دسته‌بندی نشده

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

فناوری داهوا سری دوربین‌های تک چشمی حرارتی را برای راحت‌تر کردن کارهای خارج از منزل راه‌اندازی می‌کند

11 آوریل 2022 – فناوری داهوا، ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های هوشمند اینترنت اشیاء مبتنی بر ویدئو در جهان، به تازگی سری دوربین‌های تک چشمی حرارتی – سری M خود را راه‌اندازی کرد. آنها دوربین های دستی هستند که برای پروژه های فضای باز مانند پیاده روی، حفاظت از حیات وحش، ماموریت های جستجو و نجات، شکار و غیره طراحی شده اند.

 

سری M سه گزینه مدل (M20، M40 و M60) را بر اساس وضوح تصویر دوربین ها ارائه می دهد، در حالی که هر یک از آنها شامل چندین مدل با لنزهای مختلف برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتری است. با یک سنسور 12μm Vox پیشرو در صنعت، حداکثر وضوح می تواند به 640 x 512 برسد. این سری نوآورانه می تواند مفیدترین دستگاه با کیفیت بالا برای کارهای مربوط به تصویربرداری حرارتی در این زمینه باشد، و در اینجا دلایل وجود دارد.

 

 

قابل اعتماد در شرایط سخت در فضای باز

طراحی ارگونومیک سری M تجربه راحت دستی و عملکرد راحت را درک می کند. این دوربین‌ها استاندارد IP67 رتبه‌بندی حفاظت از نفوذ را برآورده می‌کنند، تست سقوط ۲ متری را پشت سر می‌گذارند و در دمای ۲۰- تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد کار می‌کنند، به این معنی که می‌توانند به طور پیوسته در محیط‌های سخت کار کنند.

 

حتی در شرایط آب و هوای سخت، سری M می‌تواند تصاویر حرارتی واضح را با نرخ فریم صاف و پایدار ثبت کند و تصاویر واضح و دقیقی از اهداف در حال حرکت و وسایل نقلیه در حال حرکت ایجاد کند. به لطف فناوری پیشرفته تصویربرداری حرارتی، این سری می تواند حیوانات و اشیاء را در تاریکی کامل، مه، یا از طریق نور خیره کننده تشخیص دهد.

 

وزن سری M از 350 گرم تا 500 گرم است. باتری لیتیومی داخلی آن تا 9 ساعت عمر باتری (تست شده در دمای 25 درجه سانتیگراد) و منبع تغذیه کابل USB را پشتیبانی می کند. اینها باعث می‌شوند تا سری دوربین‌های تک چشمی حرارتی داهوا برای کاربردهای خارج از منزل ایده‌آل باشند و به راحتی در زمین شارژ شوند.

 

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

 

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

دوربین‌های تک چشمی حرارتی

 

هوش پیشرفته برای رفع نیازهای مختلف

سری M انتخابی از چهار پالت رنگ را برای برآوردن نیازهای مشاهده‌ای کاربران در سناریوهای مختلف ارائه می‌کند. “White Hot” برای مشاهده اهداف فعال مناسب است، “Iron Red” می تواند راحتی رصد طولانی مدت در شرایط شب را بهبود بخشد، “Rainbow” برای شناسایی سریع اهداف برای کاربران راحت است، و “Alarm” به تشخیص سریع ظهور کمک می کند. از اهداف با دمای بالا

به عنوان دوربین های تصویربرداری حرارتی، سری M همچنین دارای یک عملکرد مهم در تشخیص خودکار آتش تا 1 کیلومتر است (اندازه آتش: 2 متر x 2 متر). پرسنل مدیریت جنگل می توانند از آن برای انجام بازرسی برای یافتن سریع آتش سوزی و ترتیب دادن به موقع آتش نشانان برای مقابله با آتش استفاده کنند.

 

علاوه بر این، سری M از اندازه گیری فاصله پشتیبانی می کند. با انتخاب نوع هدف اندازه گیری (به عنوان مثال، گرگ، خرگوش، انسان، سفارشی) و قرار دادن خط اندازه گیری در بالا و پایین هدف، می توان فاصله تقریبی هدف را بدست آورد.

 

برای شبکه، سری M به یک ماژول داخلی WiFi hotspot مجهز شده است. با اتصال دوربین‌ها به تلفن هوشمند از طریق نقطه اتصال WiFi، کاربران می‌توانند تصاویر را در زمان واقعی انتقال دهند، دوربین‌ها را راه‌اندازی کنند، عکس‌ها و ویدیوها را ذخیره کنند و فایل‌های تاریخ را در برنامه DH Thermal APP مرور کنند. علاوه بر این، فیلم ها و تصاویر را می توان از طریق کابل USB متصل به رایانه صادر و به اشتراک گذاشت.

 

 

ویژگی های برجسته برای تجربه کاربری بهتر

سری دوربین های تک چشمی حرارتی داهوا با ضبط کننده و نمایشگر داخلی داخلی می توانند منظره های عالی را به کاربران ارائه دهند و در هر زمان عکس و فیلم بگیرند. جدا از پورت‌های Micro USB، سری دوربین‌ها دارای پورت‌های CVBS برای اتصال به صفحه نمایش خارجی هستند تا تجربه بصری بهتری را تجربه کنند.

 

علاوه بر این، این سری دارای یک اسلات کارت SD است که حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند که می تواند ظرفیت ذخیره سازی دوربین ها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. سنسور فاصله داخلی می تواند تشخیص دهد که آیا دستگاه در حال استفاده است یا خیر. اگر برای مدت زمان مشخصی در فاصله مشخصی قرار نگیرد، دستگاه به طور خودکار به حالت آماده به کار روشن می شود. در حالی که سایر عملکردها هنوز آنلاین هستند، نمایشگر برای حفظ عمر باتری خاموش می شود. کاربران می‌توانند با نزدیک‌تر شدن به دستگاه یا فشار دادن دکمه پاور، کار را دوباره شروع کنند.

 

برای مقایسه و خرید انواع دوربین و تجهیزات شبکه به سایت ما مراجعه کرده یا با مشاوران ما  به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.


داهوا تمام رنگ + SMD

فناوری های تصویربرداری

دوربین حرارتی دستی داهوا

اینستاگرام تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *