دسته‌بندی نشده

یونیویو المپیک زمستانی 2022

یونیویو المپیک زمستانی 2022

یونیویو المپیک زمستانی 2022

یونیویو المپیک زمستانی 2022، اولین پروژه مربوط به بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 که Uniview دریافت کرد چه بود؟ آیا می توانید در مورد کار Uniview روی این پروژه بیشتر توضیح دهید؟

اولین پروژه ای که Uniview در رابطه با بازی های المپیک زمستانی پکن انجام داد، پروژه یکپارچه صوتی و تصویری برای مکان های برگزاری در دهکده المپیک  است. صفحه نمایش های LED در فضای باز از سه مکان باید به طور پایدار و مداوم در هوای سرد شدید (50- درجه) کار کنند. در عین حال، به منظور انجام یک پخش صاف، سفارشی کردن تراشه آی سی به روز رسانی بالا و منبع تغذیه دوگانه با دمای بسیار پایین یک ضرورت است. اگرچه تحویل محصول مورد انتظار درست در گوشه و کنار بود، Uniview موفق شد آن را یک هفته زودتر از موعد مقرر انجام دهد. صفحه نمایش LED Uniview به طور رسمی در رویدادهای آزمایشی معرفی شد.

 

Uniview چه محصولی را در مکان های ورزشی یخ و برف مستقر کرد؟ چگونه با محیط مرطوب و هوای سرد مقابله می کند؟

در این بازی‌های المپیک زمستانی، Uniview محصول ستاره فضای باز سری MW75XX 5 میلی‌متری را برای پوشش دو صفحه برای بیاتلون (مرکز بیاتلون)، دو صفحه برای پرش با اسکی (مرکز ملی پرش اسکی)، و یک صفحه برای عرصه اسکی متقابل کانتری (مرکز نوردیک کویانگو شو) تحویل داد. ) در مجموع پنج صفحه نمایش LED در فضای باز، 600 متر مربع. سری 5 میلی‌متری MW75XX از مهره‌های لامپ با کیفیت بالا و آی‌سی با تازه‌سازی بالا، پشتیبان‌گیری دوگانه از رابط سیگنال، پشتیبان‌گیری دوگانه از رابط منبع تغذیه استفاده می‌کند تا تثبیت‌کننده ولتاژ گسترده با کیفیت بالا را مناسب و محیطی با دمای فوق‌العاده کم سازگار کند. منبع تغذیه ضد رطوبت با کارایی بالا با ماسک های PFC، ضد اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر شعله، سیگنال های سطح IP65، دوشاخه های هوانوردی برق و سایر تنظیمات برای بهبود تجربه کاربر مجهز شده اند. از نظر مقاومت در برابر آب، از طریق عایق رطوبتی ماژول، عایق رطوبتی کابینت، و فرآیندهای ضد آب اجزای کلیدی، محصولات برای کار در محیط های برف سنگین یا مرطوب طراحی شده اند. در نهایت، منبع تغذیه با دمای پایین و همچنین دستگاه های گرمایشی خود مولد برای مقاومت در برابر سرما تعبیه شده است.

Uniview به نوسازی و ارتقای تجهیزات ویدئویی و کابل‌های سالن ورزشی پایتخت کمک کرد و یک سیستم مدیریت متمرکز کلی مبتنی بر شبکه، یکپارچه و هوشمند ساخت. در مورد این سیستم بیشتر توضیح دهید؟

 

ورزشگاه پایتخت یک پروژه حمایتی کلیدی در منطقه پکن از بازی های المپیک زمستانی 2022 است که در مجموع 54600 متر مربع را پوشش می دهد. این دو بازی، اسکیت سرعت کوتاه و اسکیت بازی را انجام خواهد داد.

 

Uniview در سیستم نظارت هوشمند امنیتی پروژه Capital Gymnasium شرکت کرد. بازسازی کلی نزدیک به 1000 کانال نظارت تصویری با کیفیت بالا، ذخیره سازی یکپارچه هوشمند، و سایر راه حل های شبکه گسترده تولید را ارائه کرد. داده‌های بی‌درنگ کل محل برگزاری را می‌توان مستقیماً به پلتفرم کمیته سازماندهی المپیک ارسال کرد و از امنیت المپیک پشتیبانی قوی می‌کند.

یونیویو المپیک زمستانی 2022

در رویداد المپیک زمستانی پکن، Uniview در پایان چگونه برجسته شد؟

با در نظر گرفتن این پروژه های نمایش LED در فضای باز به عنوان مثال، رقابت شدیدی وجود داشت. با این حال، Uniview در نهایت تست محصول را پشت سر گذاشت. پایداری، قابلیت اطمینان و ایمنی محصولات در نهایت در بررسی برجسته شد و مورد توجه داوران متخصص قرار گرفت.

 

شایستگی‌های اصلی Uniview عمدتاً بر روی قابلیت‌های جامع تحقیق و توسعه سخت‌افزاری و قابلیت‌های نرم‌افزار مبتنی بر سیستم جامد منعکس می‌شود. در بخش نمایشگر، محصولات LED با گام کوچک در سال 2016 عرضه شدند. Uniview با تحقیقات جامع داخلی و خطوط تولید کامل، تکرار دو سری و سه نسل از پلتفرم‌های الکترومکانیکی را به پایان رساند، بر فناوری نمایشگر اصلی تسلط یافت و تصویربرداری واضح ساخت. به عنوان مزایای اصلی

سخت‌افزار، نرم‌افزار، الگوریتم‌ها، اپتیک و قابلیت اطمینان Uniview امروزه در جایگاه پیشرو در صنعت قرار دارند.

 

خط تولید سیستم کنترل در سال 2006 تاسیس شد. در آن زمان، عصر سیگنال های آنالوگ فرا رسیده بود، Uniview متعهد به تحقیق در مورد فناوری انتقال رمزگذاری و رمزگشایی سیگنال های دیجیتال شده است. در سال 2007، Uniview اولین محصول داخلی رمزگذاری و رمزگشایی را راه اندازی کرد که در حمل و نقل و سایر زمینه ها مورد استفاده قرار گرفته است. 2022، خطوط تولید اکنون شامل کدک های چند کانالی، محصولات کنترل ویدئو، محصولات پلت فرم یکپارچه ویدئویی، سیستم های کنترل توزیع شده و مدیریت صندلی، پلت فرم های تجسم کنترل نمایشگر، محصولات تجسم داده ها و غیره می شود. 16 سال تحقیق مستقل، توسعه و تکمیل سیستم کنترل محصولات نمایشگر و محصولات کنترلی ما را با عادات عملیاتی و عادات تجاری مشتریان سازگارتر و بهتر تطبیق داده اند. همچنین این همان چیزی است که Uniview را از تولیدکنندگان صنعت نمایشگر سنتی متمایز می‌کند، که نشان می‌دهد چرا Uniview می‌تواند در ساخت بازی‌های المپیک زمستانی مشارکت کند.

 

آیا پروژه دیگری در رابطه با المپیک زمستانی وجود دارد که باید توضیح داده شود؟

پروژه شهر یخی و برفی شهر شاهزاده چونگلی وجود دارد. شهر یخی و برفی یک پروژه حمایتی کلیدی در منطقه رقابتی در بازی‌های المپیک زمستانی 2022 پکن است. این شهر در مجاورت ایستگاه راه آهن پرسرعت شهر پرنس است و مساحتی بالغ بر 2.89 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. این سازمان وظایف پشتیبانی از منطقه اصلی را در طول مسابقه، ارائه جوایز المپیک زمستانی، پذیرایی از مهمانان VIP، انتقال حمل و نقل، اوقات فراغت و سرگرمی و سایر خدمات را بر عهده می گیرد.

 

Uniview نزدیک به 1500 کانال نظارت تصویری با کیفیت بالا، ذخیره سازی یکپارچه هوشمند، پلت فرم تجزیه و تحلیل بیش از حد همگرا و نمایشگر و کنترل LED با صفحه نمایش بزرگ و سایر راه حل های گسترده شبکه را ارائه کرد. دوربین های تشخیص چهره در ورودی ها و خروجی های کلیدی بلوک قرار داده شده بود. ادغام پس‌زمینه داده‌های بزرگ، تصویربرداری پویا از چهره، ردیابی مسیر و موقعیت‌یابی سریع چهره در بلوک را تحقق بخشید. داده های بلادرنگ را می توان به طور مستقیم به پلت فرم امنیتی برای پشتیبانی از امنیت المپیک ارسال کرد.

 

در طول بازی‌های زمستانی/پارالمپیک پکن، پلازا جوایز المپیک زمستانی در شهر یخی و برفی مراسم اهدای جوایز را برای مجموع 93 پروژه برگزار کرد. دوربین‌های هوشمند با وضوح بالا Uniview Super 100 Road + پلت‌فرم مانیتورینگ بلادرنگ واقعیت افزوده، پوشش نظارت تصویری یکپارچه‌ای را برای تصویربرداری از مراسم انجام می‌دهند و لحظه‌ای از شکوه را از دست نمی‌دهند. لحظه هایی که ضربان قلب ما را تند می کند، در حالی که سعی می کنیم نفس خود را برای ورزشکاران حبس کنیم، اشک را در چشمانمان جاری می کند و شاید لب هایمان را می لرزاند. ما مفتخریم که این شانس را داریم که شاهد خاطرات خیرخواهانه ورزشکاران باشیم و قصد داریم آن را در طول تاریخ، امروز و همیشه، Uniview در المپیک زمستانی حفظ کنیم.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


فناوری داهوا المپیک زمستانی 2022

هوش مصنوعی در دوربین مداربسته

دوربین های هوشمند ایمنی در خانه های سالمندان 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *