دسته‌بندی نشده

تشخیص حرکت هوشمند داهوا

تشخیص حرکت هوشمند داهوا

تشخیص حرکت هوشمند داهوا

تشخیص حرکت هوشمند داهوا چگونه کار می کند؟

تشخیص حرکت یک ابزار عالی برای تجزیه و تحلیل یک صحنه و ارسال هشدار هنگام وقوع حرکت است. اما مستعد هشدارهای کاذب است زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، چیزهای زیادی در یک صحنه وجود دارد که می تواند حرکت کند: شاخه درختی که در باد می وزد، یک گربه ولگرد، چیزهایی که واقعاً یک تهدید نیستند. تشخیص حرکت هوشمند (SMD) یک فناوری پیشرفته است که هشدارهای کاذب را کاهش می دهد و عملیات امنیتی شما را به طور کارآمد حفظ می کند. اما واقعا SMD چگونه کار می کند؟ بیایید دریابیم.

 

الگوریتم را وارد کار کنید

یک الگوریتم یادگیری عمیق به SMD اجازه می دهد تا بین اشکال انسان و وسیله نقلیه در یک صحنه، با نرخ دقت فعلی تا 99٪ تمایز قائل شود. برای تعیین مناطق خاصی که باید تحت نظارت باشند، نیازی به ترسیم خطوط نیست. هنگامی که SMD را با یک کلیک آسان فعال کنید، دوربین و ضبط کننده دارای SMD با سیستم عامل SMD برای شناسایی افراد و وسایل نقلیه در هر نقطه از میدان دید دوربین شروع به کار خواهند کرد.

تشخیص حرکت هوشمند داهوا

در جایی که به یک مجموعه چشم اضافی نیاز دارید از آن استفاده کنید

هنگامی که منابع محدود به معنای تعداد کمتر پرسنل امنیتی در محل است، SMD یک راه عالی برای نظارت بر صحنه های بدون مراقبت است که معمولاً فعالیت محدودی دارند. این شامل مناطقی می شود که تخلیه غیرقانونی در آنها نگران کننده است، اسکله های بارگیری، انبارها، ورودی های کارکنان، مناطق ممنوعه پارکینگ و مناطق خطرناک. مناطقی که در زمان‌های خاص روز به توجه بیشتری نیاز دارند، مانند استخر شنای هتل پس از بسته شدن استخر برای عصر، نیز موارد استفاده عالی برای استقرار SMD هستند. SMD با بهبود مستمر ظرفیت‌های هوش مصنوعی خود می‌تواند محدوده تشخیص طولانی‌تری را نیز ارائه دهد.

 

فقط هشدارهایی را دریافت کنید که واقعاً به آنها نیاز دارید

هنگامی که یک شخص یا وسیله نقلیه وارد میدان دید می شود، سیستم SMD شما هشدارهای قابل جستجو را فعال می کند. همچنین می‌توانید اعلان‌های فشاری را به برنامه تلفن همراه خود ارسال کنید.

 

  • با سهولت جستجو کنید

از آنجایی که دوربین اشیاء فعال شده با حرکت را بسته به پارامترهای تعریف شده توسط کاربر فیلتر می کند، جستجو در مقادیر انبوه داده های ویدئویی برای بررسی و بازیابی تاریخچه داده ها برای کاربران آسان تر و سریع تر می شود. این قابلیت پخش، جستجوی هدف سریع نامیده می شود.

 

  • به دست آوردن آرامش

آلارم‌های کاذب آزاردهنده می‌توانند شما را نسبت به هشدارهای جدید بی‌حس کنند و این احتمال را افزایش می‌دهند که چیزی را که واقعاً باید ببینید را از دست بدهید. تشخیص حرکت بسیار دقیق SMD شما را از تهدیدات واقعی خانه یا تجارت خود آگاه می کند بدون اینکه شما را با اطلاعات بی فایده بمباران کند.

 

  • بررسی اجمالیSMD

فناوری تشخیص حرکت هوشمند مجموعه ای از مزیت ها را ارائه می دهد که می تواند به طور قابل توجهی عملیات نظارت را بهینه کند. مجهز به هوش مصنوعی و الگوریتم پیشرفته یادگیری عمیق، SMD تشخیص انسان و وسیله نقلیه را با زنگ دقیق و عملکرد جستجوی هدف سریع امکان پذیر می کند، کارایی تجزیه و تحلیل ویدیو را افزایش می دهد و به کاربران اجازه می دهد بر روی تهدیدات واقعی تمرکز کنند.

 

علاوه بر این، با ادامه عمیق‌تر شدن کاربرد SMD در صنعت، تقاضای کاربران برای SMD بسته به صحنه نظارت شده نسبتاً متنوع‌تر شده است. برای رسیدگی به نیازهای بی‌شمار سناریوهای مختلف برنامه‌های کاربردی، فناوری داهوا SMD Plus را منتشر کرده است و به دنبال آن آخرین ارتقای آن SMD 3.0 را عرضه کرده است.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های دوگانه PTZ 

رویکرد امنیت سایبری فناوری داهوا

تحلیل ویدیو با دستگاه هایDVR

اینستاگرام تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *