دسته‌بندی نشده

محصولات حرارتی هایک ویژن

محصولات حرارتی هایک ویژن

محصولات حرارتی هایک ویژن از جنگل های چین محافظت می کند

به عنوان ریه های سبز مادر زمین، جنگل یک نوار اکسیژن طبیعی واقعی است، با جذب دی اکسید کربن و تولید اکسیژن، هوای ما را تجدید می کند. جنگل از نظر منابع غنی است، اما چگونه می توان از جنگل محافظت کرد و به همزیستی هماهنگ بین انسان و جنگل دست یافت؟ Deqing، یک شهر جنگلی در شمال استان ژجیانگ با سالها شیوه های خوب خود در مدیریت جنگل، حفاظت و توسعه پایدار به ما نشان داده است.

 

شهرستان دکینگ دارای مساحت 935.9 کیلومتر مربع با بیش از 40 درصد مساحت جنگل است. منطقه جنگلی Deqing میزبان گیاهان مختلف از جمله بیش از 500 گونه گیاهی است. مردم در Deqing عمیقاً اهمیت حفاظت از جنگل ها را درک می کنند، بنابراین، آنها راهی برای توسعه اکوتوریسم و ​​در عین حال حفاظت از منابع جنگلی محلی کشف کرده اند. یکی از ضروری ترین وظایف در حفاظت از جنگل ها جلوگیری از آتش سوزی در جنگل ها یا نزدیک آن ها است.

محصولات حرارتی هایک ویژن

محصولات حرارتی هایک ویژن

چالش ها

در سال‌های اخیر، کوه Mogan، Deqing شاهد توسعه سریع تجارت BnB (Bed and Breakfast) بوده است. در حال حاضر، بیش از 700 تجارت کشاورزی در دکینگ غربی وجود دارد. تعداد گردشگرانی که از کوه بازدید می کنند به شدت افزایش یافته است و میانگین زمان اقامت نیز افزایش یافته است. در صورت وقوع آتش سوزی در جنگل، خسارت اقتصادی و اجتماعی عمده ای به همراه خواهد داشت.

 

برای رسیدگی به این موضوع، اداره جنگلداری شهرستان Deqing با Hikvision در ساخت یک سیستم هشدار اولیه و کنترل هوشمند برای به دست آوردن مدیریت کارآمد مناطق جنگلی کار کرده است.

 

راه حل جدید

در دو سال گذشته، شهرستان Deqing به تدریج سیستم پیشگیری از آتش‌سوزی جنگل‌های خود را از تکیه بر طبیعت و نیروی انسانی به یک مدل جدید بلادرنگ مبتنی بر علم و فناوری ارتقا داده است.

 

دوربین‌های شبکه دو طیفی حرارتی و نوری هایک ویژن DS-2TD8135-100C2FL با الگوریتم تشخیص حریق پیشرفته برای شناسایی بی‌وقفه 24 ساعته آتش‌سوزی جنگل‌ها، مراقبت و هشدار نسبت به علائم سوزاندن شاخ و برگ‌های وحشی، که به خاموش کردن آتش‌ها کمک می‌کند، نصب شده‌اند. . به جای خاموش کردن آتش پس از وقوع، هشدار اولیه آتش سوزی از قبل توسط کارکنان اطلاع رسانی می شود.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


انتخاب راه حل تشخیص چهره

ایمنی خودرو و جاده

راه حل امنیتی یکپارچه برای نظارت 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *