دسته‌بندی نشده

امنیت ویدیویی هوشمند

امنیت ویدیویی هوشمند

امنیت ویدیویی هوشمند

چگونه امنیت ویدیویی هوشمند از تحرک هوشمند پشتیبانی می کند

سهولت رسیدن از نقطه A به نقطه B، جابجایی موثر کالاها و خدمات، و انعطاف پذیری و یکپارچگی روش های مختلف حمل و نقل از جنبه های کلیدی تحرک امروزی است.

 

تحرک هوشمند برای مدتی یک موضوع کلیدی در صنعت حمل و نقل بوده است. ایده این است که ترافیک جریان داشته باشد و به مردم کمک شود تا به روشی هوشمندانه تر به جایی که باید باشند برسند. برای این منظور، بازیگران صنعت اکنون در حال نوآوری و معرفی فناوری ها و راه حل های پیشرفته هستند. به عنوان مثال می‌توان به سیستم‌های مدیریت ترافیک هوشمند، عوارض جریان آزاد، رانندگی خودکار، راهکارهای مکان‌یابی هوشمند و موارد دیگر اشاره کرد.

 

در عین حال، تراکم ترافیک، زیرساخت های پیر، شهرنشینی سریع و افزایش تقاضای پایداری نیز نیاز به راه حل های هوشمند حرکت را تشدید می کند. یکی از راه‌های غلبه بر این موانع، استفاده از فناوری امنیت ویدیویی هوشمند برای مدیریت ترافیک بهبود یافته است، جاده‌ها را برای هر کاربر ایمن‌تر و کارآمدتر می‌کند و در عین حال انتشار گازهای گلخانه‌ای را نیز کاهش می‌دهد.

 

تقاطع های ادراکی

دوربین‌های ویدیویی ترافیکی با تکیه بر تجزیه و تحلیل‌های ویدیویی هوشمند، ترافیک جمع‌آوری شده در تقاطع‌ها را با شمارش تعداد خودروهایی که از یک تقاطع عبور می‌کنند و سرعت آن‌ها را تشخیص می‌دهند، شناسایی می‌کنند، در حالی که تعداد وسایل نقلیه در صف را در زمان واقعی می‌شمارند. داده های جمع آوری شده به سیستم اطلاع می دهد که چه زمانی چراغ های راهنمایی را به قرمز یا سبز تغییر دهد. بهینه سازی هوشمند برای سیگنال های ترافیکی جریان ترافیک موثرتر را تضمین می کند.

 

مزایا؟ بهبود ایمنی در جاده ها؛ می توان از بازسازی تقاطع جلوگیری کرد. رانندگان می توانند در مورد سرعت مسیر خود، پیش بینی شده توسط علائم راهنمایی و رانندگی توصیه شوند. کاهش زمان انتظار و استرس برای مسافران؛ کاهش انتشارات مضر؛ و تأثیر مثبت بر رضایت عمومی.

 

امنیت ویدیویی هوشمند

ایمنی جاده

حوادث ترافیکی می تواند فاجعه آمیز باشد، نه تنها برای ایجاد ازدحام در جاده ها، بلکه گاهی اوقات بسیار بدتر – منجر به جراحات و حتی تلفات می شود. این حوادث دلایل زیادی دارد که یکی از مهمترین آنها نقض عمدی رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی است. فناوری ویدیو می‌تواند به شناسایی انواع رویدادها کمک کند – برای مثال، پارک غیرقانونی، چراغ قرمز، رانندگی در مسیر اشتباه، سرعت غیرمجاز و چرخش غیرقانونی توسط فناوری دوربین هوشمند قابل شناسایی هستند.

 

با استفاده از فناوری یادگیری عمیق، دوربین‌ها می‌توانند این رویدادها را تشخیص دهند و حتی قبل از وقوع حوادث ترافیکی بلافاصله به مقامات راهنمایی و رانندگی اطلاع داده شده و اقدامات لازم را انجام دهند. سناریوها شامل توقف راننده ای است که در یک خط اضطراری اشغال شده است، یا اطلاع دادن به راننده ای که ماشین خود را به طور غیرقانونی پارک کرده است. علاوه بر این، سیستم‌های فروش بلیت می‌توانند برای تنظیم بیشتر رفتارهای رانندگی ادغام شوند.

 

مزایای اینجا شامل پیشگیری از حوادث، عملکرد بهتر راننده، و افزایش ایمنی در جاده ها و خیابان ها می شود.

 

اطلاعات عمومی

به اشتراک گذاری اطلاعات کلیدی برای آگاه نگه داشتن رانندگان و مسافران شهری است. ارتباطات هوشمند در مورد هشدارها و به‌روزرسانی‌ها به همه کمک می‌کند در زمان خود صرفه‌جویی کنند، از ناامیدی جلوگیری کنند و تحرک روزمره را ساده‌تر کنند. این کار را می‌توان از طریق صفحه‌های راهنمایی ترافیکی که در مکان‌های بسیار قابل مشاهده نمایش داده می‌شوند، مانند مناطق شلوغ، مراکز حمل‌ونقل، مراکز خرید و میدان‌های شهر – یا حتی در برنامه‌های تلفن همراه مورد علاقه‌تان در دستان شما انجام داد!

 

دوربین‌های ویدیویی ترافیک داده‌های بی‌درنگ جریان ترافیک و حوادث را تولید می‌کنند و آن‌ها را به یک سکوی مرکزی ارسال می‌کنند تا با داده‌های سیستم‌های شخص ثالث مانند سیستم‌های رادار و GPS ترکیب شوند. آنها همچنین اطلاعات ترافیکی، از جمله وضعیت ترافیک، هشدارها و هشدارهای توصیه‌ای و همچنین وضعیت پارکینگ را منتشر می‌کنند.

 

مزایا بهبود آگاهی عمومی از اطلاعات ترافیک، بهبود راحتی سفر، افزایش کلی تحرک در شهر و موارد دیگر است.

 

تمرین هایک ویژن

هایک ویژن تجربه پیچیده ای در مدیریت ترافیک در داخل و خارج از کشور کسب کرده است. خطوط تولید راه حل های همه کاره ای را برای حل بسیاری از مشکلات در مدیریت ترافیک شهری، مدیریت حوادث ترافیکی، مدیریت بزرگراه و غیره ارائه می دهند.

 

به طور عمیق تر، ذکر این نکته ضروری است که مدیریت کنترل سیگنال کارآمد به کیفیت داده های ترافیک، الگوریتم های سیستم و دستگاه های سخت افزاری در حال استفاده بستگی دارد. همچنین ارتباط نزدیکی با محیط سیار دارد، مانند شرایط جاده، شرایط ترافیکی تاریخی و زیرساخت های شهری. به همین دلیل، هیچ راه حل واحدی ازدحام ترافیک را در همه جا حل نمی کند. هایک ویژن معتقد است که تنها با همکاری نزدیک با مقامات شهری، سازمان های ایمنی عمومی، مشاوران، حتی دانشگاه ها و سایر ذینفعان مرتبط، می توان برنامه ها و فرآیندهای عملیاتی را برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن توسعه داد.

 

امکانات برای داده های ویدئویی ترافیکی بی پایان است، به خصوص اکنون که می تواند از هوش مصنوعی برای عملکردهای پیشرفته استفاده کند. استفاده از قدرت آن همه تفاوت را ایجاد خواهد کرد، اما هدف نهایی یکسان است: ترافیک ایمن و روان، تحرک هوشمند، و بهبود کیفیت زندگی انسان.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


داهوا 2022 

تاثیر نور بر عملکرد ویدئو

دوربین‌های جدید شبکه یونی‌ویو

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *