دسته‌بندی نشده

دوربین های سری جدید داهوا

داهوا از سری جدید دوربین‌های شبکه رنگی شب 2.0 با گزینه‌های کانونی متنوع رونمایی کرد.

دوربین های سری جدید داهوا

دوربین های سری جدید داهوا :داهوا از سری جدید دوربین‌های شبکه رنگی شب 2.0 با گزینه‌های کانونی متنوع رونمایی کرد.

15 سپتامبر 2021 – فناوری داهوا، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیا، پیشرو در جهان، ویدیو محور، Night Color 2.0 را معرفی می‌کند، خط ارتقا یافته‌ای از دوربین‌های IP که تصاویر تمام رنگی را در محیط‌های کاملا تاریک ارائه می‌کند. . خط Night Color برای اولین بار شامل مدل‌های 4 مگاپیکسلی با لنزهای متغیر کانونی و 2.8 میلی‌متری، گزینه‌های دوربین مقرون‌به‌صرفه سری Lite 4 مگاپیکسلی و یک دوربین گلوله 8 مگاپیکسلی با گزینه لنز ثابت 2.8 میلی‌متری است. مجموعه تجزیه و تحلیل ویدئویی با کارایی بالا Dahua، Analytics+، و همچنین LED های نور سفید، ویژگی های ویژه خانواده Night Color 2.0 را کامل می کند. Night Color 2.0 تصاویر واضح و تمام رنگی را در محیط هایی با وضوح 0.0005 لوکس تولید می کند.

 

جنیفر اظهار داشت: «از Starlight+ در سال 2018 تا Night Color در سال 2020 و اکنون Night Color 2.0، داهوا مدت‌هاست روی تحقیق و توسعه فناوری کم‌نور سرمایه‌گذاری کرده است، که منجر به سخت‌افزار و نرم‌افزاری شده است که به طور مداوم پیشرفته‌ترین نیازهای بازار را در نور کم برآورده می‌کند». هاکنبورگ، مدیر بازاریابی محصول در Dahua Technology ایالات متحده.

خط Night Color 2.0

خط Night Color 2.0 شامل دوربین های شبکه گنبدی (N45EYNZ) و گلوله (N45EFNZ) با لنزهای موتوری 2.7 تا 12 میلی متری، لنزهای کانونی متغیر و عملکرد فوکوس خودکار است که جزئیات تصویر واضح را حتی پس از زوم کردن حفظ می کند. این مدل ها مناسب هستند. هم برای فضاهای باریک، داخلی و هم برای سناریوهای با زاویه باز، در فضای باز. لنزهای کانونی متغیر عملکرد را راحت‌تر می‌کنند و زمان نصب و هزینه کار را کاهش می‌دهند. علاوه بر این، این مدل ها دارای میکروفون و بلندگوی داخلی برای مکالمه دو طرفه هستند.

 

دوربین های شبکه

دوربین های شبکه Night Color 2.0 با NVR سری 5-I/L داهوا سازگار هستند و قابلیت های جستجوی پیشرفته ای را ارائه می دهند. فیلم‌های ویدئویی را می‌توان بر اساس رنگ لباس یا وسایل نقلیه انسان‌ها بر اساس رنگ بدنه جستجو کرد. یک عملکرد جدید، AI Schedule، به کاربران این امکان را می‌دهد تا عملیات‌های تحلیلی مختلف را در ساعات مشخصی از روز تنظیم کنند. به عنوان مثال، در یک محیط خرده فروشی، مدیران فروشگاه ممکن است دوربین را طوری تنظیم کنند که عملکردهای شمارش افراد را در روز و محافظت از محیط در شب را اجرا کند.

 

علاوه بر فناوری پیشرفته Night Color، این خط لنزهای 2.8 میلی متری را ارائه می دهد که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دوربین های قبلی 3.6 میلی متری Night Color ارائه می دهد. این دوربین‌های 4 مگاپیکسلی سری Pro در فرم فاکتورهای Dome (N45EFN2)، گلوله (N45EJN2) و کره چشم (N45EYN2) تولید می‌شوند. یک گلوله 8 مگاپیکسلی با لنز 2.8 میلی متری (N85EFN2) نیز گزینه های Night Color 2.0 را تکمیل می کند. سری Lite مقرون به صرفه شامل یک گلوله (N43BB62) و کره چشم (N43BJ62) است. مدل‌های Night Color 2.0 دارای LED‌های با نور سفید هستند تا تصاویر تمام رنگی را در تاریکی مطلق ارائه دهند و همچنین به عنوان یک بازدارنده بصری مؤثر عمل می‌کنند. این فناوری نورپردازی هوشمند را ارائه می‌کند، جایی که دوربین به‌طور خودکار روشن‌کننده‌های نور سفید را هنگامی که سطح نور محیط کاهش می‌یابد فعال می‌کند و زمان نوردهی و شدت LED را برای جلوگیری از نوردهی بیش از حد تصویر تنظیم می‌کند.

 

در ماه اکتبر، داهوا قصد دارد دوربین Night Color 2.0 با لنز دوگانه 2 در 4 مگاپیکسل کره چشم را عرضه کند. این دوربین دارای فناوری جدید همجوشی نور است که در آن ترکیب لنز دوگانه به صورت پشت سر هم کار می کند. جزئیات رنگ نور مرئی را از یک لنز جمع‌آوری می‌کند و از یک روشن‌کننده IR برای جمع‌آوری داده‌های شدت نور از لنز دوم استفاده می‌کند. دوربین تصاویر را با هم ترکیب می کند تا در محیط های نزدیک به تاریکی بدون نیاز به نور سفید، تصویر رنگی دقیقی تولید کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


 

وایت برد هوشمند تعاملی DeepHub برای ویدیو کنفرانس شرکت داهوا

Dahua نسل جدیدی از دستگاه های انتقال PoE را برای محافظت بیشتر ارائه می دهد

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *