دسته‌بندی نشده

نرم افزار مدیریت ویدیو

نرم افزار مدیریت ویدیو

نرم افزار مدیریت ویدیو

از نرم افزار مدیریت ویدیو چه انتظاری داریم؟

نرم افزار مدیریت ویدیوی امروزی (VMS) بیش از هر زمان دیگری باید با آن مبارزه کند. برای انجام این کار، شرکت های VMS باید خود را با روندها وفق دهند و فناوری های جدید را اتخاذ کنند. هوش مصنوعی (AI) و ابر در سال های اخیر تأثیر زیادی بر نظارت تصویری داشته اند و تأثیر آن بر VMS نیز محسوس است.

اینترنت اشیا (IoT) قابلیت اتصال بی نهایت دستگاه را باز کرد. ناامنی، تعداد دستگاه های متصل (به ویژه دوربین ها) در طول سال ها به طور تصاعدی افزایش یافته است و تمایل به اتصال دستگاه های بیشتری وجود دارد. یک پلت فرم باز VMS به اپراتورهای امنیتی این امکان را می دهد که دستگاه ها را از فروشندگان مختلف به یک سیستم متصل کنند.

 

امروزه تجزیه و تحلیل ویدیویی به یک ابزار ضروری تبدیل شده است، و در حالی که هیچ ارائه دهنده VMS وجود ندارد که بتواند انواع تجزیه و تحلیل های موجود و جدید را پوشش دهد، رابط های باز برای ادغام با تجزیه و تحلیل های مختلف توسعه یافته اند. این یکی از نیروهای محرک برای توسعه VMS جدید خواهد بود.

 

سرمایه‌گذاری در یک VMS منبع باز به اپراتورها این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا قابلیت‌های ویدیویی پیشرفته‌تری مانند تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی را پیاده‌سازی کنند. به گفته بنجامین لو، معاون APAC در Milestone Systems، همچنین سیستم‌های IP را از طریق یک پلتفرم سازگار که می‌تواند با فناوری‌های جدید و دائماً در حال توسعه همگام شود، آینده را اثبات می‌کند.

 

علاوه بر توانایی مدیریت بودجه و خرابی، سرمایه‌گذاری در یک VMS منبع باز به این معنی است که کاربران امنیتی همچنین می‌توانند فیدهایی را از انواع مختلف حسگرهای بصری و غیربصری – اعم از قدیمی و جدید – از تولیدکنندگان مختلف دریافت کنند. در همان زمان، “لو توضیح داد. “این نه تنها منجر به گستردگی انتخاب بیشتر برای متخصصان امنیتی می شود، بلکه به شبکه نظارت اجازه می دهد تا مطابق با نیازهای در حال تغییر تکامل یابد.”

نرم افزار مدیریت ویدیو

راه حل های ابری بیشتر

یکی از زمینه هایی که فرصت خوبی برای رشد دارد، راه حل های امنیتی مبتنی بر ابر است. با مقرون به صرفه تر شدن هزینه ها و افزایش نیاز به ذخیره سازی، Cloud در حال تبدیل شدن به یک راه حل مناسب تر برای اپراتورهای امنیتی است. شرکت های مدیریت ویدیو در حال کار بر روی راه های جدیدی برای ارائه دسترسی و مدیریت سیستم های امنیتی، به ویژه برای سیستم های امنیتی توزیع شده بزرگ هستند.

 

با این حال، همه ابرها یکسان ایجاد نمی‌شوند و برای اطمینان از انتخاب بهترین پیشنهاد ابری متناسب با محیط، به آموزش بیشتر کاربر نیاز است. با گزینه‌هایی برای راه‌حل‌های عمومی، خصوصی و ترکیبی، هر کدام مجموعه‌ای از مزایا و معایب خاص خود را دارند. اپراتورهای امنیتی باید راه حلی را انتخاب کنند که بیشتر برای نیازهای آنها مناسب باشد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


تصویربرداری پیشرفته 

تجزیه و تحلیل ویدیویی

انتقال نظارت تصویری

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *