دسته‌بندی نشده

دوربین های دوگانه PTZ

دوربین های دوگانه PTZ

دوربین های دوگانه PTZ

5 مزیت تشخیص پارک غیرقانونی با استفاده از دوربین های دوگانه PTZ:

با ظهور توسعه اجتماعی مستمر، امروزه افراد بیشتری می توانند ماشین داشته باشند. اتومبیل های بیشتر در جاده ها به معنای چالش های بیشتر برای رانندگان و ادارات ترافیک محلی است.

 

پارکینگ، به ویژه، یک معضل دائمی برای رانندگان و رانندگان در شهرهای شهری بوده است، به طوری که برخی از مردم خودروهای خود را در املاک شخصی یا بدون پارکینگ پارک می‌کنند. فقدان سیستم تشخیص خودکار و کارآمد برای ثبت تخلفات پارکینگ عمیقاً این وضعیت را تشدید می کند: بلیط های پارک غیرقانونی مجازات غیرواقعی برای متخلفان است و فقط پس از تشخیص تخلف صادر می شود. دوربین های سنتی نمی توانند به طور دقیق پلاک خودروهای مسدود شده را تشخیص دهند. با توجه به بودجه محدود، موسسات اغلب توانایی ارسال یک کارمند در صحنه 24/7 را ندارند. و لیست ادامه دارد.

دوربین های دوگانه PTZ             دوربین های دوگانه PTZ

محدوده تشخیص گسترده با نمای پانوراما و جزئیات

با استفاده از دوربین های پانوراما و جزئیات، دوربین های Dual-PTZ مانند سری Dahua WizMind SDT5X از نمایش همزمان نماهای پانوراما و جزئیات صحنه تحت نظارت، با حداکثر شعاع تشخیص 100 متر پشتیبانی می کنند.

حالت پیوندی آن به دوربین پانوراما اجازه می دهد تا منطقه را زیر نظر داشته باشد در حالی که وقتی پارک غیرقانونی تشخیص داده شده است، دوربین جزئیات زوم می کند. از سوی دیگر، حالت مستقل هر دو دوربین را به طور جداگانه اجرا می کند: دوربین جزئیات صحنه را از طریق یک برنامه تور از پیش تعیین شده نظارت می کند و زمانی که پارک غیرقانونی توسط یکی از دوربین ها شناسایی شد، بزرگنمایی می کند.

 

حالت های تشخیص چندگانه برای سناریوهای مختلف

سری دوربین های Dual-PTZ داهوا WizMind با عملکرد IIlegal Parking Detection نیز سه حالت تشخیص را بر اساس ویژگی های صحنه نظارت شده ارائه می دهد.

در حالت اولویت سناریو، دوربین تشخیص پارک غیرقانونی را در صحنه فعلی اجرا می‌کند و تنها زمانی به صحنه بعدی می‌رود که به زمان از پیش تعیین‌شده برنامه تور رسیده باشد. در مقابل، حالت اولویت تشخیص، امکان تغییر نمای دوربین را تنها زمانی می دهد که تمام عکس های فوری از خودروی متخلف گرفته شده باشد. در نهایت، حالت عکس فوری گروهی به دوربین این امکان را می دهد که از تمام وسایل نقلیه موجود در صحنه (به طور پیش فرض 2 عکس) عکس بگیرد، سپس به صحنه بعدی بروید.

 

اطلاعات خودرو و جزئیات تخلف برای اثبات

هنگام ردیابی یک وسیله نقلیه خاص، دوربین های سنتی فقط تصویر خودرو را نشان می دهند و اپراتورها باید روی هدف زوم کنند تا شماره پلاک آن را دقیق تر ببینند. با دوربین‌های داهوا WizMind Dual-PTZ، جزئیات وسایل نقلیه و اطلاعات مربوط به تخلف – از جمله شماره پلاک، زمان تخلف، محل تخلف و مدت پارک – به عنوان مدرک روی تصویر قرار می‌گیرند. این به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در زمان در ردیابی اهداف و سرعت بخشیدن به تحقیقات می شود.

 

گرفتن موثر وسیله نقلیه مسدود شده

وقتی ماشین‌ها روی هم انباشته می‌شوند یا وقتی چیزی جلوی آن مسدود می‌شود، تشخیص شماره پلاک خودرو در تصویر اغلب غیرممکن است. اما با نظارت مداوم دوربین داهوا WizMind Dual-PTZ این امکان وجود دارد. دوربین پانورامای آن هر وسیله نقلیه را در صحنه نظارت می کند، در حالی که دوربین جزئیات خودروی مسدود شده را پس از مشخص شدن پلاک خودرو ضبط و ردیابی می کند.

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


دوربین های سری جدید داهوا

سیستم هوشمند آتش نشانی 

دوربین های داهوا در زمستان 

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *