دسته‌بندی نشده

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره: یکی از بحث‌برانگیزترین فناوری‌ها در صنعت امنیت در حال حاضر، تشخیص چهره است. نگرانی هایی از تجاوز به حریم خصوصی گرفته تا سوگیری جمعیتی باعث ایجاد شکاف عمیق در بین مردم در سراسر جهان شده است. بسیاری از دولت ها استفاده از تشخیص چهره را ممنوع یا محدود کرده اند و بسیاری دیگر نیز ممکن است از این روش پیروی کنند.

در چنین شرایطی، مؤسسه ملی استانداردها و فناوری (NIST) اخیراً توصیه هایی را در مورد چگونگی افزایش اعتماد عمومی به تشخیص چهره دعوت کرده است. از این گذشته، واقعاً هیچ راهی برای این فناوری وجود ندارد که بدون همکاری عمومی به نقشی معنادار برسد.

 

الزامات اصلی شناسایی چهره و یکپارچه سازی در کنترل دسترسی

یک نظرسنجی ترجیحی خریداران بر روی حدود 200 ادغام کننده سیستم های حرفه ای، توزیع کننده/فروشنده/واردکننده، مشاور و همچنین نصاب در سراسر جهان انجام داد. 200 پاسخ دهنده ویژگی های کلیدی محصول مورد تقاضا در بازار فعلی را به اشتراک گذاشتند.

 

نیمی از پاسخ دهندگان در بخش کنترل دسترسی نظرسنجی گفتند که در سال آینده راه حل های بیشتری را برای تشخیص چهره انتخاب خواهند کرد. این مطابق با گزارش‌های متعدد بازار است که انتظار دارند بازار تشخیص چهره در چندین عمودی با بیش از 15 درصد CAGR در پنج سال آینده رشد کند.

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره

اعتماد یا عدم اعتماد به تشخیص چهره

هنگام انتخاب راه حل تشخیص چهره چه نکاتی را باید بدانید

فناوری تشخیص چهره اخیراً در بخش دولتی و خصوصی به دلیل توانایی آن در تأیید و شناسایی دقیق افراد مورد توجه قرار گرفته است. اما، مانند چندین پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر، هیپ گاهی اوقات بر واقعیت غلبه کرده است.

 

چاد پاریس، رئیس SRMC، که با مشتریان در ارزیابی امنیتی، برنامه‌ریزی اصلی و طراحی فناوری کار می‌کند، پیشنهاد می‌کند که هنگام استفاده از یک راه‌حل تشخیص چهره باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. او همچنین فکر می کند که در میان کاربران نهایی تمایلی وجود دارد که فقط راه حل ها را نصب کنند و توجه کمی به تعمیر و نگهداری دارند.

 

“تشخیص بدن” برای تقویت فناوری تشخیص چهره

صحنه جنایی را تصور کنید که دوربین مداربسته نمی تواند از چهره مجرم عکس بگیرد. پلیس به تنهایی با تصاویر بدن چه می تواند بکند؟ تا همین اواخر، بررسی دستی فیلم های دیگر برای افرادی با ویژگی های مشابه مانند لباس، قد و غیره، تنها پاسخ بود. اما اکنون، تجزیه و تحلیل تشخیص بدن که به سیستم‌های فناوری تشخیص چهره اضافه شده است، کار را ساده‌تر می‌کند، با الگوریتم‌هایی که به سرعت ویژگی‌هایی مانند توده بدن و لباس را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا جستجو را به تصاویری محدود کنند که در آن صورت قبل از استفاده از تشخیص چهره در دسترس است.

به گفته ساوراب گاندی، مدیر خدمات فنی در AnyVision، تشخیص بدن به طور فزاینده ای برای بهبود راه حل های فناوری تشخیص چهره استفاده می شود.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


رتبه‌بندی دوربین

دوربین های دوگانه PTZ

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *