دسته‌بندی نشده

امنیت همیشه روشن با هایک ویژن

امنیت همیشه روشن با هایک ویژن

امنیت همیشه روشن با هایک ویژن

چگونه سازمان‌هایی با نصب از راه دور می‌توانند برق و امنیت همیشه روشن را با هایک ویژن دریافت کنند

در بسیاری از موارد، آوردن سیم های منبع تغذیه به سایت های راه دور بسیار دشوار یا گران است. برای غلبه بر این چالش ها، هایک ویژن راه حل تامین انرژی باد و خورشیدی ما را ارائه می دهد که برق و امنیت همیشه روشن را حتی در غیرقابل دسترس ترین مکان ها تضمین می کند.

 

وقتی یک منبع انرژی تجدیدپذیر کافی نیست…

بسیاری از سایت‌ها و دارایی‌های با ارزش در مناطق دورافتاده و غیرقابل دسترس، از تأسیسات کشاورزی و خطوط لوله گاز و نفت گرفته تا تأسیسات علمی مانند آرایه‌های تلسکوپ پرقدرت، واقع شده‌اند. این امر به ویژه در کشورهایی با قلمروهای بزرگ، جایی که اغلب صدها مایل شهرهای بزرگ را از هم جدا می کند، مانند کانادا، استرالیا و چین صادق است.

 

اگر سیستم های تامین انرژی و امنیت در تاسیسات از راه دور یا برای عملکردهایی مانند پیشگیری از آتش سوزی مورد نیاز است، انتخاب واضح این است که یک راه حل “خارج از شبکه” مانند نیروگاه خورشیدی یا نیروگاه بادی به کار گرفته شود. با این حال، بسیاری از سایت‌ها نمی‌توانند به آفتاب بی‌وقفه تکیه کنند، در حالی که برخی دیگر فقط گاهی اوقات شرایط باد را تجربه می‌کنند. این بدان معناست که انتخاب یک منبع انرژی تجدیدپذیر به اندازه کافی قابل اعتماد نیست تا از تامین مداوم برق اطمینان حاصل کند و به طور بالقوه در دسترس بودن هرگونه راه حل امنیتی که در سایت مستقر شده است را به خطر می اندازد.

 

امنیت همیشه روشن با هایک ویژن

 

آوردن منبع انرژی مطمئن به مکان‌های «خارج از شبکه».

برای غلبه بر چالش های شرایط آب و هوایی متغیر برای تولید انرژی، هایک ویژن یک راه حل ترکیبی ارائه می دهد که از انرژی خورشیدی و باد استفاده می کند. با گزینه اضافه کردن 3 تا 5 روز شارژ اضافی باتری، سیستم می تواند چندین روز در برابر باران و آب و هوای ثابت مقاومت کند و در عین حال برنامه های کاربردی عمودی مانند سیستم های نظارت امنیتی را تامین کند.

 

راه حل هایک ویژن تعدادی از فناوری های کلیدی را برای ارائه انرژی قابل اعتماد برای مکان ها و برنامه های “خارج از شبکه” ترکیب می کند. اینها شامل فناوری هایی برای ترکیب موثر انرژی باد و خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریکی است که در باتری های قدرتمند و بادوام ذخیره می شود.

 

راه حل هایک ویژن با ذخیره انرژی خورشیدی و باد تضمین می کند که برق همیشه برای سیستم های امنیتی و نظارت حیاتی در دسترس است.

 

راه حل تامین باد و خورشیدی هایک ویژن در عمل

راه حل تامین باد و خورشیدی هایک ویژن در بسیاری از مکان های دور و خارج از شبکه مستقر شده است. از آن برای تامین انرژی قابل اعتماد برای طیف گسترده ای از کاربردهای عمودی، از نظارت بر بزرگراه ها و امنیت کشاورزی گرفته تا نظارت بر خطوط لوله بین منطقه ای استفاده می شود.

 

در مثالی دیگر، این راه حل در لیجیانگ، چین، برای یک پروژه بزرگ نظارت بر بزرگراه ها استفاده می شود. با استفاده از نیروی باد و خورشید، این پروژه از هزینه های بالای مربوط به کشیدن برق سیمی از شبکه بزرگراه جلوگیری کرده و قادر به جمع آوری داده های بلادرنگ در مورد وضعیت جاده ها در منطقه است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


سیستم امنیتی شبکه

امنیت SMB ها

یونیویو المپیک زمستانی 2022 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *