دسته‌بندی نشده

امنیت با هوش مصنوعی

امنیت با هوش مصنوعی

امنیت با هوش مصنوعی

امنیت با هوش مصنوعی آسان شده است ، تا همین اواخر، امنیت مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکت‌ها و سایر سازمان‌های بزرگ با بودجه‌های کلان محفوظ بود – اما دیگر نه. اکنون، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از قدرت هوش مصنوعی برای بهبود امنیت، صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها استفاده کنند – به لطف فناوری AcuSense هایک ویژن.»

 

امنیت یک فعالیت اصلی برای هیچ صاحب خانه یا کسب و کار کوچکی نیست، بنابراین لزوماً چیزی نیست که بخواهید زیاد به آن فکر کنید یا زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. اما فقط به این دلیل که اولویت های دیگری دارید، نمی توانید از خود راضی باشید. پس از همه، امنیت برای محافظت از دارایی شما و – برای مشاغل – افراد شما نیز کاملاً حیاتی است.

سوال این است که چگونه می توانید زمان، انرژی و منابع کمتری را برای امنیت خود صرف کنید و در عین حال اموال و افراد خود را در امان نگه دارید؟

 

امنیت هوش مصنوعی بزرگترین متحد شماست

از ماشین لباسشویی و ماشین گرفته تا جاروبرقی گرفته تا کامپیوتر، نوآوری های فناوری میلیون ها و میلیون ها ساعت کار غیرمولد و معمولی را برای بشر نجات داده است. حتی اخیراً، فناوری‌های هوش مصنوعی به خودکارسازی بسیاری از کارهایی که زمان ما را می‌گرفتند کمک کرده‌اند – و امنیت یک مثال عالی است.

امنیت با هوش مصنوعی

بنابراین امنیت هوش مصنوعی چیست و چگونه کار می کند؟

با آن، دوربین‌ها و سایر تجهیزات اساساً «بلند کردن سنگین» امنیتی را انجام می‌دهند که فشار زیادی را از شما می‌گیرد.

برای مثال، دوربین‌های امنیتی هوش مصنوعی می‌توانند بین انسان و وسایل نقلیه و سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا برگ‌های در حال سقوط تفاوت قائل شوند. این بدان معنی است که آنها می توانند تهدیدات امنیتی واقعی را فورا شناسایی کرده و زنگ هشدار را به تلفن همراه شما ارسال کنند.

در عین حال، امنیت هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند آلارم های کاذب خود را به حداقل برسانید، که هزینه ها را کاهش می دهد و حتی در زمان شما صرفه جویی می کند. با «برچسب‌ها» در جدول زمانی ویدیوی خود، می‌توانید افراد و وسایل نقلیه را بسیار سریع و آسان جستجو کنید، بدون نیاز به ساعت‌ها صرف نگاه کردن به فیلم به صورت دستی.

 

عالی به نظر می رسد، اما آیا هزینه زیادی ندارد؟

تا همین اواخر، راه‌حل‌های امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار گران بودند و واقعاً فقط برای مشتریان سازمانی در دسترس بودند. با این حال، همه اینها با آخرین نسل دوربین های امنیتی هوش مصنوعی، NVR و DVR تغییر کرده است.

 

در واقع، سری Pro هایک ویژن با AcuSense دوربین هایی را در محدوده قیمتی مشابه دوربین های امنیتی سنتی ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می‌توانید از ویژگی‌های جالب و صرفه‌جویی در کار هوش مصنوعی تنها با یک افزایش تدریجی کوچک در هزینه‌های تجهیزات بهره ببرید.

 

همچنین، با هشدارهای نادرست بسیار کمی، و نظارت خودکار بر خانه یا محل کار خود، از همان روز اول در هزینه های عملیاتی صرفه جویی خواهید کرد. این بدان معناست که AcuSense هزینه خود را بسیار سریع پرداخت می کند و ROI عمده ای را در طول چرخه عمر تجهیزات ایجاد می کند.

 

 

چرا AcuSense «ارتقای آسان به هوش مصنوعی» است

دلایل زیادی وجود دارد که چرا AcuSense هایک ویژن ساده ترین مسیر ارتقا را برای آن فراهم می کند.

اول، این واقعیت وجود دارد که دوربین ها مقرون به صرفه هستند و نصب و پیکربندی آنها بسیار آسان است. دوم، می‌توانید خانه یا کسب‌وکار خود را از هرجایی نظارت کنید، ویدیوها را پخش کنید و اعلان‌های هشدار را از طریق برنامه تلفن همراه Hik-Connect دریافت کنید. و سوم، می‌توانید با تمدید دوربین خود یا با استقرار یک NVR یا DVR جدید با قابلیت AcuSense ارتقا دهید – هر کدام که برای کسب و کار شما منطقی‌تر باشد.

همه اینها به این معنی است که هیچ راه آسان تری برای به دست آوردن مزایای امنیت هوش مصنوعی وجود ندارد.

برای کشف بیشتر در مورد مزایای فناوری AcuSense و اینکه چگونه می تواند به کسب و کار شما برای افزایش امنیت و کارایی عملیاتی کمک کند، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید منابع AcuSense بیشتری را در اینجا بیابید.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


پارک هوشمند

غلبه بر ترافیک

پلت فرم طراحی هوشمند

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *