دسته‌بندی نشده

نحوه انتخاب دستگاه انتقال مناسب

نحوه انتخاب دستگاه انتقال مناسب

نحوه انتخاب دستگاه انتقال مناسب

نحوه انتخاب دستگاه انتقال مناسب: محصولات انتقال داهوا بخش کلیدی راه‌حل‌های امنیتی جامع هستند که دستگاه‌ها را به هم متصل می‌کنند و در عین حال داده‌ها و انتقال نیرو را بهینه می‌کنند. سوئیچ‌های شبکه ما به سیستم‌های نظارت تصویری مقاوم در آینده کمک می‌کنند و امکان سیگنال‌دهی در مسافت‌های طولانی را بدون نیاز به تعویض کابل یا زیرساخت سوئیچ فراهم می‌کنند. دستگاه‌های ePoE ما 100% با PoE* سازگار هستند و نیاز به سوئیچ‌های متعدد را از بین می‌برند، زیرا دوربین‌های IP را از طریق جفت تابیده یا کابل کواکسیال به هم متصل می‌کنند. چه به سیم یا بی سیم، PoE یا ePoE نیاز داشته باشید، یک سوئیچ یا لوازم جانبی در خط تولید گسترده ما وجود دارد که گزینه های کابل کشی راه دور را ارائه می دهد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند.

 

مشخصات خود را بشناسید

برای انتقال سیمی، انتخاب سوئیچ مناسب برای برنامه شما به مسافتی که باید طی کنید، تعداد دستگاه هایی که باید به آن متصل کنید (که بر میزان توان مورد نیاز شما تأثیر می گذارد) و سرعت شبکه بستگی دارد.

 

شما نیازی به اتصال گیگابیتی در تمام پورت‌های PoE ندارید: اکثر دوربین‌های IP تنها به پهنای باند 4-12 مگابیت در ثانیه نیاز دارند، بنابراین اتصال 10/100 مگابیت بر ثانیه خوب است. با این حال، شما باید یک سوئیچ با پورت های uplink Gigabit (به عنوان مثال، سوئیچ های PoE) انتخاب کنید. این پهنای باند مجموع کافی را برای تمام دوربین های IP متصل در شبکه اصلی فراهم می کند.

 

به یاد داشته باشید که مصرف برق PoE دوربین IP بالا تا متوسط ​​حدود 8 وات است، اما دوربین در هنگام افزایش برق، مصرف بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل، ایمن‌تر است که مشخصات 25% بالاتر: 10 تا 12.5 وات را تعیین کنید. وقتی بودجه برق خود را بررسی می‌کنید، با دقت مطمئن شوید که سوئیچ PoE شما ظرفیت سیستم کافی برای تامین انرژی همه پورت‌های PoE را دارد. به عنوان مثال، برخی از سوئیچ های 24 پورت PoE تنها 180 وات دارند. با فرض اینکه هر IPC 10 وات اشغال می کند، تنها 18 پورت می توانند به طور همزمان کار کنند.

نحوه انتخاب دستگاه انتقال مناسب

در نظر بگیرید که واقعاً به چه ویژگی هایی نیاز دارید

هنگام انتخاب سوئیچ PoE برای سیستم دوربین IP، لزوماً به پیشرفته‌ترین ویژگی‌های شبکه مانند Link Aggregation نیاز ندارید. سوئیچ PoE معمولاً در لبه شبکه استفاده می شود که در بیشتر موارد به پیچیده ترین یا پرهزینه ترین ویژگی ها نیاز ندارد.

 

یکی از گزینه های مطلوب استفاده از سوئیچ مدیریت شده است. داهوا طیف کاملی از سوئیچ‌ها از سوئیچ هسته‌ای تا سوئیچ مدیریت‌شده L2+ را ارائه می‌دهد که به شما امکان پیکربندی، مدیریت و نظارت بر گزینه‌های LAN و سوئیچ را از راه دور می‌دهد. سوئیچ های مدیریت شده همچنین به یک ادمین اجازه می دهد تا از راه دور برق را به دوربین IP منتقل کند تا به راحتی آن را بدون استفاده از تکنسین راه اندازی مجدد کند.

 

از ePoE برای کارایی هزینه استفاده کنید

فناوری اختراع شده ما با استفاده از توان تقویت شده از طریق اترنت (ePoE) یکی از انعطاف‌پذیرترین خط دستگاه‌های انتقال صنعت را نشان می‌دهد. با دوربین‌های ePoE ما برای فواصل طولانی، و با دستگاه‌های شخص ثالث، دوربین‌های ONVIF، PoE و IP در فواصل منظم سازگار است. فناوری ePoE ویدیو، داده و توان را تا 800 متر (2624 فوت) با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه از طریق یک کابل CAT5E بین دوربین IP و سوئیچ یا دوربین IP و NVR منتقل می کند. این فاصله – بدون تکرار کننده – سه تا هشت برابر بیشتر از دستگاه های IP استاندارد است!

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد داهوا ePOE، می‌توانید این ویدئوی نمایشی را تماشا کنید.

ePoE به چند دلیل باعث صرفه جویی در پول می شود. اولاً، برای اتصال هر دستگاه جلویی به انتهای پشتی بیش از 100 متر به دستگاه‌های میانی کمتری نیاز است. علاوه بر این، سیستم های ePoE از محلول های فیبر گران قیمت در فواصل تا 800 متر اجتناب می کنند. در نهایت، ePoE فواصل طولانی را از طریق کابل کواکسیال با آداپتورها فراهم می کند. استفاده از زیرساخت های موجود به طور قابل توجهی هزینه و زمان نصب را کاهش می دهد. اینفوگرافیک زیر توضیح می دهد که چگونه می توانید از دستگاه های ePoE برای تبدیل کواکس به IP خالص استفاده کنید.

 

از Wireless برای محیط های چالش برانگیز استفاده کنید

کاربردهای زیادی وجود دارد که برای کابل کشی مناسب نیستند، مانند عملیات معدن، مناطق روستایی و سایت های ساخت و ساز. در این شرایط، نقاط انتقال بی سیم پل هایی را برای انتقال داده ها بدون کابل ایجاد می کنند. ایستگاه پایه بی سیم و CPE بی سیم ما دارای هسته های رادیویی پیشرفته حاوی فناوری MIMO 2 x 2 5 گیگاهرتزی با آنتن های جهت دار هستند که اتصال قابل اعتمادی را ارائه می دهند. ایستگاه پایه و CPE را می توان به صورت نقطه به نقطه، نقطه به چند نقطه یا پشت به پشت پیکربندی کرد.

 

برای نقطه به نقطه، دو CPE توصیه می شود، زیرا مقرون به صرفه تر است: یکی در حالت AP و دیگری در حالت ایستگاه پیکربندی شده است.

 

برای اتصال نقطه به چند نقطه، یک ایستگاه پایه را توصیه می‌کنیم که زاویه بی‌سیم وسیع‌تر و ظرفیت بالاتری دارد و در حالت Access Point (AP) کار می‌کند. این با چندین CPE که در حالت ایستگاه کار می کنند جفت می شود.

 

یک پیکربندی پشت سر هم برای مناطقی که مانعی مانند ایجاد بین مشتری و AP وجود دارد، مناسب است. هنگامی که یک دستگاه کلاینت نمی تواند مستقیماً داده ها را به مرکز AP ارسال کند، استقرار پشت سر هم روشی را برای تنظیم زاویه انتقال ارائه می دهد.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


داهوا 2022

تصویربرداری حرارتی 

استفاده از داهوا در پارکینگ ها

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *