دسته‌بندی نشده

تجزیه و تحلیل ویدیویی

تجزیه و تحلیل ویدیویی

تجزیه و تحلیل ویدیویی

ادغام BriefCam New Synectics به شهرها کمک می کند تا با تجزیه و تحلیل ویدیویی هوشمندتر و ایمن تر شوند

متخصصان مسئول ارائه برنامه‌های شهری هوشمند و ایمن اکنون می‌توانند بررسی فیلم‌های دوربین را تسریع کنند، خطرات مربوط به امنیت عمومی و زیرساخت‌ها را سریع‌تر شناسایی کنند و به راحتی اطلاعات عملیاتی ارزشمندی را از محتوای ویدیویی به دست آورند.

این به لطف یک ادغام مبتنی بر تجزیه و تحلیل دو جهته جدید بین BriefCam و پلت فرم فرمان و کنترل Synectics Synergy است.

 

تیم‌های اتاق

این ادغام علاوه بر اینکه به تیم‌های اتاق کنترل اجازه می‌دهد فیلترهای پیچیده تجزیه و تحلیل ویدیویی – رنگ، تطبیق چهره، جهت حرکت وسایل نقلیه، ویژگی‌های لباس و غیره – را برای فیلم‌های نظارتی اعمال کنند، بازبینی سریع فیلم را با ارائه اشیاء و رویدادهای مورد علاقه (که ظاهر می‌شوند) ممکن می‌سازد. در طول یک دوره زمانی فیلتر شده) به طور همزمان روی صفحه نمایش.

 

مدیر محصول Synectics، Sree Namelil، توضیح داد: “مزیت این است که مقامات می توانند به طور چشمگیری میزان زمان و تلاش مورد نیاز برای بررسی و بازجویی فیلم را کاهش دهند – یک مزیت بزرگ برای تیم هایی که وظیفه نظارت و مدیریت صدها، اگر نه هزاران نفر را بر عهده دارند. دوربین ها اینها تیم هایی هستند که وظیفه حفاظت از مردم را دارند.»

این راه حل همچنین به کاربران اجازه می دهد تا زمانی که معیارهای تجزیه و تحلیل خاص و از پیش تعریف شده برآورده می شوند، هشدارهای بلادرنگ دریافت کنند. به عنوان مثال، تشخیص موارد منطبق خاص برای تصاویر چهره، پلاک خودرو، یا تعداد افراد. پس از دریافت هشدار، کاربران می توانند به راحتی به فیلم دسترسی پیدا کنند تا به سرعت به آگاهی موقعیتی دست یابند، وقایع را در حین آشکار شدن آنها رصد کنند و درباره نحوه پاسخگویی آگاهانه تصمیم بگیرند.

تجزیه و تحلیل ویدیویی

هشدار

هشدارهای مبتنی بر تجزیه و تحلیل همچنین می‌توانند برای راه‌اندازی گردش‌های کاری پویا برای حمایت از مدیریت مؤثر سناریوی خاص مورد نظر، از مقابله با خطرات احتمالی ازدحام بیش از حد مرتبط با کووید گرفته تا هماهنگی واکنش چند ذی‌نفع به یک رویداد جنایی مورد استفاده قرار گیرند.

 

منی بسو، مدیر ارشد محصول BriefCam در توضیح این توسعه گفت: “BriefCam ارائه دهنده پیشرو در صنعت تجزیه و تحلیل قدرتمند است. Synectics، با پلتفرم Synergy خود، در آسان‌تر کردن شناسایی ریسک و واکنش به حادثه تخصص دارد. یکپارچه‌سازی فناوری‌های مربوطه به این معناست که شهرها، مجریان قانون و هر سازمانی که در زمان ضروری به اطلاعات حیاتی نیاز دارد، می‌توانند در اسرع وقت آنچه را که برای اقدام قاطع نیاز دارند، دریافت کنند.»

 

علاوه بر این، ادغام پیامدهای مهمی برای برنامه‌ریزی شهر و شهر مبتنی بر اطلاعات دارد، زیرا از «کاوش» ایمن و سازگار با حفاظت از داده‌ها از فیلم‌های ویدیویی تاریخی برای روندها و بینش‌های حیاتی برای پیشرفت‌های «شهر امن» آینده پشتیبانی می‌کند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


غلبه بر ترافیک

انتقال نظارت تصویری

دوربین های سری جدید داهوا

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *