دسته‌بندی نشده

پلت فرم طراحی هوشمند

مدیریت ترافیک هوشمند داهوا

پلت فرم طراحی هوشمند

System Surveyor پلت فرم طراحی هوشمند سیستم را ارتقا می دهد

System Surveyor پلت فرم طراحی سیستم هوشمند خود را که برای دیجیتالی کردن و ساده‌سازی رویکرد دستی تاریخی صنعت برای نظرسنجی و طراحی سایت ایجاد شده است، ارتقا داده است. این ارتقاها با توجه به بازخورد مشتری، شامل قابلیت‌های کاتالوگ محصولات گسترده و عملکرد پیشرفته Google Earth می‌شوند. هر دو به‌روزرسانی، عناصر مجازی و مشارکتی مرکزی سیستم نقشه‌بردار را تقویت می‌کنند و توسط متخصصان امنیتی، که توسط وزارت امنیت داخلی «کارگران زیرساخت‌های حیاتی ضروری» تلقی می‌شوند، استفاده می‌شوند.

کریس هاگمن، مدیر عامل System Surveyor گفت: «متخصصان امنیتی در این شکاف ایستاده‌اند و ما این به‌روزرسانی‌ها را برای بهبود تلاش‌های آن‌ها برای محافظت و حفظ زیرساخت‌های حیاتی خود طراحی کردیم. “با استفاده از System Surveyor، همه افراد درگیر در یک پروژه به معنای واقعی کلمه از همان صفحه دیجیتالی، چه به صورت حضوری یا آنلاین، برای طراحی و ارائه سریعتر پروژه های با کیفیت بالاتر با یکدیگر همکاری می کنند.”

 

پلت فرم طراحی هوشمند

یکپارچه‌کننده‌های سیستم‌ها

یکپارچه‌کننده‌های سیستم‌ها، تولیدکنندگان سخت‌افزار امنیتی و دیگر متخصصان امنیت فیزیکی به طور فزاینده‌ای از پلتفرم System Surveyor استفاده می‌کنند و جایگزین روش‌های قدیمی و مبتنی بر کاغذ یا برنامه‌های دست و پا گیر CAD می‌شوند. این اپلیکیشن موبایلی مبتنی بر ابر، تیم‌های گسترده را قادر می‌سازد تا در یک سیستم ثبت، از نظرسنجی سایت، مناقصه و طراحی گرفته تا انتخاب محصول، استقرار و نگهداری، با یکدیگر همکاری کنند.

 

تولیدکنندگان به طور خاص به دنبال کمک به مشتریان خود هستند تا بهترین محصولات را در System Surveyor در طول برنامه ریزی اولیه سیستم مشخص کنند. برای این منظور، System Surveyor انتخاب محصولات در پلتفرم را آسان‌تر کرده است. مشتریان اکنون می توانند لیست محصولات خود را به کاتالوگ محصولات قابل جستجوی برنامه اضافه کنند. این شامل حداکثر 500 مورد در هر نوع سیستم است: نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، اعلام حریق، کنترل دسترسی، مراقبت های بهداشتی، AV و موارد دیگر. همه انواع سیستم در حال حاضر بدون هزینه اضافی گنجانده شده است.

 

توانایی افزودن محصولات دقیق بلافاصله دقت را بهبود می بخشد و روند طراحی را سرعت می بخشد. همچنین می تواند برآورد کلی بودجه را بر اساس دستگاه های اضافه شده به طرح ارائه دهد. کاربران نقشه‌بردار سیستم مانند یکپارچه‌سازها می‌توانند پیاده‌روی در سایت را کارآمدتر کنند یا از راه دور از طریق کنفرانس وب طراحی کنند. تبلت در دست یا آنلاین، آنها می توانند به صورت بصری با مشتری همکاری کنند، به سرعت محصولات مناسب را برای هر نیاز خاص انتخاب کنند و فوراً آنها را به نظرسنجی سایت دیجیتال اضافه کنند تا با هم مشاهده کنند.

 

علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً از برنامه System Surveyor یک تصویر ماهواره‌ای Google Earth بگیرند و در عرض چند دقیقه شروع به طراحی کنند. ادغام کننده ها می توانند در زمان پیاده روی در سایت صرفه جویی کنند و زمان با کیفیت بیشتری را با مشتری بگذرانند. تیم‌های فروش می‌توانند طراحی سیستم را سریع‌تر آغاز کنند و با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای دقیق با مشتریان احتمالی کار کنند. مشتریان چه در میدان یا آنلاین، می توانند فروش بیشتری را سریعتر ایجاد کنند و از سفرهای متعدد به سایت مشتری جلوگیری کنند.

 

ویدیوی اشتراک‌گذاری صفحه را تماشا کنید

هاگمن گفت: «System Surveyor به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا رویکرد حرفه‌ای‌تری برای طراحی سیستم داشته باشند، مشتریان را زودتر در فرآیند جذب کنند و انتظارات آنها را با دقت بیشتری در پیش بگیرند». و در این دوره از تماس‌های شخصی محدود و فاصله‌گذاری اجتماعی، قابلیت‌های مشارکتی System Surveyor به تیم‌ها کمک می‌کند که تداوم در فرآیندهای خود را حفظ کنند و یک تجربه مثبت برای مشتری ارائه دهند. در برخی موارد، کاربران نهایی خودشان با استفاده از System Surveyor، سایت خود را پیاده‌روی می‌کنند و سپس با یکپارچه‌ساز سیستم خود به صورت آنلاین کار می‌کنند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


غلبه بر ترافیک

فناوری داهوا WizSense

دوربین های سری جدید داهوا

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *