دسته‌بندی نشده

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا: در عصر AIoT، جهان در حال هوشمندتر شدن است. همه چیز قرار است یک «شناسه» آنلاین داشته باشد و سپس به شبکه وسیعی از دستگاه‌های اینترنت اشیا مانند رایانه لپ‌تاپ، تلفن همراه، ترموستات متصل یا دوربین امنیتی شبکه متصل شود.

 

امنیت سایبری برای تماشا در عصر AIoT

طبق گزارش Marketsandmarkets، اینترنت اشیا به طور گسترده توسط خودروهای هوشمند برای تولید هوشمند و خانه های متصل و راه حل های اتوماسیون ساختمان استفاده می شود. با این حال، در حال حاضر هیچ استاندارد فنی یکپارچه جهانی برای IoT، به ویژه از نظر ارتباطات، وجود ندارد. این منجر به مدیریت ناکارآمد داده ها و کاهش مکانیسم قابلیت همکاری می شود و در نهایت ممکن است باعث کاهش امنیت در شبکه اینترنت اشیا شود. انتظار می رود اندازه بازار امنیت جهانی اینترنت اشیا (IoT) از 12.5 میلیارد دلار در سال 2020 به 36.6 میلیارد دلار تا سال 2025 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 23.9 درصد افزایش یابد.

 

فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند IoT مبتنی بر ویدئو در جهان، معتقد است که امنیت سایبری در عصر AIoT از اهمیت استراتژیک حیاتی برخوردار است. در صنایع مختلف عمودی، مانند ترافیک، بانک و امور مالی، بیمارستان ها و زیرساخت های حیاتی، سازمان ها مقادیر بی سابقه ای از داده ها را در دستگاه هایی مانند دوربین های IP و NVR جمع آوری، پردازش و ذخیره می کنند. بخش قابل توجهی از این داده ها می تواند اطلاعات حساس یا خصوصی باشد که می تواند مستعد حملات سایبری باشد و وضعیت بدتر می شود زیرا تعداد دستگاه ها از افراد بیشتر است. به عنوان یک ارائه دهنده راه حل امنیتی، فناوری داهوا به طور مداوم در امنیت سایبری سرمایه گذاری می کند و فعالانه با مسائل امنیتی شبکه مقابله می کند.

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

سرمایه گذاری مستمر و مقابله فعال

فناوری داهوا که متعهد به تبدیل شدن به یک رهبر در امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی در صنعت امنیت جهانی است، نزدیک به 10 سال است که امنیت سایبری را توسعه داده و از آن بهره برداری می کند. این شرکت هر سال حدود 10 درصد از درآمد فروش سالانه خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، از جمله امنیت سایبری. علاوه بر این، این شرکت یک تیم حرفه ای متشکل از 100 پرسنل را برای تمرکز بر موضوع امنیت سایبری گرد هم آورد. با تجربه غنی و منابع کافی، فناوری داهوا قول می دهد در مورد امنیت سایبری مثبت، باز، همکاری و مسئولیت پذیر باشد.

 

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا (ساختار سازمانی)

به منظور دستیابی به کارایی و اثربخشی بهتر، فناوری داهوا یک سیستم جامع را برای مقابله با تمام مسائل مربوط به امنیت سایبری اجرا می کند. این سیستم که توسط کمیته امنیت سایبری هدایت می شود، همچنین شامل گروه انطباق امنیت سایبری و حفاظت از داده، موسسه امنیت سایبری و تیم پاسخگویی به حوادث امنیت محصول (PSIRT) است. کمیته امنیت سایبری، بالاتر از همه بخش‌ها یا تیم‌ها، می‌تواند منابع را از کل شرکت، از مرکز تحقیق و توسعه، تا بخش حقوقی، زنجیره تامین، بخش تجارت خارج از کشور و غیره در صورت لزوم فراخوانی کند. مؤسسه امنیت سایبری مسئولیت ساخت فرآیند sSDLC و پیاده‌سازی این فرآیند را در تمام سری محصولات داهوا بر عهده دارد و اطمینان حاصل می‌کند که تمامی محصولات داهوا در برابر حملات سایبری قوی هستند.

 

چرخه حیات توسعه امنیت

فناوری داهوا مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی حرفه ای sSDLC (چرخه حیات توسعه امنیت) را برای بهبود امنیت محصول به کار می گیرد. در مرحله طراحی امنیتی، STRIDE + Attack Tree + PIA برای بهبود مدل‌سازی تهدید اقتباس شده است. در مرحله تحقق امنیت، از 10 و بیش از 150 CWE برتر OWASP برای دستیابی به تجزیه و تحلیل کد استاتیک استفاده می شود. در مرحله تست امنیتی، بیش از 20 ابزار در 7 فیلد برای تحقق تست امنیتی چندگانه اعمال می شود. CompTIA PenTest+/Security+ برای انجام تست نفوذ حرفه ای استفاده می شود، در حالی که مطابقت با ISO 30111&290147 و MITER org CAN در طول مدیریت آسیب پذیری پس از فروش محصولات دنبال می شود.

 

اطلاعات شخصی و حفاظت از حریم خصوصی

فناوری داهوا همچنین به اطلاعات شخصی و حفاظت از حریم خصوصی اهمیت زیادی می دهد. مطابق با قوانین و مقررات قابل اجرا مانند مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا، دستورالعمل های EDPB در مورد مفاهیم کنترل کننده و پردازشگر در GDPR، امنیت سایبری ETSI EN 303645 برای اینترنت اشیاء مصرف کننده: الزامات پایه و همچنین قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا، این شرکت استاندارد حفاظت از داده های شخصی و حریم خصوصی را ایجاد کرد. این استاندارد تصریح می‌کند که روش‌های حفاظت از حریم خصوصی مانند عدم شناسایی، رمزگذاری داده‌ها و کنترل دسترسی سیستماتیک، تنظیمات سازگار با حریم خصوصی کاملاً با چرخه زندگی کامل داده‌ها از جمع‌آوری، انتقال، ذخیره‌سازی تا اشتراک‌گذاری، کپی و حذف سازگار است. علاوه بر این، فناوری داهوا با همکاری با موسسات شخص ثالث مشهور جهان، گواهینامه محصول IoT حفاظت شده از حریم خصوصی و گواهینامه ETSI را از TÜV Rheinland و همچنین گواهینامه ISO 27018 و گواهینامه ISO 27701 از BSI دریافت کرده است که به نشان دادن توانایی خود در مدیریت شخصی کمک می کند. اطلاعات و انطباق با قوانین حفظ حریم خصوصی در سراسر جهان.

 

 

اکوسیستم امنیت سایبری

فناوری داهوا با پایبندی به باز بودن و همکاری، به همکاری با مؤسسات امنیتی معتبر بین المللی برای ایجاد مشترک یک اکوسیستم امنیتی ادامه می دهد. با برقراری ارتباط و همکاری غنی و عمیق با مؤسساتی مانند TÜV Rheinland، BSI، DNV·GL، Intertek EWA-Canada، و آزمایشگاه امنیتی روشنایی، این شرکت قابلیت‌ها و سیستم‌های امنیتی خود را پیشرفته نگه می‌دارد.

 

در دنیای گسترده شبکه اینترنت اشیا، چالش‌های امنیت سایبری تقریباً یک نقطه دردناک جهانی برای شرکت‌ها در سطح جهان است. فناوری داهوا، در کسب و کار ایمن نگه داشتن مردم، امنیت سایبری را از سر تا پا جدی می گیرد. فناوری داهوا با ذهنیتی که بر امنیت سایبری تأکید دارد و تمام منابعی که می تواند برای ایجاد، اجرا و تقویت رویکرد امنیت سایبری اختصاص دهد، برنامه ریزی می کند که مثبت، باز، مسئولیت پذیر و در مورد امنیت سایبری بهبود یابد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های دوگانه PTZ

تحلیل ویدیو با دستگاه های DVR

دوربین های داهوا در زمستان 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *