دسته‌بندی نشده

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری، پاسخ دادن به هشدارهای نادرست می تواند باعث هدر رفتن منابع شود. با راه حل قابل اعتماد Hikvision برای تأیید نفوذ به عنوان یک سرویس، می توانید بلافاصله به کلیپ های ویدیویی با کیفیت بالا از صحنه دسترسی داشته باشید – به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که زنگ هشدار واقعی است یا خیر، در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و همچنین خدمات بهتری را به مشتریان ارائه می دهد.

 

هشدارهای کاذب یک مشکل جدی برای صنعت امنیت است. به گفته شرکت تحلیلی IHS Markit، بین 90 تا 95 درصد از هشدارهای مزاحم گزارش‌شده نادرست هستند[1] – باعث اتلاف وقت، هزینه‌های بالقوه برای کسب‌وکارها و فشار بر هر گونه خدمات اضطراری می‌شود. واکنش.

 

برای رفع این مشکل، برخی از شرکت‌های هشدار دهنده از تأیید ویدیویی استفاده می‌کنند: فیلم زنده از رویدادی که زنگ را به راه انداخته است. این باید به کاربران امکان دهد تا منبع هشدار را به صورت بصری تأیید کنند و قبل از ارسال هرگونه منبع، آلارم های نادرست را شناسایی کنند. تیم‌های مجری قانون همچنین ممکن است در صورت لزوم از ویدیو به عنوان مدرک برای تحقیقات بیشتر استفاده کنند.

 

با این حال، اکثر سیستم‌های تأیید ویدیویی موجود در بازار معمولاً تصاویری با وضوح پایین و ثابت از رویداد هشدار را برای کاربران ارسال می‌کنند. این به کاربران کیفیت اطلاعاتی را که برای راستی‌آزمایی و تحقیقات پلیسی بیشتر نیاز دارند، نمی‌دهد.

 

تأیید نفوذ به عنوان یک سرویس (IVaaS)

سیستم هشدار نفوذ AXHub هایک ویژن، تأیید نفوذ به عنوان یک سرویس پیشگام را فعال می کند، که به طور یکپارچه ویدئو را با قابلیت های پیشرفته تشخیص نفوذ در یک پلت فرم واحد یکی می کند. از طریق این راه حل مبتنی بر ویدیو با کیفیت بالا، کاربران برای اولین بار به تأیید ویدیویی قابل اعتماد دسترسی دارند.

فیلم زنگ هشدار با کیفیت، تحویل فوری

تأیید نفوذ به عنوان یک سرویس به کاربران فیلم دوربین مداربسته با کیفیت بالا از مزاحمان را قبل و بعد از به صدا درآوردن زنگ هشدار می دهد. هنگامی که زنگ هشدار به صدا در می‌آید، AXHub هفت ثانیه ویدیو را جدا می‌کند: پنج ثانیه قبل از به صدا درآمدن زنگ، و دو ثانیه پس از زنگ هشدار. سپس فوراً آن کلیپ‌های ویدیویی را مستقیماً از طریق هر روشی که برای او مناسب‌تر است به کاربر تحویل می‌دهد: ایمیل، هشدار در برنامه Hik-Connect، به نرم‌افزار مدیریت iVMS Hikvision یا مستقیماً به یک ایستگاه نظارتی مرکزی (CMS).

 

بهبود خدمات آلارم با تأیید تصویری

 

تصمیم گیری سریعتر

با ارسال ویدیوی زنده به صورت بلادرنگ، این سیستم به کاربران این امکان را می دهد که فوراً ماشه زنگ را تأیید کنند. به نوبه خود، یک تیم واکنش یا خدمات اضطراری را قادر می سازد تا در صورت لزوم خیلی سریع به محل اعزام شوند.

 

 

کنترل کامل از راه دور

سازگاری با برنامه Hik-Connect به کاربران امکان کنترل کامل زنگ هشدار از طریق تلفن همراه را می دهد. کاربران می‌توانند اعلان‌های فشار تلفن همراه را از به صدا درآمدن آلارم و همچنین در صورت آسیب دیدن دوربین‌ها دریافت کنند. آنها همچنین می توانند زنگ هشدار را از طریق برنامه مسلح، خلع سلاح و نظارت کنند.

 

 

یک راه حل مطمئن برای تایید نفوذ برای املاک مسکونی و تجاری

فرستنده‌های گیرنده با حساسیت بالا در پنل‌ها و حسگرهای AXHub برد بی‌سیم را افزایش می‌دهند و این را برای کاربردهای مسکونی یا تجاری کوچک ایده‌آل می‌کنند.

 

 

تصویر واضح تری از آنچه واقعاً اتفاق می افتد دریافت کنید

برای کشف اینکه چگونه راه حل پیشگام هایک ویژن برای تأیید نفوذ با کیفیت بالا به عنوان یک سرویس می تواند به شما در جلوگیری از هشدارهای اشتباه، صرفه جویی در زمان و افزایش پاسخگویی به حوادث کمک کند، همین امروز با هایک ویژن تماس بگیرید.

 

 

Hikvision AXHub راه حلی برای IVaaS ارائه می دهد که به متخصصان امنیتی کمک می کند تا برنامه های کاربردی بازار جدید را برای رشد و به حداکثر رساندن پتانسیل تجاری خود هدف قرار دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری AX هایک ویژن.

 

ویژگی های کلیدی سیستم هشدار نفوذ AXHub

  • اتصال دوربین بی سیم یا مستقیم. این سیستم می تواند به صورت بی سیم از طریق فضای ابری به دوربین های هایک ویژن یا از طریق اتصال مستقیم به خود هاب به دو دوربین متصل شود.
  • تغییر سریع به ویدیوی زنده. با مشاهده کلیپ‌های ویدیویی، کاربران می‌توانند به راحتی مستقیماً به پخش زنده برای تأیید بیشتر از آنچه در سایت رخ می‌دهد تغییر دهند.
  • عدم ایجاد اختلال در خدمات در هنگام قطعی. در صورت قطع برق یا اتصال به اینترنت، کلیپ‌های ویدیویی همچنان در دسترس هستند.
  • پانل کوچک برای نصب محتاطانه در داخل ساختمان. در صورتی که زنگ هشدار و دوربین‌ها آسیب ببینند، این تضمین می‌کند که ویدیوهایی که ضبط شده‌اند همچنان پخش و ذخیره می‌شوند.
  • از طیف کاملی از تجهیزات جانبی امنیتی بی سیم پشتیبانی کنید. AXHub با هر دوربین شبکه Hikvision یا دستگاه نفوذی، از جمله آشکارسازهای داخلی و خارجی، کنتاکت ها، صفحه کلید، سنسورهای ایمنی زندگی و بسیاری موارد دیگر سازگار است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


امنیت SMB ها

یونیویو المپیک زمستانی 2022

محصولات حرارتی هایک ویژن 

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *