژی‌های پایداری که شامل کاهش انتشار CO2 است، انجام می‌دهد.

داهوا در اجرای کامل بی‌طرفی کربن

 

در اینجا برخی از رویکردهای داهوا برای کمک به دستیابی به بی طرفی کربن آورده شده است:

 

  1. بهینه سازی روش های تولید انرژی برای تولید انرژی سبز

بیش از 70000 متر مربع پانل های خورشیدی در طبقه بالای پارک صنعتی هوشمند داهوا (IoT) گسترده شده است. آنها مجموعاً تولید برق سالانه بیش از 1.5 میلیون کیلووات ساعت را فراهم می کنند که استفاده از انرژی تولید شده از سوزاندن زغال سنگ را به میزان زیادی کاهش می دهد.

 

جدای از آن، داهوا همچنین بهره برداری از انرژی خورشیدی را در راه حل امنیتی یکپارچه خارج از شبکه خود قرار داده است، که یکی از روندهای فناوری پیش بینی شده در سال 2022 شتاب می گیرد. این ماژول از یک ماژول خورشیدی تشکیل شده است که عمدتاً از سیلیکون تک کریستالی با قاب آلیاژ آلومینیوم و قاب آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. پانل های شیشه ای سکوریت این راه حل با ترکیب فناوری انرژی خورشیدی با انتقال شبکه 4G و نظارت تصویری (شامل عملکردهای هوش مصنوعی)، یک سیستم نظارتی یکپارچه خارج از شبکه را ارائه می دهد که برای مناطقی با دسترسی محدود به اتصال شبکه و برق مناسب است.

 

  1. کاهش انتشار و تحول پایدار تاسیسات عمومی

داهوا به شدت فرآیندهای کم کربن/غیر کربن را توسعه می دهد و فضای سبز را در محل خود بهبود می بخشد تا کارخانه ای پایدارتر ایجاد کند. گازهای زائد و دودهای نفت توسط یک دستگاه تصفیه متمرکز و جذب می شوند که بازده جمع آوری و نرخ جذب بیش از 90٪ را فراهم می کند. آژانس‌های آزمایش مرتباً بازرسی‌های در محل انجام می‌دهند و گزارش بازرسی گازهای خروجی صنعتی را منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد همه شاخص‌ها استانداردهای ملی مربوطه را برآورده کرده‌اند.

 

در دفتر داهوا ما یک سیستم حسگر هوشمند برای کنترل خودکار کولرهای گازی و یک عملکرد کم نور خودکار برای روشنایی خود داریم که به صرفه جویی بیش از 25 درصد در مصرف برق کمک می کند. اتاق کنفرانس ما همچنین مجهز به تخته سفید تعاملی هوشمند Dahua DeepHub برای به حداقل رساندن استفاده از کاغذ و ترویج اشتراک‌گذاری چند صفحه بدون کاغذ و همکاری از راه دور است.

 

علاوه بر این، پارک صنعتی هوشمند داهوا (IoT) همچنین یک سیستم مدیریت انرژی را برای مجموعه‌ای یکپارچه از داده‌های آنلاین از جمله مصرف برق، آب و گاز و همچنین تخلیه زباله در پارک پیاده‌سازی می‌کند. این پلتفرم می تواند ارزیابی مصرف انرژی

پارک و تجزیه و تحلیل داده ها را به صورت آنلاین با توجه به منطقه، مصرف انرژی و زمان انجام دهد و صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف را راحت تر، علمی و منطقی تر کند.

 

 

  1. بهبود در طراحی محصول برای افزایش بهره وری انرژی و صرفه جویی در مصرف

داهوا از طراحی های سبک وزن، کاهش/بهینه سازی اجزای مختلف الکترونیکی و توسعه محصولات کم مصرف و صرفه جویی در انرژی حمایت می کند. برای مثال، این شرکت محصول نمایشگر LED خود را با استفاده از یک ماژول یکپارچه با تراشه بازطراحی شده و آلومینیوم دایکاست بادوام ارتقا داد. کابین عقب را 20 وات کاهش می دهد و سالانه تا 320 کیلووات صرفه جویی در انرژی ایجاد می کند. این طراحی سبک وزن و کم مصرف در سایر خطوط تولید نیز دیده می شود. در حال حاضر، بیش از 9000 محصول داهوا (مانند نمایشگرهای LED، NVR، IVSS، EVS) گواهی حفاظت از انرژی چین را دریافت کرده‌اند.

 

  1. توسعه یک سیستم تامین دایره ای کم کربن و یک زنجیره تامین سبز

ضمن در نظر گرفتن کل چرخه عمر محصول از طراحی اولیه محصول تا بازیافت و استفاده مجدد، ما به طور منظم اقدامات صرفه جویی در انرژی و بهینه سازی محصول از جمله کاهش استفاده از مواد خام، ترویج بازیافت در شرکت، ایجاد سیستم مدیریت انرژی و کنترل را انجام می دهیم. کلیه لینک های تولید بر اساس استانداردهای کارخانه سبز.

 

برای به حداقل رساندن زباله های الکترونیکی، این شرکت یک طرح بازیافت برای زباله های الکترونیکی و لوازم الکتریکی تولید شده به دلیل مشکلات کیفیت و انقضای محصول تدوین کرده است. این طرح شامل بازگرداندن مواد، پذیرش مواد، ارزیابی دفع، فرآیند دفع و مدیریت ضایعات است که همگی برای دستیابی به کنترل کامل بر کل فرآیند بازیافت استاندارد شده اند.

 

بسته بندی محصول نیز مطابق با الزامات دستورالعمل های بسته بندی و ضایعات EU94/62/EC تنظیم می شود. مواد کارتن کاملاً از الزامات مربوطه GBT 39084-2020 Green Product Assessment-Packings for Express پیروی می کنند.

 

علاوه بر این، همه تامین کنندگان داهوا باید تحت بازرسی در محل قرار گیرند که توسط SQE، بخش تدارکات و تحقیق و توسعه انجام می شود تا مطابقت آنها با سیاست های مربوط به حفاظت از محیط زیست بررسی شود. آنها همچنین باید قبل از معرفی به زنجیره تامین، EHS & Environmental Protection Commitment را امضا کنند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


غلبه بر ترافیک

تصویربرداری پیشرفته

تشخیص چهره در سال 2022

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *