دسته‌بندی نشده

فناوری داهوا در کارخانه‌های مواد غذایی

فناوری داهوا در کارخانه‌های مواد غذایی

فناوری داهوا در کارخانه‌های مواد غذایی

فناوری داهوا کارخانه‌های مواد غذایی آریزیتا را با سیستم دوربین مداربسته مجهز به هوش مصنوعی ایمن کرد

Ariztía یک شرکت پیشرو در تولید مواد غذایی در شیلی است که دفتر مرکزی آن در Melipilla واقع شده و بیش از 10 کارخانه تولیدی دارد. محصولات آن بازارهای داخلی و بین المللی را پوشش داده است.

 

چالش ها

تاسیسات Ariztía نیاز فوری به یک راه حل امنیتی برای جلوگیری از سرقت حیوانات و مواد خام در مزارع و برخی از گیاهان آن داشتند. در همان زمان، همچنین به یک سیستم امنیتی برای نظارت بر تولید و عملیات در کارخانه ها برای بهبود کارایی نیاز داشت.

فناوری داهوا در کارخانه‌های مواد غذایی

راه حل

سیستم دوربین مداربسته مجهز به هوش مصنوعی ارائه شده توسط فناوری داهوا خدمات خود را در دسامبر 2020 برای نظارت بر تولید و حفاظت از منابع شرکت آغاز کرده است. هنگامی که برای اولین بار نصب شد، تیم مهندسی با چالش اصلی پیوندهای بی سیم و پوشش مسافت طولانی روبرو شد. این مشکل با تلاش های ترکیبی تیم داهوا و یکپارچه ساز که منطقه را به خوبی می شناسد و تجربه زیادی در پیوندهای بی سیم و فیبر نوری دارد، حل شده است.

 

در راه حل جامع داهوا، دوربین‌های PTZ، دوربین‌های گلوله، دوربین‌های گنبدی، ضبط‌کننده ویدیوی شبکه، نرم‌افزار امنیتی داهوا 7016DR-S2، مانیتورهای داهوا همگی با توجه به نیازهای خاص Ariztía گنجانده شده‌اند. در میان آنها، دوربین شبکه 4 مگاپیکسلی IR Vari-Focal Bullet WizMind Network (IPCHFW5442EN-ZE) دارای عملکردهای هوشمند مختلفی از جمله محافظت از محیط و شمارش افراد است که دقت تجزیه و تحلیل ویدیو را تا حد زیادی بهبود می بخشد. DSS7016DR-S2 یک پلتفرم مدیریت امنیت با کارایی بالا بر اساس سیستم عامل لینوکس و نرم افزار DSS از پیش نصب شده است که عملکرد فوق العاده و قابلیت اطمینان عالی را ارائه می دهد. برای صحنه های متوسط ​​و بزرگ ایده آل است. 16 کانال 1U 2HDDs 8PoE WizMind Network Video Recorder (NVR5216-8P-I) عملکرد عالی و کیفیت ضبط بالا را ارائه می دهد که برای برنامه های نظارت تصویری IP مناسب است. این NVR از یک پردازنده قدرتمند استفاده می‌کند که توانایی پردازش رزولوشن 4K را برای برنامه‌هایی فراهم می‌کند که جزئیات تصویر بسیار مورد نیاز است. علاوه بر این، NVR می تواند به عنوان ذخیره سازی لبه، حافظه مرکزی یا ذخیره سازی پشتیبان با منوی عملیات میانبر بصری برای مدیریت و کنترل از راه دور استفاده شود.

این محصولات و خدمات نوآورانه Dahua با هم سیستم دوربین مدار بسته امنیتی و مدیریتی قدرتمندتری را برای Ariztía ایجاد کردند.

 

نتایج

“تکنولوژی داهوا برای عملکرد شرکت ما اهمیت حیاتی داشته است. ما تجربه بسیار خوبی در کار با آنها داشته ایم، به لطف حمایتی که داهوا از ما در زمینه سیستم ها و آموزش هایی که به ما داده اند. در مورد امنیت. 80 درصد سرقت ها را به میزان قابل توجهی کاهش داده ایم، این مهمترین چیز است، علاوه بر این، ما توانستیم کنترل های دسترسی را افزایش دهیم و در ژانویه سومین قسمت پروژه شروع شود که تعداد دوربین های تحت پوشش را افزایش می دهد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


نرم افزار مدیریت ویدیو

غلبه بر ترافیک

پلت فرم طراحی هوشمند 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *