دسته‌بندی نشده

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu را با گزینه های 4K و وریفوکال عرضه می کند

هایک ویژن، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اینترنت اشیا با ویدئو به‌عنوان صلاحیت اصلی خود، پیشنهادات جدید ColorVu را برای تصویربرداری رنگارنگ 24/7 زنده‌تر منتشر کرد و ابتدا دوربین‌های 4K و واریفوکال را در محدوده تمام رنگی گنجاند.

 

در امنیت ویدئویی، اطلاعات مربوط به رنگ برای شناسایی جزئیات رویدادها به ویژه در شب بسیار مهم است. دوربین های معمولی با نور مادون قرمز فقط تصاویر سیاه و سفید را برای نظارت در شب ارائه می دهند. در نتیجه، افراد، وسایل نقلیه یا سایر اشیاء مهم می توانند به راحتی تار شوند و در پس زمینه ترکیب شوند، که تشخیص عناصر مهم را دشوار می کند. فناوری هایک ویژن ColorVu این چالش رایج را که بسیاری از کاربران دوربین های امنیتی با آن مواجه هستند حل می کند و دوربین ها را قادر می سازد فیلم های رنگارنگ حتی در محیط های بسیار کم نور تولید کنند.

 

از سال 2018 که اولین نسل دوربین های ColorVu را به بازار معرفی کردیم، یکی از پرفروش ترین محصولات ما بوده است. فرانک ژانگ، رئیس مرکز بین‌المللی محصولات و راه‌حل، گفت: تقاضا برای دوربین‌های کم‌نور همچنان در صنعت امنیت در حال افزایش است و می‌بینیم پیشنهادات جدید ColorVu ما می‌تواند تجربه تصویربرداری واضح‌تری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

هایک ویژن پیشنهادات جدید ColorVu

گزینه های ColorVu غنی شده با دوربین های 4K و واریفوکال

دوربین های ColorVu که به تازگی منتشر شده اند، گزینه های غنی شده ای را به بازار ارائه می دهند که هم Turbo HD (سری DF8T / سری DF3T / سری DF0T) و هم محصولات شبکه را پوشش می دهد. سری ColorVu غنی شده می تواند بسیاری از نیازهای مشتری را برآورده کند، از محصولات با کارایی بالا گرفته تا انتخاب های مقرون به صرفه و راه حل های هوشمند.

 

هایک ویژن در حال حاضر دوربین های 4K ColorVu را در محدوده محصولات خود قرار داده است که تصویربرداری رنگی را در روز و شب به سطوحی با وضوح بسیار بالا می رساند. با کیفیت تصویر بهتر و جزئیات غنی تر، دوربین های 4K ColorVu را می توان در طیف وسیع تری از سناریوها از جمله استادیوم ها، فرودگاه ها، بندرها و پارکینگ ها، جایی که تصاویر واضح و با وضوح بالا لازم است، اعمال کرد.

 

علاوه بر این، هایک ویژن دوربین های متغیر (سری DF8T-Z) را به مدل های جدید ColorVu اضافه کرده است تا تصویربرداری رنگی 24/7 در تمام فواصل کانونی ایجاد کند. با لنزهای موتوری 2.8 تا 12 میلی‌متری، دوربین‌های متغیر ColorVu به کاربران این امکان را می‌دهند که در شب روی تصاویر رنگارنگ زوم کنند.

 

تصویربرداری رنگارنگ پیشرفته با فناوری ساخت AA

لنزهای دوربین ColorVu جدید منتشر شده، طراحی با دیافراگم فوق العاده F1.0 را حفظ کرده اند و اجازه می دهد تا چهار برابر بیشتر از دوربین های معمولی (که F2.0 دارند)، نور بیشتری وارد لنز شود. فوکوس دوربین با وضوح بالا با دیافراگم بزرگ F1.0 یک مشکل فنی بزرگ برای صنعت است زیرا تولید به پردازش ساخت بسیار دقیق و دقیق نیاز دارد. هایک ویژن از فناوری پیشرفته تراز فعال (AA) خود در تولید دوربین های ColorVu استفاده کرده است تا دقت تنظیم را به 4 پیکسل، حتی کمتر از قطر موی 1/30 برساند.

 

در همین حال، با سنسورهای بهینه شده، تصویربرداری رنگی در شب از دوربین های ColorVu بسیار روشن تر از دوربین های معمولی است. یک الگوریتم جدید کاهش نویز پویا سه بعدی (DNR) به دوربین ها کمک می کند تا جزئیات اضافی از راه دور را به وضوح ضبط کنند و تصاویر واضح تری ارائه دهند. علاوه بر این، دوربین های ColorVu مجهز به یک نور مکمل ملایم و گرم هستند که برای تضمین تصویربرداری رنگی حتی در محیط های با نور صفر روشن می شود.

 

جستجوی سریع هدف با فناوری AcuSense

اکثر کاربران دوربین های امنیتی فقط باید روی آلارم هایی که توسط انسان و وسایل نقلیه ایجاد می شود، به خصوص در شب تمرکز کنند. این دوربین‌های ColorVu که به تازگی منتشر شده‌اند، می‌توانند فناوری پیشرفته AcuSense هایک ویژن را ادغام کنند تا به کاربران کمک کنند فقط روی رویدادهایی که برای امنیت مهم هستند تمرکز کنند. دوربین های ColorVu که با الگوریتم های یادگیری عمیق قدرت می گیرند، می توانند افراد و وسایل نقلیه را از سایر اجسام متحرک مانند باران، برگ ها و حیوانات متمایز کنند. هشدارها تنها زمانی فعال می شوند که نوع نفوذ از پیش تنظیم شده رخ دهد. با استفاده از این راه حل، کلیپ های ویدیویی بر اساس دسته های انسان و وسیله نقلیه مرتب می شوند و طبقه بندی اشیا به میزان زیادی کارایی جستجو را بهبود می بخشد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین ITS هایک ویژن 

دوربین های سری جدید داهوا 

نقاط قوت فناوری امنیت دوربین مداربسته

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *