دسته‌بندی نشده

استفاده از داهوا در پارکینگ ها

استفاده از داهوا در پارکینگ ها

استفاده از داهوا در پارکینگ ها

3 دلیل استفاده از داهوا در پارکینگ ها:  دلیل برای استفاده از داهوا ANPR 2.0 در پارکینگ ها

تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR) اغلب به عنوان یک برنامه کاربردی برای جمع آوری اطلاعات پلاک خودروهایی که در بزرگراه ها و خیابان های شهر حرکت می کنند، صحبت می شود. به این ترتیب، مدیریت پارکینگ یکی از ذینفعان نادیده گرفته شده فناوری ANPR است. نصب دوربین‌های ANPR در پارکینگ‌ها می‌تواند بازده سرمایه‌گذاری بالایی را برای مجتمع‌های مسکونی، پردیس‌های مدرسه، پارکینگ‌های دارای محدودیت زمانی یا هر پارکینگی که معمولاً به گشت‌زنی برای بررسی وسایل نقلیه غیرمجاز نیاز دارد، ارائه دهد.

 

آیا به اصلاح سیستم مدیریت پارکینگ خود فکر می کنید؟ در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که چرا باید ANPR 2.0 داهوا را در نظر بگیرید.

 

بسیار دقیق است

عملکرد ANPR یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر Dahua ANPR 2.0 است. دوربین‌های پیشنهادی WizMind که از ANPR پشتیبانی می‌کنند، دوربین‌های شبکه ۴ مگاپیکسلی IR Bullet WizMind (IPC-HFW7842H-ZVH، IPC-HFW7842H-Z4VH) و دوربین‌های شبکه ۸ مگاپیکسلی IR Bullet WizMind (IPC-HFW7442HFW7842H-HVHF) هستند. این دوربین‌ها می‌توانند اطلاعات پلاک بیش از 87 کشور و سایر ویژگی‌های خودرو را در صحنه تشخیص دهند و نرخ تشخیص تا 99 درصد و نرخ شناسایی تا 95 درصد را ارائه می‌دهند. به غیر از ANPR، این دستگاه ها عملکردهای هوش مصنوعی دیگری از جمله فراداده ویدیو و IVS را نیز ارائه می دهند.

 

 

علاوه بر این، دوربین‌های ANPR از توابع فهرست بلاک و لیست مجاز نیز پشتیبانی می‌کنند تا امنیت صحنه نظارت شده را تضمین کنند. این امکان دسترسی به افرادی را که در لیست مجاز هستند را فراهم می کند و هنگامی که شماره پلاک خودروی فهرست شده شناسایی شده است زنگ هشدار ارسال می کند. علاوه بر این، دارای قابلیت تشخیص VIP است که می تواند در دفاتر شرکت و مناطق مسکونی استفاده شود تا دسترسی راحت را برای مشتریان VIP و ساکنان فراهم کند.

 

استفاده از داهوا در پارکینگ ها

کارایی را به حداکثر می رساند

داهوا ANPR 2.0 همچنین دارای عملکرد مدیریت فضای پارکینگ است. این امکان را به اپراتورها می دهد تا داده های وسایل نقلیه ورودی و خروجی از پارکینگ را ضبط کنند و تعداد مکان های پارک موجود را در زمان واقعی از طریق صفحه نمایش LED نمایش دهند. این سیستم می‌تواند تعداد خودروهای پارک شده در یک منطقه خاص را ردیابی کند (بسته به ارتفاع‌های مختلف می‌توان تا 80 جای پارک را در هر دوربین پوشش داد) و می‌تواند تعداد خودروهایی را که معمولاً در یک زمان خاص در آن منطقه هستند، تجزیه و تحلیل کند. کاربران حتی می توانند چندین پارکینگ را با یک سیستم DSS نظارت کنند.

 

برای رانندگان، دوربین ANPR 2.0 دسترسی به پارکینگ را در صورت یکپارچه شدن با یک دروازه مانع کنترل می‌کند و امکان عبور بدون تماس و «بدون بلیت» وسایل نقلیه را فراهم می‌کند و از ازدحام احتمالی خودرو جلوگیری می‌کند.

به صرفه است

دوربین‌های داهوا ANPR 2.0 به راحتی نصب می‌شوند و گزینه‌های نصب متعددی دارند، بنابراین راه‌حل ANPR شما در کمترین زمان راه‌اندازی می‌شود. از چندین پشتیبان پشتیبانی می کند – می تواند به تنهایی با یک کارت SD بایستد یا با یک محصول NVR یا DSS استفاده شود – بنابراین ممکن است بتوانید از تجهیزات موجود استفاده کنید. همچنین، تنها دستگاه اول نیاز به دسترسی به سیم و سیم برق دارد، سایر دستگاه های متصل می توانند با کابل های اترنت تغذیه شوند.

 

برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد Dahua ANPR 2.0، این داستان موفقیت را بررسی کنید. همچنین می‌توانید بروشور رایگان ما را دانلود کنید تا درباره ANPR و سایر فناوری‌های WizMind بیشتر بدانید.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری داهوا و محیط زیست

امنیت ویدیویی در بازار

داهوا WizMind و هوش مصنوعی

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *