دسته‌بندی نشده

جایزه نوآوری توسعه پایدار

جایزه نوآوری توسعه پایدار

جایزه نوآوری توسعه پایدار

فناوری داهوا جایزه نوآوری توسعه پایدار را دریافت کرد

26 ژانویه 2022 – فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیا مبتنی بر ویدئو در جهان، اخیراً جایزه نوآوری توسعه پایدار (جایزه همیشه سبز) را دریافت کرده است که توسط مجله Caijing به منظور قدردانی از مشارکت‌های برجسته این شرکت در شرکت‌های بزرگ ارائه شده است.

جایزه Evergreen با هدف قدردانی از شرکت هایی است که سهم برجسته ای در توسعه پایدار داشته اند. این دومین بار است که داهوا جایزه نوآوری توسعه پایدار را دریافت می کند. در سال 2021، داهوا به طور مداوم به تلاش‌های توسعه پایدار خود در زمینه نوآوری فن‌آوری، نوآوری حالت، نوآوری مدیریت و مسئولیت اجتماعی پایبند بود و به دستیابی به پایداری در شرکت‌ها، جامعه و محیط زیست کمک کرد.

جایزه نوآوری توسعه پایدار

پیشرفت های سریع

با پیشرفت های سریع در فناوری های دیجیتال مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری، داده های بزرگ و اینترنت اشیا، اصلاحات دیجیتال در هزاران صنعت باعث ایجاد تغییرات فوق العاده در زمینه های مختلف شده است. بر اساس معماری جدید شهر هوشمند منتشر شده در سال 2018، فناوری داهوا استراتژی شرکتی ارتقا یافته خود را با نام Dahua Think# راه اندازی کرد. این شرکت از طریق استراتژی‌های فناوری اصلی مانند پلت‌فرم‌های دیجیتال هوشمند AloT و IoT بر کسب‌وکارهای شهری و سازمانی تمرکز خواهد کرد و به طور مداوم از شالوده قابلیت‌های «پنج کامل» خود که شامل حسگر کامل، اتصال کامل، محاسبات کامل، هوش کامل و کامل است، استفاده خواهد کرد. اکوسیستم به منظور ارائه ارزش واقعی اینترنت اشیاء هوشمند. هدف داهوا همراه با شرکای خود ایجاد یک جامعه اکوسیستم هوشمند اینترنت اشیاء مشارکتی و هم افزایی است. داهوا در حالی که نوآوری دیجیتالی شهرها و تحول هوشمند شرکت ها را میسر می کند، به کمک به توسعه پایدار اقتصاد و جامعه نیز اهمیت زیادی می دهد.

 

طی چند سال گذشته، فناوری داهوا به حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی از طریق نوآوری های فناوری اختصاص یافته است. با ارائه راه حل های مدیریت زیست محیطی دیجیتال و حفاظت، ما با موفقیت به حفاظت از منابع گونه ها و تعادل اکولوژیکی در برخی از ذخایر طبیعی کمک کردیم و در اجرای مدیریت هوشمند محیط زیست محیطی کمک کردیم. ما همچنین سیستم‌های حفاظت از محیط زیست دیجیتال را برای کمک به حفظ جو، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و جنگل‌ها ایجاد کردیم و به مردم اجازه می‌دهیم تا در هماهنگی با طبیعت زندگی کنند.

 

در آینده، داهوا به پایبندی به نوآوری های فناوری، توانمندسازی تحول دیجیتال با قابلیت های دیجیتال هوشمند شرکت، و ترویج توسعه اجتماعی پایدار و با کیفیت ادامه خواهد داد.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


غلبه بر ترافیک

تجزیه و تحلیل ویدیویی

ایمن سازی استاندارد پارکینگ 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *